Pakkislaisuus Megakyssäri!i!

Just ostin ekan pakkistuotteen, eli pipon. Koska vanha oli jo niin paskana ettei sitä voinut pitää ja vaihtoehtona oli intistä jäänyt yököttävän vihreä pipo jossa vielä kokardi, ja toi pakkiksen pipo on nätti. Pipoa tulee kyllä pidettyä näillä säillä lähes joka päivä. Kieltämättä aluks tuli kokoajan tiirailtua että missä muualla näkyy pakkiskamaa päällä, mutta enpä ole nähnyt täällä Turussa vasta kuin yhden. Enkä enää sitten oikein kattelekkaa "sillä silmällä".

Pikkuveli haluais kans pakkispipon, mutta koska ei punttailua harrasta niin sanoin motivointina että sitten kun vaivautuu salille vaikka kolme kuukautta säännöllisesti niin voin hankkia lahjaksi. Joku roti sentään.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hellion sanoi:
Termi "iso punainen p" tuo mulle mieleen paviaanin. Tosin, mulle tulee paviaani mieleen monesta muustakin asiasta.
No sehän on jo itsestäänselvää kun katsoo vaikka sun avataria :)

Mäkin omistan pakkis t-paidan, ja kieltämättä sen käyttöä rajoittaa tuo lihasmassan vähäisyys. Vaikka Mike antaa kyniksillekin luvan käyttää sitä, jotenkin silti tuntuu ettei mulla ole oikeutta.
Omistan minäkin, mutta kyllä sen niin pitää olla, että pitää jos siltä tuntuu! Jos sitä saisi pitää vain kehonrakennuskisoissa raskaassa sarjassa 1. sijoittuneet ei niitä pahemmin missään näkyisi.

Edit. Mutta kuten timsekin sanoi, olisi edes hyvä olla "alan" harrastaja sentään. Tosin tässäkin päästään sitten siihen, että kenestä se näkyy ja kenestä ei :david:

Mä oon rokkiprinsessa, ja aion silti käyttää pipoa. Tulkoon vaikka vihaset HC-bodarit herne nenässä heittelemään, kyllä mulle sopii :jahas:

...vois olla kivaakin... :nolo:

Kuten meikäläisen avatarista näkee, niin meikäläisen tytär, kohta 3v käyttää myös Pakkis- vermeitä.
Nostaa myös punttia jo :D
Pipo sopii niin hyvin hänelle, että aikeissa on ostaa oma...
Toivottavasti myös poika, reilu 2vk, innostuu tästä harrastuksesta aikanaan.
Ja Itse kyllä pidän Pakkis t-paitaa, hupparia ja pipoa samaan aikaan!:rock:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom