Pakkislaisten suosikkifysiikat

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Omalla kohdallani ehdoton ykkönen on Berry De Mey, varsinkin 1988 Olympiassa. Balanssi, symmetria, kireys, lihaserottuvuus, rakenne, poseeraus ja esiintyminen olivat niin lähellä täydellisyyttä, toki lihasmassassa ei pärjäisi moderneille kehonrakentajille, mutta olen pitänytkin enemmän juuri esteettisistä ja atleettisista fysiikoista.
berry-de-mey-14072014.jpg
1105030344.jpg


Niukasti toisella sijalla on Bob Paris, jonka Flex-magazine nimesi kaikkien aikojen esteettisimmäksi kehonrakentajaksi. Kuten De Mey niin Parisinkin fysiikka hipoi täydellisyyttä. Parasta versiota on vaikea valita, mahdollisesti juuri sama kisa kuin De Meyllä, 1988 Mr Olympia.
bob-paris-050.jpg
ec9e0826fe7e969450f4416e68e745f5.jpg


Muita maininnan arvoisia: Robby Robinson, Serge Nubret, Lee Labrada, Gary Strydom, Charles Clairmonte, Vince Taylor, Kevin Levrone, Flex Wheeler, Shawn Ray, Chris Cormier, Melvin Anthony, Victor Martinez, Cedric McMillan ja tietenkin lähes kaikki Mr Olympia voittajat.
 
hkmez3c4s1731.jpg


Vanhoista löytyy niin paljon, että tulisi aika lailla varmaan samoja kuin muilla, mutta nykyisistä kyllä tämä Patrik Moore on ehdoton suosikki, aivan huikea tapaus.
 
Huvittaa tuo mustien miesten Boys 2 Men -kategorian posemusa. Melkein sääntö kuin poikkeus, että kun musta mies tulee lavalle, jotain Ai Lav juu -paskaa alkaa tuuttaa kajareista. Ennemmin sitä räppiä kuin tuollaista ulinaa.
Hyvä huomio :D, ihan hyvä kappale imo, sopii täydellisesti tähän vapariin.
 
Itse tykkään eniten rauhallisista, mutta mahtipontisista posemusiikeista; klassinen musiikki sopii ehkä parhaiten. Ja kun poseeraaja vielä tekee siirtymät poseerausten välillä rauhallisesti ja hallitusti ja pitää asennot pidempään kuin sekunnin kymmenesosan, niin täydellistä. Lyhyesti sanottuna klassisen musiikin tahtiin poseeraava patsas kuvaa aika hyvin sitä, mistä itse tykkään eniten. Räppi aiheuttaa jo itsessään oksennusreaktion, mutta aina voi ottaa videosta äänet pois.
 
Back
Ylös Bottom