Et kai sä ole tosissas? Kaikki on vain plussaa, eikä ketään varmasti dissata jos paita päällä on.hafanafa sanoi:Mulla tulee kiusallinen olo ku pitää pakkiskamoja ku en mikään kaappi ole. Tulee vaa sellane olo et pilaa pakkiksen maineen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Et kai sä ole tosissas? Kaikki on vain plussaa, eikä ketään varmasti dissata jos paita päällä on.hafanafa sanoi:Mulla tulee kiusallinen olo ku pitää pakkiskamoja ku en mikään kaappi ole. Tulee vaa sellane olo et pilaa pakkiksen maineen.
Mike sanoi:Et kai sä ole tosissas? Kaikki on vain plussaa, eikä ketään varmasti dissata jos paita päällä on.
Mike sanoi:No eihän tossa nyt ole mitään tolkkua enää. Pakkotoistolla 90% ovat ihan taviksia kovaa treenaavia joilla sitä lihasta on enemmän ja vähemmän. Kaikilla kuitenkin tavoite saada enemmän. Kukaan ei varmasti dissaa jos pienempi kaveri vetää Pakkispaita päällä. Eli tuommoiset jutut loppuu heti ja puette mitä haluatte.
MissEvilEve sanoi:Pakkotoisto on synonyymi sanoille: rakkaus ja intohimo liikuntaan, kunnon ylläpitäminen, voiman kehittäminen, kehon rakentaminen, terveyden ja ruokavalion tarkkailu, terve mieli terveessä ruumiissa.
Mullakin vielä vuonna yks ja kaks kaverit ei ymmärtäny punttausta. Sit viime vuosikymmenen aikana on käynyt niin että vissiin jokainen kavereistani punttaa nykyään. Kaveripiiri ei ole muuttunut, punttaus on vain tarttunut heihin. Ties vaikka P-paidan pitäminen edesauttaisi tuttujesi innostumista punttailusta... sit kun kaikki on yhtä punttaavaa perhettä niin kaikki ymmärtää toistensa omituisuudet ja hifistelyt. Eli ei muuta kuin se paita päälle, perkeles!! :Dnaruranne sanoi:kyllä itsekin ajattelen vähän noin että ei kehtaa pitää paitaa vielä päällä. mutta se johtuu lähinnä siitä että se olis niinku heittäis vettä kiukaalle ku kaverit näkis. ku ne ei just oikee ymmärrä tätä touhua että rupee tarkkaileen syöntejään. eikä siitä ole juuri mitään hyötyä niiden mielestä että syö rahkaa jne kunhan vaan "syö silloin kun on nälkä" ja muunlainen menee hifistelyksi. siksi aattelin aluks todistaa heidän olevan väärässä ja kasvaa ja sit lyödä vasta pakkispaidan päälle
Todellakin, miehille ja naisille omansa. Mikä olisikaan hienompaa kuin ISO PUNAINEN P stringien etumuksessa :lol2:Misanthrop sanoi:Meikäläisellä on ainakin niin uskomattoman kova itseluottamus ja valtava ego, etten suostu pitämään Pakkiksen vaatteita ennenkuin niistä tehdään tarpeeksi paljastavia. Perkele, mä haluun Pakkotoisto-logolla varustetut stringiuikkarit. Siis just sellaiset, joita Pelle Miljoonakin käyttää!!!
pennsylvania sanoi:Että mitä mieltä olette, ja nyt KOVAA puhetta!
Termi "iso punainen p" tuo mulle mieleen paviaanin. Tosin, mulle tulee paviaani mieleen monesta muustakin asiasta.nigster sanoi:Todellakin, miehille ja naisille omansa. Mikä olisikaan hienompaa kuin ISO PUNAINEN P stringien etumuksessa :lol2:
Hellion sanoi:Mäkin omistan pakkis t-paidan, ja kieltämättä sen käyttöä rajoittaa tuo lihasmassan vähäisyys. Vaikka Mike antaa kyniksillekin luvan käyttää sitä, jotenkin silti tuntuu ettei mulla ole oikeutta.
protsku sanoi:Mä olen sitä mieltä että fanitus on mennyt överiksi siinä vaiheessa kun taistelunorsut ja kynäniskat sonnustautuvat pakkiskuteisiin. Hyvin treenatulla kehonrakentajalla fanituotteet ovat toki paikallaan.
MissEvilEve sanoi:Pakkotoisto on synonyymi sanoille: rakkaus ja intohimo liikuntaan, kunnon ylläpitäminen, voiman kehittäminen, kehon rakentaminen, terveyden ja ruokavalion tarkkailu, terve mieli terveessä ruumiissa.