Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kuulun varmaan niihin ihmisiin jotka eivät erityisesti piilottele nimimerkin takana, koska sen mitä kirjoitan, voisin sanoa myös reaalielämässä kasvotusten.
Ihan vaan uteliaisuudesta, tuliko potkut sen takia mitä kirjoitit tänne vai sen takia että yleensäkin kirjottelit työajalla netissä?
Eipä hirveästi jaksa stressailla. Ihan sama ihminen täällä ja "normielämässä" ja kuten Uwish ja joku muukin totesi niin ihan samat asiat voi sanoa livenä mitä täälläkin.
nojoo toisilla on valta voima ja kunnia muokata jälkeenpäin niin omia kuin toistenkin sanomisia joten mikäs siinä huudellessa..ja niskoittelijat ammutaan aamun koitteessa (bannit):jahas:Ottakaa meitsistä esimerkkiä, kaikki tietää nimen, osoiteen ja puhelinnumeron ja täällä sitä vain mellastetaan, hyvin on pärjätty.
En kirjoitellu työaikana mitään, vaan ihan puhtaasti se, että mitä kirjoittelen ja olen ylipäätänsä mukana tällaisessa yhteisössä. Se kukkahattutäti otti puhutteluun ja sanoi, etten saa enää kirjoitella pakkotoistolle ja vastasin tyynesti, että lähden ennemmin täältä firmasta käveleen, kuin rupean yksityiselämän asioitani muuttamaan. Yllättäen tuli muutama viikko tästä eteenpäin potkut. :D
En kirjoitellu työaikana mitään, vaan ihan puhtaasti se, että mitä kirjoittelen ja olen ylipäätänsä mukana tällaisessa yhteisössä. Se kukkahattutäti otti puhutteluun ja sanoi, etten saa enää kirjoitella pakkotoistolle ja vastasin tyynesti, että lähden ennemmin täältä firmasta käveleen, kuin rupean yksityiselämän asioitani muuttamaan. Yllättäen tuli muutama viikko tästä eteenpäin potkut. :D
Ihan uteliaisuudesta, millä treenillä olet tuohon päässyt että esim. seinää vasten heität takaperinvolttia ym?
Ei oo mitää syytä salata henkilöllisyyttä.
http://www.youtube.com/user/lunpako
En nyt ton laajemmin periaattees levittäydy missää mut kaikki tuntuu silti tuntevan ja/tai tietävän joka paikas.
Ja irc-galleriassaki onpi... Miks sitä henkilöllisyyttä pitäis salailla, jos mitää ei oo tehny.
Omalla nimellä alusta asti ollut mukana. Välillä on tosin ollut taukoja kirjoittelusta, mutta silloinkin on tullut taustalla roikuttua. Ei mulla ainakaan ole ollut tarkoitus tuoda itseä esille, mutta toisaalta en ole missään foorumilla ollut anonyymillä nikillä. Kerran on tullut potkut duunista pakkikselle kirjoittelun takia ja silloin tuli mietittyä, että on mennyt homma vähän överiksi työnantajan puolelta. En mä jaksanut siitä sen kummemmin stressailla, mutta kaipa sitä vähän miettii nykyään, että mitä kaikkea täällä kirjoittelee..
Hih, pakko kysyä, mikä ton liikkeen nimi on, jonka teet videon alkupuolella, seuraava arabeskin ja voltin taaksepäin jälkeen. Lähtee tuolta "vas yläkulmasta".
Haluaisin tietää tuon nimen ja oppia tekemään sen :D