Mitä veikkaat?Surullista kuten kaikkien kuolema, ei kiva juttu. Mahtaakohan murossa jo jengi paukutella raketteja innoissaan?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mitä veikkaat?Surullista kuten kaikkien kuolema, ei kiva juttu. Mahtaakohan murossa jo jengi paukutella raketteja innoissaan?
No eiköhän siellä jo ole ilo irti osalla. Tai sitten sulkevat kokonaan keskustelut asiasta, pääsevät helpommalla.Mitä veikkaat?
Ihan näin ennakkovaroituksena pidetään se kommentointi asiallisena, ettei tarvitse poistaa tästä uutisesta koko kommentointimahdollisuutta.
Kyllä on tolloa porukkaa, jos jaksavat iloita Steven kuolemasta. En ole minäkään mikään omenamies, vaan enemmänkin muro, jos on pakko valita, mutta en käsitä miksi mun nyt pitäisi olla hirveän iloinen, kun Steve heitti lusikan nurkkaan.No eiköhän siellä jo ole ilo irti osalla. Tai sitten sulkevat kokonaan keskustelut asiasta, pääsevät helpommalla.
Mun tietääkseni uutisia lukiessa niin se on aivan kesään asti ollut mukana kaiken kehityksessä, välillä todella tiiviisti.Onkohan missään spekuloitu koska Jobs jätti aktiivisen toiminnan sivuun Applella? Ovatko kaikki tähän päivään mennessä tulleet tuotteet täysin Steven luomuksia, vai onko Steve ollut enemmänkin keulakuva ja promoottori?
Toi on kyllä todella paska juttu. Toivotaan nyt että pitävät linjan edelleen eivätkä lähde muroilemaan.Mun tietääkseni uutisia lukiessa niin se on aivan kesään asti ollut mukana kaiken kehityksessä, välillä todella tiiviisti.
Toi on kyllä todella paska juttu. Toivotaan nyt että pitävät linjan edelleen eivätkä lähde muroilemaan.
On tosin sanottu että Cook on vähintään samanlainen, ellei jopa pahempi kun tullaan siihen että valvotaan kaikkea. Hyvä juttu siis.
"Though Cook is a counterpoint to Jobs's more emotional personality, the men are two sides of the same coin. Both are demanding leaders with an attention to detail."
--- Mike Janes, who used to run Apple's online store
Mutta onko Cook samanalinen innovaattori kuin Jobs? Onko sillä samanlainen ajattelutapa uudistaa?