Pakkislaisuus Megakyssäri!i!

Ikä
42
Olen ajatellut, että missä menee raja et yksilöllä on oikeus ja kohtuus pitää pakkiksen t-paitaa /muita pakkiksen tuotteita julkisilla paikoilla?

Itsellä kyllä löytyy t-paita ja huppari, ja "kokoa" on perusPlayeriin astetta enemmän, kuitenkin en tällä hetkellä oikeen kehtaa pitää kyseisiä vaatteita vielä...

Että mitä mieltä olette, ja nyt KOVAA puhetta! :evil:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Höh, mä pidän ainakin esim. pakkispipoa aina kun ulkona on kylmä, jos ei ole kylmä niin sitten lippista ja t-paitaa. Mun mielestä nuo on tyylikkäitä kamoja ja auttaa bongaamaan uusia naamoja palstalta, joten päälle vaan.

Ja tekeehän tuo p-paita jos miehestä 2 x isomman! :evil:

No eihän tossa nyt ole mitään tolkkua enää. Pakkotoistolla 90% ovat ihan taviksia kovaa treenaavia joilla sitä lihasta on enemmän ja vähemmän. Kaikilla kuitenkin tavoite saada enemmän. Kukaan ei varmasti dissaa jos pienempi kaveri vetää Pakkispaita päällä. Eli tuommoiset jutut loppuu heti ja puette mitä haluatte.

Ei kai nyt tarvi olla mitään kilorajaa, että saa laittaa pakkiskamppeet niskaan:D
Itellä pakkispaita usein päällä ihan vaan sen takia kun se on hyvä päällä, ei purista mistään eikä tuu hiki ihan heti.

Meikä kasvoi just pari kokoa! Nyt alan pitää kunnolla sitä hupparii, ja onhan se ni vitun siisti... Kateeliset huutelee PRKL!

eipä mulle oo ainakaan kukaan tullu mitään sanomaan vaikka olen pieni (läski) mies

Joo tehdään sääntö että kyykystä pitää mennä 600 kg ja penkistä 300 kg ennen kuin pakkispaita päälle, muuten se tyyppi muilutetaan. :D

Vitsi vitsi :lol2: :lol2: :lol2:

Saahan sen p-paidan pukea vaikka :arvi: tai :david:

Saatto aiemmin olla vähän eri juttu, ei varmaan ollu paitojakaan, mutta jos olis jonkun kyniksen bongannu Roinaforum-paita päällä, niin olis ittekin voinu hiljakseen vähän katkeilla...:lol2:

Nythän tää on niin mainstreamia, että on alottelevalta kaverilta vaan järkiratkasu tulla tänne lukeen muutama threadi alottelijan osiolta ja kysyä mitä kysyttävää jää...jos haluaa ostaa paidan tai muita tuotteita, niin mun mielestä voi kanssa huoletta pitää.

Ei ainakaan kukaan palstalainen naureskele sille, vaikka olis minkänäkönen kaveri. Osottaa vaan, että on ollu järkeä ottaa asioista selvää...:arvi:

Mää ainakin pidän vähän millon sattuu näitä pakkisvaatteita. Pidän ihan omaks ilokseni ja sitten mainoksen takia. Ja olen todellakin kynis :D

Mömmö sanoi:
Saahan sen p-paidan pukea vaikka :arvi: tai :david:
Joo, :david::sta tulikin mieleeni että mielestäni olisi reilua postittaa hänelle ilmainen P-paita tai pipo, on kaverista tällä foorumilla niin paljon hauskuutusta revitty irti ;)

Tulee pidettyä pakkiksen vaatteita salilla, töissä, ulkona, sisällä & puutarhassa.
Eipä tuu kauheesti hävettyä mitä tulee päälle laitettua.

Pakkiksen vaatteet puen yleensä sen takia päälle koska ne on mukavat päällä ja näyttää hyvälle :D

Pakkisvaatteet on kyl ihan must juttu :) Eikä mua ainakaan hävetä pitää pakkispaitaa salilla vaik oonki tällänen kynis.

Palstallahan kirjottelee aerobisten lajienkin jannuja, eli tuskin kannattaa vetää torson koon perusteella mitään johtopäätöksiä.

Ja voihan noita vaatteita pitää vaikka supporttina, niinku mopojengien kuteet :D

Kilkenny sanoi:
Palstallahan kirjottelee aerobisten lajienkin jannuja, eli tuskin kannattaa vetää torson koon perusteella mitään johtopäätöksiä.

Ja voihan noita vaatteita pitää vaikka supporttina, niinku mopojengien kuteet :D

Juu... suomen suurin jengi :D
hei, ne on vaatteita.. kaikki voi pitää niitä

Mulla tulee kiusallinen olo ku pitää pakkiskamoja ku en mikään kaappi ole. Tulee vaa sellane olo et pilaa pakkiksen maineen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom