Pakkislaisten suosikkifysiikat

FBenfatto0041.jpg

francis1-1.jpg

Benfatto oli tiettynä aikakaudella hieno kans.
Aina ihmettelin miksi Francis ei sijoittunut paremmin, katsoivatko tuomarit vain läpi sormien, sijoitukset usein heitteli 5. sijasta 15. sijaan, muutama top 3 ja top 2 sijoitus ilmeisesti amatöörinä.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei tullut kahdeksankertaisen Mr. Olympian nimi mieleen?
Ei tullut ei, pahoittelut. Olen 90-luvulla syntynyt enkä nyt niin kovin ahkerasti ole koskaan seurannut kehonrakennusta varsinkaan aikakaudelta joka on paljon ennen omaa hupivoimabodaustreenini aloittamista. Ja mieti, ilman sitä tietoa olen silti elänyt jo melkein kolmekymppiseksi ja osaan keittää puuroni itse ja vaihtaa prätkään jarrupalat. Eli maailmassa on todistetusti ihmisiä ketkä eivät sitä tiedä, ja silti selviävät arjesta ihan itse, vaikka se ehkä kuulostaakin susta hullulta.

Ps. Mä muuten unohdin sen nimen taas, piti tulla takaisin tänne tarkistamaan se.
 
Omaa fanituslistan/inspiraation kärkeä (voi olla outo, so what)
1. Flex Wheeler
2. Savolainen
3. Munzer
4. 5. 6. 7. Vaihtelee ..kun ei oikeen vois laittaa lukkoo sijotuksia kellekää. Joidenki upee pousaus rutiini inspiroi, joillakin treenitapa, joillakin jotku lihasryhmät, joillakin hyvä paketti, kombo jne
 
Olin jo ehtinut nähdä livenä monet maailmantähdet ja seurannut muutenkin pro-bodausta, kun kerran satuin paikalle, missä hieman offikuntoinen Jorma Räty pumppasi käsiään tank-topissa. En tuntenut vielä silloin miestä, mutta shokki oli kova kun näin ensi kerran Rädyn fysiikan, valtavat kädet ja selän, yhdistettynä kapeaan vyötäröön! Ensimmäisen ja ainoan kerran elämässäni näytti siltä, että kädet voivat tosiaan olla liian isot - ja toisaalta kaikkien muiden, mm. Franco Columbun kädet alkoivat näyttämään liian pieniltä! Räty voitti myöhemmin myös amatöörien maailmanmestaruuden (Mr.Universe, 1980). Uskon että Räty olisi voinut menestyä hyvin myös pro-tasolla, jos vanhat ja uudet vammat eivät olisi haitanneet ja lopulta torpanneet hänen uraansa.
 
On tietysti myös makukysymys, mutta mun silmissäni Mr.Olympia tason pro-bodaus ei ainakaan näytä huonompaan suuntaan menneen, jos verrataan näitä kahta herraa, Haneyta ja Currya toisiinsa.
 
On tietysti myös makukysymys, mutta mun silmissäni Mr.Olympia tason pro-bodaus ei ainakaan näytä huonompaan suuntaan menneen, jos verrataan näitä kahta herraa, Haneyta ja Currya toisiinsa.

Onhan siinä mestareilla noin 30 vuotta välissä, vanhaa koulukuntaa ja nykypäivää. Haneyn valtakauden jälkeen pistettiin isompaa vaihdetta silmään, ukot kasvoi aika huomattavasti. Lee ei tietääkseni halunnut lähteä siihen touhuun mukaan ja lopetti. Ja lopetti melko nuorena kun 32 vuotiaana. Levrone ja Wheeler on myös mainitsemisen arvoisia kun puhutaan omista suosikki fysiikoista. Molemmat todella tyylikkäitä silloin huippuvuosinaan. Ja Ronnie tietysti silloin ysärin loppuvuosina.
 
Back
Ylös Bottom