Pakkislaisten ruokahaasteet

Aika 1 min 32 sec meni mulla, videollakin on, lähe sitä sitten rikkomaan :LOL:
Ehrmannin rahoilla. En ole valkosta rahkaa syöny kahteen- kolmeen vuoteen niin alko se kyllä tökkimään siinä puolen kilon jälkeen. Tartuin tähän haasteeseen sen takia juuri, että tämähän napsahtaa tällaisen sunnuntaipunttailijan ruokavalioon nätisti.

Aika väsynyt yritys itsellä. En tuohon päässyt, mutta tulipahan kokeiltua. Käytin kyllä aivan liikaa aikaa tuohon purkkien kaapimiseen. :LOL:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Pynnösen, Pommi-Juuson ja Wileniukse vanukas haasteesta tullu video ulos

Aika väsynyt yritys itsellä. En tuohon päässyt, mutta tulipahan kokeiltua. Käytin kyllä aivan liikaa aikaa tuohon purkkien kaapimiseen. :LOL:

Aika rauhakseenhan tuo sulla meni, mulla purkinkin kaapiminen tapahtu n.3 kauhasua sekunnissa :D Siitähän nuo erot äkkiä syntyy että kuinka nopeasti tuo lusikka käy purkilla, monsterukko muistaakseni laittoi suun purkin viereen ja latoi siitä sisään

Hyi hemmetti voi olla melkoinen ällötys päällä tuollaisen sokerimällin jälkeen. Aina joskus tulee itsekin ostettua Nutellaa, kun se on niin hyvää, mutta parin lusikallisen jälkeen tulee kiintiö täyteen.:LOL:

Aika rauhakseenhan tuo sulla meni, mulla purkinkin kaapiminen tapahtu n.3 kauhasua sekunnissa :D Siitähän nuo erot äkkiä syntyy että kuinka nopeasti tuo lusikka käy purkilla, monsterukko muistaakseni laittoi suun purkin viereen ja latoi siitä sisään
Vähän kuin penkissä , mitä pienempi liike sen vähemmän tuhlaat energiaa.Sama pätee tohon hyvin, mitä pienempi liike niin vähemmän tuhlaat aikaa. :nolo:

Melkosia katsojamääriä. 2.12 upattu ja noin 24h myöhemmin 120k katsojaa!

Ja suomeks puhuttu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom