Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
katso liitettä 163720katso liitettä 163721
katso liitettä 163724
Kyllä tähän taivun. Ei tarvitse varmaan esitellä ;)
Kuka on kyseessä?
[/
Lou Ferrigno
Hitto kun mulla on mielessä yks, mutta nimi ei ole nyt vuorokauden miettimisen jälkeenkään tullut mieleen. Tummaihoinen, ei mikään massamonsteri vaan semmonen klassinen 70-80- luvun look. Ei Bill Grant, mutta lienee kutakuinkin samalta aikakaudelta.
Serge Nubret?
Tämä on itselläkin ehkä se suurin syy miksi eniten De Meyn fysiikasta pidän. Jos olen täysin objektiivinen, niin Ronnie, Kevin, Flex ja monet muut kaikki olivat parempia kuin Berry (edelleen objektiivisesti), mutta subjektiivisesti tämä -88 fysiikka on mielestäni ammattilaiskehonrakennuksen huippupiste.Tykkään enempi sellaisista urheilullisista ja klassisista fysiikoista joiden voisi kuvitella ainakin pärjäävän lajissa kuin lajissa.
Hitto kun mulla on mielessä yks, mutta nimi ei ole nyt vuorokauden miettimisen jälkeenkään tullut mieleen. Tummaihoinen, ei mikään massamonsteri vaan semmonen klassinen 70-80- luvun look. Ei Bill Grant, mutta lienee kutakuinkin samalta aikakaudelta.
Robby Robinson, Brian Buchanan?Hitto kun mulla on mielessä yks, mutta nimi ei ole nyt vuorokauden miettimisen jälkeenkään tullut mieleen. Tummaihoinen, ei mikään massamonsteri vaan semmonen klassinen 70-80- luvun look. Ei Bill Grant, mutta lienee kutakuinkin samalta aikakaudelta.
Jes, joo, kiitos! Makpekille 10p ja muille kiitokset hyvistä yrityksistä!Lee haney?
Niin että mitä ?