Pakkislaisuus Megakyssäri!i!

hafanafa sanoi:
Mulla tulee kiusallinen olo ku pitää pakkiskamoja ku en mikään kaappi ole. Tulee vaa sellane olo et pilaa pakkiksen maineen.
Et kai sä ole tosissas? Kaikki on vain plussaa, eikä ketään varmasti dissata jos paita päällä on.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tää on ihanyhtä järjetön juttu kun tossa jossain toisessa treadissa oli jos pidät 81 paitaa päällä kuulut niihin... Ei jaksa nyt loähtee perustelee kun suurin osa kuitenkin ymmärtää.

Silloin voi kuitenkin jättää sen pakkispaidan kotiin, jos aikoo mennä johonkin ostarille juomaan pussikaljaa, lähteä baariin haastamaan riitaa tai muuten vain aikoo öykkäröidä. Itseasiassa silloin koko mies voisi jäädä kotiin.

Mike sanoi:
Et kai sä ole tosissas? Kaikki on vain plussaa, eikä ketään varmasti dissata jos paita päällä on.

No pakkishan on tunnettu ja laadukas foorum jopa urheilemattomien keskuudessa ja toi mun homma on typerää, myönnän mutta silti vaa tulee tollane olo..

Mulla on pakkis-huppari menossa mukana aina kun mahdollista ja toivon että ihmiset noteeraa. Enkä todellakaan ole mikään tavattoman kokonen.
Kerrankin kysyttiin, että "mikä on pakkotoisto.com" ja näin saatiin taas yks uusi kiinnostunut vierailemaan ja tutustumaan paikkoihin! :whip:

Ei ole pakkisvaatteita, mutta kommentoin silti:

Mielestäni moiset epäilyt ovat todella huolestuttavia merkkejä huonosta itsetunnosta, ja tuollaiset ajatukset pitäisi kitkeä ihan helvetin nopeasti pois. Tämä koskee kaikkia asioita joissa itseään vähätellään, ei pidetä itseään jonkun tietyn asian arvoisena jne. :whip:

PERKELE! Herätkää pelaamaan! Kukaan ei halua ympärilleen henkilöitä jotka pyytelevät anteeksi olemassaoloaan. Nämä piirteet ovat luotaantyöntäviä ja niistä on pyrittävä eroon positiivisella ajatusmallilla: Olen riittävän hyvä ja arvokas ihminen.

Pakkotoisto ei ole synonyymi sanoille erittäin lihaksikas, erittäin voimakas, kaappi, roinari, pro-bodari, kuntosaliguru.

Pakkotoisto on synonyymi sanoille: rakkaus ja intohimo liikuntaan, kunnon ylläpitäminen, voiman kehittäminen, kehon rakentaminen, terveyden ja ruokavalion tarkkailu, terve mieli terveessä ruumiissa.

Pakkotoistolaisia on kehonrakentajia, voimailijoita, sunnuntai-salilla kävijöitä, yleisurheilijoita, ylipainoisia laihduttajia ja anorektisia massan kerääjiä. On nuoria, on vanhoja, on ihan mitä vaan. Jokaisella on oikeus pitää pakkotoiston merkkiä kantavia vaatteita yllään, ja niiden tarkoitus on lähinnä kertoa siitä että kyseistä palstaa lukee ja se aihepiiri kiinnostaa ja näin yhdistää kenties niihin toisiin pakkis-vaateihmisiin.

Ottakaa niskasta kiinni itseänne ja lopettakaa voivottelu! :thumbs:

Mike sanoi:
No eihän tossa nyt ole mitään tolkkua enää. Pakkotoistolla 90% ovat ihan taviksia kovaa treenaavia joilla sitä lihasta on enemmän ja vähemmän. Kaikilla kuitenkin tavoite saada enemmän. Kukaan ei varmasti dissaa jos pienempi kaveri vetää Pakkispaita päällä. Eli tuommoiset jutut loppuu heti ja puette mitä haluatte.

Tulin vaan sitä sanomaan, että mä en tarvi enempää lihaksia. Yritän pysytellä tässä hoikankomeassa kunnossa ja pistää itelle :kuola: lentopusuja kulkiessani peilin ohi.

MissEvilEve sanoi:
Pakkotoisto on synonyymi sanoille: rakkaus ja intohimo liikuntaan, kunnon ylläpitäminen, voiman kehittäminen, kehon rakentaminen, terveyden ja ruokavalion tarkkailu, terve mieli terveessä ruumiissa.

Olipas hieno määritelmä. Melkein etusivuainesta :thumbs:

Kyllä itsekin pidän mielelläni pakkis-kuteita, vaikka kokoa ei hirveästi olekaan.

kyllä itsekin ajattelen vähän noin että ei kehtaa pitää paitaa vielä päällä. mutta se johtuu lähinnä siitä että se olis niinku heittäis vettä kiukaalle ku kaverit näkis. ku ne ei just oikee ymmärrä tätä touhua että rupee tarkkaileen syöntejään. eikä siitä ole juuri mitään hyötyä niiden mielestä että syö rahkaa jne kunhan vaan "syö silloin kun on nälkä" ja muunlainen menee hifistelyksi. siksi aattelin aluks todistaa heidän olevan väärässä ja kasvaa ja sit lyödä vasta pakkispaidan päälle :)

Kyl toi MissEvilEve sano ton hyvin. Pakkispaita tai lippis kertoo että käyttäjä kannattaa kyseisiä hyviä arvoja. Rohkeesti vaan paidat päälle, ei tarvii hävetä yhtään. Näkemistäni pakkisvaatteiden käyttäjistä suurin osa on ihan tavallisen kokosia, ei mitään isoja kaappeja. Kehityskelposta jengiä kylläkin.

naruranne sanoi:
kyllä itsekin ajattelen vähän noin että ei kehtaa pitää paitaa vielä päällä. mutta se johtuu lähinnä siitä että se olis niinku heittäis vettä kiukaalle ku kaverit näkis. ku ne ei just oikee ymmärrä tätä touhua että rupee tarkkaileen syöntejään. eikä siitä ole juuri mitään hyötyä niiden mielestä että syö rahkaa jne kunhan vaan "syö silloin kun on nälkä" ja muunlainen menee hifistelyksi. siksi aattelin aluks todistaa heidän olevan väärässä ja kasvaa ja sit lyödä vasta pakkispaidan päälle :)
Mullakin vielä vuonna yks ja kaks kaverit ei ymmärtäny punttausta. Sit viime vuosikymmenen aikana on käynyt niin että vissiin jokainen kavereistani punttaa nykyään. Kaveripiiri ei ole muuttunut, punttaus on vain tarttunut heihin. Ties vaikka P-paidan pitäminen edesauttaisi tuttujesi innostumista punttailusta... sit kun kaikki on yhtä punttaavaa perhettä niin kaikki ymmärtää toistensa omituisuudet ja hifistelyt. Eli ei muuta kuin se paita päälle, perkeles!! :D

Meikäläisellä on ainakin niin uskomattoman kova itseluottamus ja valtava ego, etten suostu pitämään Pakkiksen vaatteita ennenkuin niistä tehdään tarpeeksi paljastavia. Perkele, mä haluun Pakkotoisto-logolla varustetut stringiuikkarit. Siis just sellaiset, joita Pelle Miljoonakin käyttää!!! :hyper:

Misanthrop sanoi:
Meikäläisellä on ainakin niin uskomattoman kova itseluottamus ja valtava ego, etten suostu pitämään Pakkiksen vaatteita ennenkuin niistä tehdään tarpeeksi paljastavia. Perkele, mä haluun Pakkotoisto-logolla varustetut stringiuikkarit. Siis just sellaiset, joita Pelle Miljoonakin käyttää!!! :hyper:
Todellakin, miehille ja naisille omansa. Mikä olisikaan hienompaa kuin ISO PUNAINEN P stringien etumuksessa :lol2:

Siis voi hyvänen aika. Eiköhän bottom line tässä ole se, että mikäli joku katsoo pahalla toisen Pakkis-vaatteita, niin omissa asenteissa on jotain vikaa. Ja tämmösten idioottien mielipiteet on sitten aivan yhdentekeviä, eiks je?

Kyllä tuollainen ylikeskeinen itsetietoisuus vähenee onneksi iän myötä, nykypäivänä ei voisi vähempää kiinnostaa mitä muut ajattelevat jostain vaatteestani. Tärkeintä on, että itse pidän ja viihdyn siinä.

pennsylvania sanoi:
Että mitä mieltä olette, ja nyt KOVAA puhetta!

Mä olen sitä mieltä että fanitus on mennyt överiksi siinä vaiheessa kun taistelunorsut ja kynäniskat sonnustautuvat pakkiskuteisiin. Hyvin treenatulla kehonrakentajalla fanituotteet ovat toki paikallaan.

nigster sanoi:
Todellakin, miehille ja naisille omansa. Mikä olisikaan hienompaa kuin ISO PUNAINEN P stringien etumuksessa :lol2:
Termi "iso punainen p" tuo mulle mieleen paviaanin. Tosin, mulle tulee paviaani mieleen monesta muustakin asiasta.

Mäkin omistan pakkis t-paidan, ja kieltämättä sen käyttöä rajoittaa tuo lihasmassan vähäisyys. Vaikka Mike antaa kyniksillekin luvan käyttää sitä, jotenkin silti tuntuu ettei mulla ole oikeutta.

Hellion sanoi:
Mäkin omistan pakkis t-paidan, ja kieltämättä sen käyttöä rajoittaa tuo lihasmassan vähäisyys. Vaikka Mike antaa kyniksillekin luvan käyttää sitä, jotenkin silti tuntuu ettei mulla ole oikeutta.

täytyy myöntää että vähän samat fiilikset..sen takia olenkin rajoittunut vain tuohon päähine-osastoon

protsku sanoi:
Mä olen sitä mieltä että fanitus on mennyt överiksi siinä vaiheessa kun taistelunorsut ja kynäniskat sonnustautuvat pakkiskuteisiin. Hyvin treenatulla kehonrakentajalla fanituotteet ovat toki paikallaan.

Niinpä. Tuon takia mun pakkotoisto t-paita on vielä kaupassa :D

MissEvilEve sanoi:

Kiitos tästä, meni sigu vaihtoon samantien. :thumbs:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom