Pakkislaisten suosikkifysiikat

Lou-ferrigno-training-1-.jpg3807d6bab17f8d84b483224505de25e1.jpg
Lou-Ferrigno.jpg
Kyllä tähän taivun. Ei tarvitse varmaan esitellä ;)
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Dallasilla oli kanssa tosi kova fysiikka ja imo tuo hänen most muscular on siisteimmän näköinen ikinä... voittaa tuossa posessa jopa Ruhlin ja Röllin moustin näyttävyydessä.
dallas-mccarver-competes-in-the-arnold-classic-as-part-of-the-arnold-picture-id892214058
 
Vanhoista Frank Zane ja tuo aiemmin mainittu Berry De Mey olivat kyllä tyylikkäitä. Arnold parhaimmillaan näyttävä toki myös. Ysärin lopusta Ronnie 97-98 kunnoillaan oli kyllä todella hieno ennenkuin aloitti älyttömät lihatalkoot. Uudemmista säväyttää Cedric selkeästi eniten. Victor oli myös aikanaan todella tyylikäs mutta silti melkoisen isossa kunnossa. Ansaitsisi olla Mr.O. Kotimaassa Sihvonen jos jollain tasolla ammattilaisena kisaavia arvioidaan. Tykkään enempi sellaisista urheilullisista ja klassisista fysiikoista joiden voisi kuvitella ainakin pärjäävän lajissa kuin lajissa. Suurin osa nykyajan fysiikoista varsinkaan ammattilaistasolla ei kyllä miellytä mun silmää oikein yhtään.
 
Hitto kun mulla on mielessä yks, mutta nimi ei ole nyt vuorokauden miettimisen jälkeenkään tullut mieleen. Tummaihoinen, ei mikään massamonsteri vaan semmonen klassinen 70-80- luvun look. Ei Bill Grant, mutta lienee kutakuinkin samalta aikakaudelta.
 
Hitto kun mulla on mielessä yks, mutta nimi ei ole nyt vuorokauden miettimisen jälkeenkään tullut mieleen. Tummaihoinen, ei mikään massamonsteri vaan semmonen klassinen 70-80- luvun look. Ei Bill Grant, mutta lienee kutakuinkin samalta aikakaudelta.

Vai Pearson

tp06 IG.jpg
 
Serge Nubret?

serge_nubret10.jpg

Nubretilla oli kyllä meikäläisen silmään yksi esteettisimmistä bodausfysiikoista koskaan. Ehdoton suosikki. Nykybodareista suosikki oli tässäkin ketjussa mainittu Dallas, vaikkakaan ei hänellä missään nimessä hienoimpia fysiikoita ollut. Mutta monsterin kokoinen mies, joka olisi livenäkin ollut hurja näky kisakuntoisena ihan vaatteet päälläkin. Cedric on tietysti iso ja esteettinen vaikka kondiksen kanssa toivomisen varaa usein jääkin.
 
Tykkään enempi sellaisista urheilullisista ja klassisista fysiikoista joiden voisi kuvitella ainakin pärjäävän lajissa kuin lajissa.
Tämä on itselläkin ehkä se suurin syy miksi eniten De Meyn fysiikasta pidän. Jos olen täysin objektiivinen, niin Ronnie, Kevin, Flex ja monet muut kaikki olivat parempia kuin Berry (edelleen objektiivisesti), mutta subjektiivisesti tämä -88 fysiikka on mielestäni ammattilaiskehonrakennuksen huippupiste.


View: https://youtu.be/QIjMnYukqyk
 

Liitteet

  • 20190721_125134.jpg
    20190721_125134.jpg
    111,1 KB · Katsottu: 190
  • biggest-pic.jpg
    biggest-pic.jpg
    115,6 KB · Katsottu: 176
  • Rear.relaxed.jpg
    Rear.relaxed.jpg
    99,1 KB · Katsottu: 182
  • 20191022_155415.jpg
    20191022_155415.jpg
    89,9 KB · Katsottu: 188
Viimeksi muokattu:
Back
Ylös Bottom