Käsittääkseni se on tällä hetkellä paras noista ohjelmistoista Macille. Demonhan voit hakea:
http://www.irislink.com/c2-1560-189/Readiris-12-Pro-Mac---Demo-version.aspx
Oon katsonut, mutta se demo on surkea video, ei siis ohjelmademo...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Käsittääkseni se on tällä hetkellä paras noista ohjelmistoista Macille. Demonhan voit hakea:
http://www.irislink.com/c2-1560-189/Readiris-12-Pro-Mac---Demo-version.aspx
Muutaman tunnin nyt veivannut uudella koneella. Pari juttua: 1. Tässä on ihan vitun terävä etureuna. Huomaa etenkin kun konetta käyttää pöydän reunalla. Ranteet näyttää tällä hetkellä 16-vuotiaan goottitytön ranteilta. 2. Hieman on vielä vaikeuksia löytää ohjauslevystä nappia, kun se puuttuu. Ohjauslevyn tatsi on ehkä himpun turhan napakka. Äänekäs napsahdus kuuluu. Ehkä se käytössä löystyy..
Muutenhan tämä on taattua laatua. Lumileopardi tuntuu heti hyvältä ja Mail-ohjelmaan ilmestyneet muistiinpanot ja tehtävät on isoja plussia. CS4-päivitys asentui yhdeltä levyltä puolessa tunnissa.
Eipä tuo ole 1v4kk:ssa löystynyt.. Välillä on kyllä häiritsevä naske. Eikä se etureunakaa siitä pyöristy muutaku rälläkällä
Vaihdoin heti ekana päivänä tappingiin. Ei tota naksutusta kestä muutakun jos raahaa jotain ja pitää painaa nappi pohjaan.Naksuu naksuu. Ei se siitä koskaan pois lähde. Tappingi on vaihtoehto jos napsunta vituttaa.
En tiedä onko tästä vielä ollut täällä juttua:
HDMI adapteri
Vihdoin hässäkkä jolla saadaan koottua MiniDP ja Digitaali Audio HDMI-piuhaan!
Mitään ideaa miksi microsoft messengeriin ei saa vaihdettua näyttökuvaa? Ihan perus jpeggiä yritän syöttää...
"Valitun tiedoston tuominen näyttökuvaksi ei onnistunut, varmista että tiedosto on kelvollinen kuvatiedosto"
Olen rohkeasti astumassa rajan yli, jonka ylityksen jälkeen ei puheista päätellen ole paluuta. Eli koneen hankinta edessä ja olen päätynyt imac:n, mutta pieniä kysymyksiä olisi vielä (runkona tuo edullisin 21,5"):
Prosessori vaihtoehdot
# 3.06GHz Intel Core 2 Duo
# 3.33GHz Intel Core 2 Duo [+ 180,00 EUR]
RAM-muistin vaihtoehdot
# 4GB 1066MHz DDR3 SDRAM - 2x2GB
# 8GB 1066MHz DDR3 SDRAM - 4x2GB [+ 180,00 EUR]
Kannattaako hankkia molempia ? Itse koneen käyttö on periaatteessa kevyttä, valokuvaukseen liittyvää kuvan "korjausta" jonkin verran (PC:llä käyttänyt Lightroomia).
Onko nuilla merkitystä koneen päivitystarpeeseen jatkossa jotakin etc...
Oikeasti tämä on itselleni suuri hyppäys, vielä viikko sitten ajattelin, että macissä kaikki ohjelmat on vain "mäcci ohjelmia" eli yhteensopivuus pc:n kanssa olisi olematonta. Tiedän, olen elänyt pullossa...
Uuden 13" MacBook Pro:n ja Snow Leopardin myötä on alkanut vahvasti epäilyttämään...
Samat ongelmat täällä 15" MBP:n kanssa. Seuraava oma kone tulee todennäköisesti olemaan jokin hackintosh-säätö.Uuden 13" MacBook Pro:n ja Snow Leopardin myötä on alkanut vahvasti epäilyttämään...