PakkoMac, omenamiesten oma ketju

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
iPod saapui. Olen rakastunut :haart: :kuola:
Mahtavan näköinen laite, pienikin. Hassua että tuo voi korvata 1m3 verran cd-levyjä...
iPod Classic on äänenlaadultaan täyttä paskaa. Siis tuo kuulokeliitäntä. Noin karmeaa kuraa en olisi odottanut kyllä, mutta tason huonoudella ei ole mitään rajaa. Noh, eiköhän tuo autoon välttäne. Hieman harmittaa kyllä, ajattelin että tuota olisi voinut kotonakin käytellä. Ei voi. :jahas:

Olisikohan eroa jos heittäisi tuon telakalla stereoihin kiinni?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Imutin ensimmäisen HD-pätkän iTunesista. Aika mieletön juttu toi. Maksaa 3 rahaa per jakso, mutta tuo minkä otin oli ilmainen.

Imutin ensimmäisen HD-pätkän iTunesista. Aika mieletön juttu toi. Maksaa 3 rahaa per jakso, mutta tuo minkä otin oli ilmainen.
HD-leffoja ei taida edelleenkään saada ilman Apple TV:tä? Kumma juttu, koska HD-telkkarisarjoja sieltä saa ihan iTunesilla. Minkä pätkän muuten otit? Muutamia mageita HD-luontopätkiä kyllä löytyy.

Lifen ensimmäisen jakson otin. Tuli kymmenessä minuutissa.
Mistäs tommosia saa ilmaseksi?

Edit. Pilotti oliki näemmä #11

Tuollahan on näemmä paljon muitakin HD-jaksoja ilmaseks, esim. Heroesin kakkoskauden avausjakso. :dance2:

Käyttikö Microsoft Mac-koneita mainoskuviinsa?

Osa Microsoftin uusista "I’m a PC" -mainoskampanjan kuvista luotiin alunperin ilmeisesti Mac-koneilla. Nolo fakta selvisi Computerworld-lehdelle kuvatiedostojen alkuperäleimasta.

Neljän Microsoftin Presspass-sivuillaan julkaiseman kuvatiedoston tiedoista löytyi Adobe Photoshop C3 Macintosh -merkintä Creation Software -kohdassa. Kuvat ovat otoksia televisiomainoksista, jotka alkoivat pyöriä Yhdysvalloissa tällä viikolla.

Kuvat Microsoftin sivuilla on ilmeisesti tiedon julkitulon jälkeen vaihdettu, koska kyseisen merkinnän kohdalla lukee nyt Adobe Photoshop C3 Windows.

Mainoskampanja käyttää hyväkseen Applen kampanjaan, jossa kritisoitiin avoimesti pc-koneita. Microsoft yrittää hyödyntää pc-koneista luotua stereotypiaa ja mainoksissa esiintyy erilaisia henkilöitä, jotka sanovat sanat "I’m a PC" – "Minä olen PC".

Heh! Aika hauska...

Eipä ollut pahemmin iloa HD:stä. :( Vaikka olihan se tiedossa ettei meikän vanha 1,67 G4 taida jaksaa pyörittää, mutta nyt on sekin testattu. Prkl. Ei ihan sen takia viitsi laittaa kalustoa vaihtoon.

Eli minkälaisen piuhan tarvitsee, että saa iMaciin toisen näytön kiinni? Sellanen pieni sininen liitin tuossa, taitaa olla joku vanhempi malli? 1,5v ikänen 19" littu.

uuh ku tommonen mini"pro" tulis semmosena, että sinne sais isompaa levyä vielä ruuvata ite kiinni niin ois mun koneen osto-ongelmat ratkaistu ;-)

Täällä ollaan jo sormi napilla valmiina tilaamaan uus Mini Apple Storesta. :david:

Onko tuo ipod classic 120gb nyt siis ihan paska kun huppe sitä kävi jo haukkumassa? Itse tilasin juuri ja toivon ettei nyt tullut turha ostos... :((
No ei se nyt mikään fiasko ole. Hifistille tuo laatu ei vaan kelpaa lähimainkaan kunnon ämyreillä. Mukava peli matkoilla, lentokoneessa jne. Uskon että kelpuutan tuon hyvin tuonne autoon hanskalokeroon.

Uusi MacBookPro?

8167.png

Huomaa lasinen trackpad iPhonesta.

No ei se nyt mikään fiasko ole. Hifistille tuo laatu ei vaan kelpaa lähimainkaan kunnon ämyreillä. Mukava peli matkoilla, lentokoneessa jne. Uskon että kelpuutan tuon hyvin tuonne autoon hanskalokeroon.

Uusi MacBookPro?

8167.png

Huomaa lasinen trackpad iPhonesta.

Itse olen aina ollut siinä uskossa, että ipod olisi se laadukkain mp3-soitin. Onko siis olemassa nyt jotain vielä parempaa markkinoilla? Tarkoitus tosiaan kuunnella vain kuulokkeiden avulla, ei liittää mihinkään kaiuttimiin tms. Onko sulla huppe ollut käytössä ne mukana tulleet normikuulokkeet vai paremmat jotka menevät ihan korvaan sisälle? Niilläkin luulis olevan vaikutusta siihen miltä se musiikki kuullostaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom