Pakkominä - keskustelua käyttäytymisestä foorumilla

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Crocop
  • Aloitettu Aloitettu
Joo, eipä tuu itekkään piiloteltua, nimen saa selville jos jaksaa ettiä ja muutaki. Eipä oo oikeen syitä olla nyt nii anonyymi

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kuulun varmaan niihin ihmisiin jotka eivät erityisesti piilottele nimimerkin takana, koska sen mitä kirjoitan, voisin sanoa myös reaalielämässä kasvotusten.

Samat sanat! :thumbs: En näe mitään syytä esiintyä vain anonyymisti.

En esiinny täällä omalla nimellä, mutta videoita ja kuvia ja ties mitä on tullut laitettua, jotenka kyllä ukon ainakin tunnistaa(ja on tätä myös tapahtunutkin) kadulla/whatever. En nää mitään syytä olla täysi anonyymi, koitan puhua asioita joita voisin myöskin kasvotusten kertoa. Toki luonnollisesti netissä on helpompi puhua asiasta kuin asiasta, mutta samalla linjalla kuitenkin mennään.

Mä olen avautunut täällä sen verran erikoisista asioista, että on parempi pysyä anona. Aluksi kun tänne rekisteröidyin en kyllä ajatellut, että olis tarvetta salata henkilöllisyyttä. Vaikka tuskin ketää kiinnostaa edes :D

Ihan vaan uteliaisuudesta, tuliko potkut sen takia mitä kirjoitit tänne vai sen takia että yleensäkin kirjottelit työajalla netissä?

En kirjoitellu työaikana mitään, vaan ihan puhtaasti se, että mitä kirjoittelen ja olen ylipäätänsä mukana tällaisessa yhteisössä. Se kukkahattutäti otti puhutteluun ja sanoi, etten saa enää kirjoitella pakkotoistolle ja vastasin tyynesti, että lähden ennemmin täältä firmasta käveleen, kuin rupean yksityiselämän asioitani muuttamaan. Yllättäen tuli muutama viikko tästä eteenpäin potkut. :D

Jos oikein kovasti näkee vaivaa, niin varmasti minusta jotakin henkilökohtaisia tietoja saa kaivettua. Nimimerkkiä käyttää kyllä jokunen muukin toisissa paikoissa. Olen jokusen pakkislaisen tavannut enkä siinä mielessä ylisuojele pärstävärkkiä, mutta ei kiinnosta sukunimeä jakaa ihan jo työn puolesta. Seison kyllä sanojeni takana ja olen livenä suhteellisen samanlainen, mutta pidän vastenmielisenä ajatusta, että joku puolituttu tulisi kyselemään jostain nettikirjoittelustani. Ennen tuli ehkä kirjoitettua henkilökohtaisempia juttuja, mutta jotenkin sitä on vähän vieraantunut koko Pakkiksesta eikä kamalasti enää kiinnosta, ihme vinkujia ilmestynyt heittelemään kaikkea tosi hauskaa. Muualle tulee kirjoiteltua huomattavasti enemmän.

Eipä hirveästi jaksa stressailla. Ihan sama ihminen täällä ja "normielämässä" ja kuten Uwish ja joku muukin totesi niin ihan samat asiat voi sanoa livenä mitä täälläkin.

Sama juttu kuin Mikalla ja Uwishilla :) Pyrin aina siihen, että kaikki mitä sanon täällä, on sellaista tekstiä minkä voin sanoa myös ulkomaailmassa. Toisaalta ärsyttää sellaiset henkilöt, ketkä kommentoi todella anonyymisti vaan sen takia, että voi heittää tänne ihan mitä sattuu ja vittuilla muille menettämättä kasvojaan. (Eri asia on se, jos turvallisuus tms. syistä haluaa pysyä anonyymina!)

Välillä tuntuu oudolta, kun jotkut tunnistaa ulkomaailmassa, mutta ei siitä haittaa ole ollut ainakaan tähän mennessä - päinvastoin. Oon yllätyksekseni saanut tutustua sen ansiosta tosi mukaviin ihmisiin :) Mulla oli siis jossain vaiheessa kasvokuva avatarissa (profiilissa edelleen), siitä tunnistukset. En todellakaan osannut ajatella/odottaa että ihmiset tunnistais tuolla maailmalla kun mulla on pieni avatar -kuva jossain pakkiksella :D Mutta ilmiselväähän se on että kasvokuvat jää mieleen, varsinkin kun kirjoittelen suht aktiivisesti tänne. Henkilötiedoista koitan pitää tiukemmin kiinni.

Mä oon tavallaan puoliksi omalla nimellä, lärvi löytyy vip-puolelta ja profiilin kautta osaisi moni tunnistaa, vaikkei naama näykkään kuin kavereille. Puhelinnumerokin taitaa löytyä jostain muuten. :D

Varmaan kolminumeroisenluvun verran tyyppejä tietää naaman ja oikean nimen nimimerkin takaa ja se on ihan ok. Ei mulla mitään salattavaa ole, enkä ota itseäni tai elämää yleensäkään sen vakavammin täällä vs. oikea elämä. Läppä jätkä, minkäs sille mahtaa. :D

En sitten tiedä miten hyvin täältä tunnistaa "real life"-minän, eikä mua oikeastaan kiinnostakaan. Joskus jää varmaan jotain sellaista kirjoittamatta mikä koskisi tiettyjä juttuja tai esim. henkilöitä "oikean elämän" puolelta, mutta aika vähän loppupeleissä. Ja sekin on pieni hinta siitä, kuinka siistejä tyyppejä tätä kautta on real laiffiinsa saanut.

Ottakaa meitsistä esimerkkiä, kaikki tietää nimen, osoiteen ja puhelinnumeron ja täällä sitä vain mellastetaan, hyvin on pärjätty.
nojoo toisilla on valta voima ja kunnia muokata jälkeenpäin niin omia kuin toistenkin sanomisia joten mikäs siinä huudellessa..ja niskoittelijat ammutaan aamun koitteessa (bannit):jahas:

mut joo omasta käyttäytymisestä. täysin samanlainen kuin IRL, mulkku mulkuille ja hyvä jätkä hyville tyypeille. toki mulkkujenkin kanssa voi olla samassa veneessä jos mielipiteet kohtaa. ja mitä tulee tuohon salaperäisyyteen niin kyllä jokainen mun tiedot saa ellei ihan käsi ole. kuitenkaan en ihan suoraan niitä kenellekkään ole tuputtamassa :D

En kirjoitellu työaikana mitään, vaan ihan puhtaasti se, että mitä kirjoittelen ja olen ylipäätänsä mukana tällaisessa yhteisössä. Se kukkahattutäti otti puhutteluun ja sanoi, etten saa enää kirjoitella pakkotoistolle ja vastasin tyynesti, että lähden ennemmin täältä firmasta käveleen, kuin rupean yksityiselämän asioitani muuttamaan. Yllättäen tuli muutama viikko tästä eteenpäin potkut. :D

Aika oikeusjuttukamaa tämä. Ihan käsittämätöntä.. :wtf:

On kyllä Pakkiksella kova maine.. LOL!

Itse olen alunperin lähtenyt liikkeelle siitä, että se mitä huudan täällä, pitää kestää päivänvalo. Mut eipä tuota kukaan oo kyselly kirjoitusten perään, pari kertaa on tosin tullu sellainen "ai sä oot se Purtsi" kommentia, mutta nekin hyvässä hengessä.. kai. :D

Ihan uteliaisuudesta, millä treenillä olet tuohon päässyt että esim. seinää vasten heität takaperinvolttia ym?

No siis juoksee vaan päin seinää, ponnistaa sieltä takas ja taittaa päätä taakse, että alkaa pyörimää ympäri. Ei siihe sen kummempii taikatemppui/treenei tarvita.

Kuhan tietää voltin tekniikan, että miten mikäki voltti pitäis tehä. Tekee sitte niin ja lopultahan se sitte onnistuu jos ei heti. Voimareeni auttaa, vahval kropal on helpompi pyörittää ku heikol.

Vähä väärä threadi kyl puhua näist mut joo. :offtopic:

Ei oo mitää syytä salata henkilöllisyyttä.
http://www.youtube.com/user/lunpako

En nyt ton laajemmin periaattees levittäydy missää mut kaikki tuntuu silti tuntevan ja/tai tietävän joka paikas.
Ja irc-galleriassaki onpi... Miks sitä henkilöllisyyttä pitäis salailla, jos mitää ei oo tehny.

Hih, pakko kysyä, mikä ton liikkeen nimi on, jonka teet videon alkupuolella, seuraava arabeskin ja voltin taaksepäin jälkeen. Lähtee tuolta "vas yläkulmasta".
Haluaisin tietää tuon nimen ja oppia tekemään sen :D

Omalla nimellä alusta asti ollut mukana. Välillä on tosin ollut taukoja kirjoittelusta, mutta silloinkin on tullut taustalla roikuttua. Ei mulla ainakaan ole ollut tarkoitus tuoda itseä esille, mutta toisaalta en ole missään foorumilla ollut anonyymillä nikillä. Kerran on tullut potkut duunista pakkikselle kirjoittelun takia ja silloin tuli mietittyä, että on mennyt homma vähän överiksi työnantajan puolelta. En mä jaksanut siitä sen kummemmin stressailla, mutta kaipa sitä vähän miettii nykyään, että mitä kaikkea täällä kirjoittelee..

Millä alalla? Vai ettei ois ****** Foorumi? :evil:

Tutut kyllä tietää kuka nimimerkin takana on ja tuntemattomien ei tarvikaan tietää. Eipä tuota kylilläkään kulje nimilappu otsassa, niin miksipä näin netissä toimisin? Jos tulee privana s-postia ym. kirjailtua jollein, niin sillon omalla nimellä, mutta nää turhan turinoinnit ja jaarittelut näihin normiketjuihin menkööt näin. Varsinkaan ku harvemmin mitään sen viisaampaa sanottavaakaan on :)

Itse en pyri pitämään oikeastaan minkäänlaista anonymiteettiä. Esiinnyn nimimerkin lisäksi myös aina omalla nimelläni jos siihen on mahdollisuus ja näin olen tehnytkin muualla internetissä. Pakkotoistolla ei oikeen ole mitään mahdollisuutta kun ei ole omalle nimelle mitään kohtaa profiilissa, mutta samalla nickillä löytyy muualtakin mistä voi myös nimen bongata jos haluaa. Samoin lärviä löytyy ainakin pitkin vippipuolta ja profiilistakin. Lähiosoite ja puhelinnumerokin on listattu jos osaa vaan oikeasta paikasta etsiä. Kaveriporukka koostuu muutenkin nykyään sen verta paljon pakkislaisista, että mitään anonymiteettiä olisi vähän vaikea pitää. Kuitenkin tullut noin 100 vippiä tavattua erilaisissa miiteissä yms. Kaikki tutukin tietää mun nimimerkin täällä vaikka eivät itse tätä selailisi tai kirjoittelisi. Myös kaikille uusille tuttavuuksille kerron ihan mielelläni millä nimellä kirjottelen tänne jos kysyvät. Esim. jos mut bongataan joku pakkispaita päällä jossain tai toistepäin.

Joskus ihmetyttää ne jotka varjelee henkilöllisyyttään viimeiseen asti internetissä. Tulee lähinnä mieleen, että ei ne voi kovin omia itsejään silloin olla niissä jutuissaan mitä kirjoittelee.

Itsellä on kuvat netissä ja nimikin joskus vilahtaa sähköpostin muodossa, joten olen ihan tunnistettavissa.

Kaverit tietää kyllä, profiilikuvasta tunnistaa jos kadulla tulee vastaan mutta ei mulla ikinä ole ollut suurta halua huudella nimeäni netissä tuntemattomille..

ihan periaatteesta en paljasta nimeäni. etupäässä "pr-syistä" eli jos joku tuntematon stalkkaa googlella, kaikki kirjoittamani on mahdollisesti vielä asiayhteydestä irrotettuna googlen hakutuloksissa. Lisäksi uskon että yksityisyyden suoja kapenee koko ajan enemmän ja siitä en tykkää lainkaan. Siksi räpiköin vastavirtaan.

Mutta kaverit ja ystävät varsinkin varmasti tunnistavat jos tarkemmin rupeavat seuraamaan kirjoittelua. Eikä tarvitse edes etsiä kiintopisteitä vaan pelkkä kirjoitustyyli riittää. Minulla ei ole mitään suoranaisesti salattavaa mutta osa mielipiteistä niin kärjistettyjä että niitä joko lauotaan anonyyminä tai vaan niille ihmisille jotka ymmärtävät mistä oikeastaan on kyse. Eipä tule väärinkäsityksiä.

Hih, pakko kysyä, mikä ton liikkeen nimi on, jonka teet videon alkupuolella, seuraava arabeskin ja voltin taaksepäin jälkeen. Lähtee tuolta "vas yläkulmasta".
Haluaisin tietää tuon nimen ja oppia tekemään sen :D

Jatkakaa tuola jos on pakko kysellä, ei kantsi sotkee muita threadii :P
http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=60245

Jaa missä kohas, jatkakaa tosiaa tuola threadis. Sanoisit ennemmin sekuntikohan videost, esim 00:10 ni tietäis vähä paremmin. Mut veikkaan että tota kohtaa meinaat, ja se on Butterfly Kick, jota ei tartte ees treenaa, senkus tekee. Hyppäät vasemmalt jalalt oikeelle, vaakatasos, jolloin se "Liitää".

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom