Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joku melkein tietää mistä puhuu.
a)"tuulettaa" ei välttämättä oikea verbi, kyseessä oli ennemminkin informatiivinen tilapäivitys facebookissa, tarkoitettu kaverilistalla oleville.
B) kp ei "soittanut ja onnitellut" vaan ilmoitti asiasta käydessämme muuhun aiheeseen liittyen keskustelua meilitse
c)Poutiainen ei ainut junnu-mestari kuka ainoana kilpailijana saanut pystin, tosin tunnetuin sellainen..
d)kun kerta tiedät edes tämän verran asiasta, tietänet myös sen, että olisin toivonut enemmän kilpailijoita ko sarjaan. Tämän kevään tarkoituksenani ei ole mikään muu kuin lavakokemuksen ja dieettikokemuksen hankkiminen, ei niinkään menestyminen kisoissa. Koska alunperin olin suunnitellut 10 kk:n dieettiä, eli tammikuun alusta Fitness Expoon, niin dieetin aloittaminen marraskuussa ja kisojen ollessa huhtikuussa, aikaa ei loppujen lopuksi kauheasti ole. Dieetti lyheni puoleen siis.
Kultsalla kisaan cbb-junnuissa ja kehonrakennus-junnuissa, jtn on sentään edes toinen kisoista sellainen että pitää kisata sijoittumisesta, mikä on hyvä. Tämän vuoden tärkein tähtäin on itselleni kuitenkin vasta Expon kansalliset kisat cbb-junnuille, koska sinne mennään kokeneempana sekä huomattavasti paremmassa kunnossa.
Ja mitä Poutiaiseen tulee, sanoisin että jätkä oikeella asenteella, eli nuorena vaan kisaamaan, oli sitten niinkin ettei missään huippukunnossa!
jos tällainen käyttäytyminen alentaisi kynnystä nousta sinne lavalle..
KP:kin sanonut moneen kertaan että ikävä kyllä nuoret kuuntelevat liikaa foorumeilla ihmisten mielipiteitä, eikä sen takia kehtaa nousta lavalle. Minä taas vähät välitän yleisestä mielipiteestä, jtn eipä minua oikein foorumeilla näe..
sanon vielä sen että arvostelkaa herrajumala ihmiset vasta kisojen jälkeen, älkää ennen, varsinkaan kun teillä, eikä kenelläkään muulla, ole aavistustakaan esim. Mun kunnosta!
Kultsalla nähdään!
BTW. Tulee olemaan Finlandia talo aika helvetin täynnä syksyllä (finski saliin menee 1700). Kultsallakin oli julmetusti jengiä (kapasiteetti 1600), tosin laidoilla oli paikkoja vapaana, mutta sieltä kun ei nää sitten mitään. Hyvistä paikoista tapellaan ja niitä varaillaan miten sattuu.
Mites tälle kävi? Oliko kunto kovana?
Mistä ne KAIKKI tulokset löytää ????
:(
miten voit sanoa että Jutalla oli ansaittu voitto jos et ole nähnyt muita kilpailijoita lavalla?
.. hänen omien uhrausten takia lajin eteen tuli semmoinen fiilis, että hän ainakin ansaitsisi voiton. Ja en siis tarkoita lajin eteen uhrauksilla pr-juttuja, vaan verta, hikeä ja kyyneleitä salilla ja rankkaa dieettiä ..
Kyllä ja olisi kohtuullista korjata tulokset. Eka kierros on bikinikierros ja siinä Rantanen voitti Lähteen kolmella pisteellä. Finaalikierros on myös bikinikierros, siinä tuskin muutoksia olisi tullut, mutta jostain helvetin syystä nyt oletetaan, että Rantanen olisi huonontanut roimasti ja tippunut kuudenneksi. Jos tässä tuloksia aletaan olettamaan ilman kilpailua, niin oletetaan sitten alkukisan perusteella.Alkukisojen perusteellahan Kirsi Rantanen olisi ollut 5.
4. Sari Hoikka, Team Fitbody, Siuro 21 20 41
5. Marika Lähde, Team Body, Lahti 26 23 49
6. Kirsi Rantanen, Team Pakkotoisto 23 24 47*
Ihan järkyttävää toimintaa! Tuollaista vaan EI saa tapahtua! Ja jos kuitenkin jostain käsittämättömästä syystä tapahtuu, asia pitäisi korjata HETI sillä paikalla. Jäätävää. :(En tiedä, miten yleensä tulisi toimia vastaanvanlaisissa tapauksissa, sillä yleensä tällaisia mokia EI tule. Ei taida IFBB rulebookkiakaan auttaa.... Vaikea tilanne päätuomarille takuulla. Itse olisin kai pistänyt kaikki finalistit ulos ja ottanut koko finaalikierroksen uusiksi oikeilla kilpailijoilla.
..
E: On vissiin Olli Kaminen? Eikö samainen kaveri kilpaillu joskus kehonrakennuksessa?