Pakkislaisten ruokahaasteet

Aika kova veto kyllä syödä 1.7 kg jotain mistä ei edes tykkää. Tai sama se kai on varsinkin lopussa tykkääkö vai ei, kun hissi pyrkii ylös joka tapauksessa. Mä tykkään sinihomejuustosta oikein kovastikin, mutta ei tulisi mieleenkään syödä sitä edes 170 g kerralla, koska haluan tykätä siitä vastaisuudessakin.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Juuri olin postaamassa samaa. Eipä tuntunut Jessellä missään. Itse olen kaverin polttareissa tuota haistanut, enkä missään nimessä pystynyt maistamaan. Polttarisankari maistoi ja laatta lensi. Käsittämätön tuote.

Jarno: Missän sinun ruokahaasteet viipyvät. Joskus puhuit, että voisi jotain laittaa tulille..

Ja Jesse vielä joi nuo liemet :D ELUKKA

Aah, mennytkin tämä video ohi.:nolo: Jesse on kyllä sairas.:LOL:
Juuri olin postaamassa samaa. Eipä tuntunut Jessellä missään. Itse olen kaverin polttareissa tuota haistanut, enkä missään nimessä pystynyt maistamaan. Polttarisankari maistoi ja laatta lensi. Käsittämätön tuote.

Jarno: Missän sinun ruokahaasteet viipyvät. Joskus puhuit, että voisi jotain laittaa tulille..
Tarkoitus olikin tehdä mutta sitten tuli noita ongelmia vatsan kanssa.:unsure: Ensin siis pitää saada tää vatsa kunnolla parannettua jotta pystyisi kunnollisia haasteita tekemään.

Itse olen kaverin polttareissa tuota haistanut, enkä missään nimessä pystynyt maistamaan. Polttarisankari maistoi ja laatta lensi. Käsittämätön tuote.

Kaveri oli omille kolmekymppisilleen ohjelmanumeroksi ostanut tuota ja maistoi, niin tuli maistettua itsekin. Se maku ei ollut niin kauhean kuvottava, mutta haju oli aivan hirvittävä. Ei meinannut lähteä käsistä pesemällä pois ja maku palasi koko illan röyhtäillessä suuhun.

Ei ole kyllä helppo haaste. Patonki tai muu vehnäleipä on ihan hyvää kyllä, mutta jos kolmannes koko haasteesta on pelkästään sitä, niin ei paljon napostelisi. :LOL:

Hurja äijjä :D

Jesse on kyllä suomituben kultaa! "Ei tarvi mennä kirkkoo ku syöt 100 muffinsia nii pääset varmana lähemmäs jeesusta" :hyper::hyper: Ja tossa lopussa toi struggle on kaunista :D "En syö yhtää enempää, herkkumassu on ihan täynnä"

Ei oikeastaan mitään vatsaoireita tullut puurosta vaikka niitä itekki odotin

Tuota olisi hauska kokeilla joskus itsekin. On vaan niin pirun kallista. Toki noita tullut syötyä muutenkin jo aika paljon, kun tyttökaveri töissä Arskalla. :LOL:

Testaa 24 berliinin munkkia? About samaa tasoa, mutta halvempi. Tai ostaa 12 omar ja 12 berliinin munkkia, niin tulee vaihtelua. Ohan tollainen 3.70 aika kova hinta donitsista.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom