pakko jaksaa

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
onks kukaa muuten huomannu et silloin ku ei oo kukaan varmistamassa penkissä tai jossain muussa laitteessa ni silloin nousee painot paljon helpommin. Minä ku käyn välillä salilla ja muutamalla kerralla ku joku on tarjoutunut varmistamaan ni silloin se on ollu kauheeta tuskaa nostaa isoja painoja,mut ku on yksin ni sitä ajattelee et kukaa ei tuu auttamaan ni kyllä nousee..enkä oo ku kaks kertaa jääny vasta painojen alle penkissä.:itku: :whip:

Itellä menee taas usein toisinpäin. Kun on joku varmistamassa niin pitää näyttää että perkele nousee se ilman apuakin :evil:

carlos88 sanoi:
onks kukaa muuten huomannu et silloin ku ei oo kukaan varmistamassa penkissä tai jossain muussa laitteessa ni silloin nousee painot paljon helpommin.
En. Päinvastoin uskaltaa kokeilla "vielä yhden toiston" kun on kaveri. Muuten lasken suosiolla telineisiin. Tangon alle ei ole kiva jäädä, saati sitten prässin kelkan alle.

Kyllä varmistajan kans on paljon turvallisempi mieli runnoa, uskaltaa kokeilla sitä viimeistä toistoakin vaikka mielessään tietää et tulee jäämään vajaaks.

Hullua, ei mulla tulis mieleenikään vetää viimiseen asti ilman varmistajaa tai niitä tukirauta hässäköitä, jos ei satu olemaan varmistajaa niin sitten käytän niita turvarautoja koska ne ei mun nostoa haittaa.

ite sain ku kaveri oli turvana 5 toistoo lisää sen jälkee ku luulin et ei jaksa yhtää enää -.-

Kaverin kanssa uskaltaa tehdä loppuun ja saa 1-2 toistoa yleensä enemmän. Muutenkin järjetöntä penkkailla tai kyykkäillä ilman varmistajaa tai varmistusrautoja.

Varmistajan kanssa pystyn keskittymään paremmin siihen nostoon ja kenties se vähän provosoikin jaksamaan paremmin ilman "vielyks"-huutojakin. Mulla ainakin menee yliloikkari pykälään kun kaveri meinaa tunkea näppejään väliin :)

Tänään tosin joutui vähän urheilemaan kun menin yövuoron päätteeksi salille ja siellä ei ollut ku 3 keski-iän ylittänyttä muijaa. Onneksi pariin vikaan sarjaan sain varmistuksen kun meni aika tiukille.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
nii mut eks siinä pistä enemmän peliin noita voimia ku pelkää just jäävänsä painojen alle..ja entäs sitten jos ei jaksakkaan loppuun asti penkissä, laskee sen vaa hitaasti vatsalle ja pyörittää siitä alas, kyl mulla ainaki nousee paljon paremmin ilman varmistajaa.

Kun joskus sitten raudat alkaa olemaan hivenen isompia (kunpa joskus mullakin ois:wall:), niin sarjojen tekeminen aivan äärirajoille yksikseen on aika riskaapelia. Hyvähän ois, jos aina ois tiukemmissa sarjoissa varmistaja, mä ainakin joudun jättämään pelivaraa, jottei tekniikasta joutus tinkimään. harvoin tosin teen sarjoja aivan loppuun saakka.

Joku kuukaus sitten otin penkki maximit. Treeni kaveri oli mukana, sano käyvänsä kusella ennen ku tulee varmistamaan. Venasin hetken kun se oli lähteny, sit päätin ruveta koittaan kun ajattelin et kaveri tulee ihan kohta tarpeiltaan.
Eiköhän siinä niin käyny että tanko jäi rinnalle, siinä sitten etsin kaveria
kiihkeästä silmilläni. "Odotin" hetken...

Sitten sain kuitenkin "nostettua" sen tangon älyttömällä munat kattoon ja kives silmään tekniikalla.

Vähän ajan päästä kaveri tuli ja kysäs miks oot niin punanen ja sano käyneensä paskalla.

Toivottavasti joku saa selvää:hyper:

Kyllä ne ylimääräset paukut kannataa hakea jostain muualta kuin pelontunteesta että jää painojen alle:D Siinä voi käydä joskus heikosti.

TRENT sanoi:
Itellä menee taas usein toisinpäin. Kun on joku varmistamassa niin pitää näyttää että perkele nousee se ilman apuakin :evil:

Jep, näin itelläkin. Mitä enemmän porukkaa mulkkaa, niin sitä suurempi motivaatio nostaa painot ylös asti.

kyllä se kamu siinä vieressä on hyvä. kerran sattu sillein, että tein just penkkiä ja tuntu siltä, että menee yksi vielä. no sitten laskin alas ja aloin nostamaan ylös. saatana kun tuntu raskaalta. nostin sain sen johonkin puoli väliin asti ja sitten alko hitusen laskea. ja en kehdannu kysyä apua, niin oli pakko vääntää se tanko siitä laskusta ylös. jumalauta kun oli elämäni tiukin toisto. kerran myös tanko tippu pään yläpuolelle, mutta se ei liittynyt mitenkään varmistajaan

Minä kyllä jaksan nostaa paremmin rautaa kun jotku on vieressa katsomassa/varmistamassa, siinä tulee semmonen varmuuden tunne, että pakko saada tämä rauta nostettua.

Juzzi87 sanoi:
Kyllä ne ylimääräset paukut kannataa hakea jostain muualta kuin pelontunteesta että jää painojen alle:D Siinä voi käydä joskus heikosti.

Joo, varmasti näin.

Itse kyllä ajattelen, että pelko ei tule varsinaisesti siitä, että jää sinne alle (= sattuu) vaan, että joku vielä näkee tämän... Näin siis <100kg painoilla, joilla ei nyt varmaan kukaan sinne alle kuole. Paitsi ehkä häpeään... :D

Oli miten oli, spottaus on aina paikallaan kun mennään äärirajoilla.

Ite En mee esim Penkki päivänä koskaan salille ilman kamua joka ois varmistamassa.. Siinä on turvaa ja luottoa. Mulla ainakin voi nousta enemmänki painoja ku se treeni kamu piereskelee ja kannustaa siinä vieressä kaikessa mitä tekee.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom