Pakkotoisto ja CS

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sale
  • Aloitettu Aloitettu
Kyllä se ownas :D Hyvät pelit, pelataa sit joskus toistekkin.
Sori ku ei tullu sitä ip:tä laitettua tänne foorumin puolelle ku unohtu.

Liitteet

• pakkis_cs.jpg
    pakkis_cs.jpg
    64,6 KB · Katsottu: 476
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
joo uutta suoleen, ku vanha kuolee..
Tuun mukaa anytime :D
ja voin hostia servun myös tarvittaessa, 10meganen löytyy iteltäkin..

Voisin vaikka tänään ilmestyä kanavalle :eek:

Pelataas tänäänki jokunen kierros jos porukkaa riittää. Eli halukkaa mircciin #pakkis.cs !!! Jos joku ei osaa asentaa peliä oikein tai tarvii jotain muita neuvoja et sais sen toimii nii voi kysellä multa mircis. KAIKKI MUKAAN NÖRTTEILEMÄÄN!
Jokaisessa pakkislaisesdsa asuu kuitenki sisällä pieni nörtti! :D

[nusnus]Se on Irc. mIRC on vain ohjelma.[/nusnus]

Otti silmään :D

Lagged ;) Onko sulla shottia dust2:sta :thumbs:

Originally posted by Deat
Ei mulle kukaan sanomu et menitte taas pelaa!?:curs:
Vaiha muuten noi kuvat JPEG:iks ennen ku sendit ne kato noil menee muuten pirun pitkään lautautua
No tuolla IRC channulla ku henkailee nii kuulee tuoreimmat pelitys hommat...

jos jollain on tuo cs pakettina kovolla, ni vois laittaa mulle vaikka mircin kautta tulemaan, ni pääsis meitsikin mukaan geimeihin..
meni tuo ja paljon muuta mulla ku jouduin formatoimaan koneen...:(

Teheräänpä näin että kaikki hakkoo steamin jos ei voi niin mä sendin sen uusimman päivityksen kanssa sen koko helahoidon saa toimimaan vaivattomasti, elikkä Installoikaa se ja pellaillaan cs 1.6 ja Mike tolla kokoonpanolla aivan varmasti toimii Cs konees on kovempi kun mun =D

Uuh, enköhän mäkin oo mukana jos vaan pelataan tota 1.6 versiota. En kyllä ole edes pelannu sitä kertaakaan mutta eiköhän luonnistu ku samantapaista peliä on tullu lätkittyä jo pitemään (#31 tän viikon rankingissa):david:

Joo voisinhan minäkin tuota cs:ää pelailla, jos porukkaa riittää... Mites, kuka pitää serveriä ja mihin aikaan pelataan ja millon? Tietääkö muuten kukaan, millon 1.5 versio lakkaa toimimasta?

edit: Mike pääseekö kaikki halukkaat pakkisklaaniin vai otatko vain parhaat? Saattaa olla paljo porukkaa tulossa pelailemaan, jos oikein virallisesti aletaan pelaileen...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom