Pakkislaisten ruokahaasteet

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mitä isot edellä sitä pienet perässä eli olihan munkin sitten kokeiltava kauanko menee aikaa 500g:ssa parsakaalia. Ja todella kauan siinä meni. On toi Jessen 6min ja osia päälle todella hurja aika.

Sairaan kova veto. Jessellä alkaa olla jo oikeasti näitä maailmanluokan suorituksia. Tämä nallekarkki ja sitten se jäätelöannos jenkeissä on sellaisia suorituksia, että tekisi monella huippunimelläkin tiukkaa.

Ja turhaa vaatimattomuutta, että tuo nallekarkki olisi nykyisin ehkä erilainen kuin silloin, kun Stonie sen söi 41 minuutissa. Kyllä se on ihan sama sitkeä limanuljaska ollut aina. Aivan törkeän kova aika Jesseltä. Toivottavasti joku maailmanhuippu ottaisi tuosta haasteesta kopin.

Noi on aivan surkeita donitseja, tuli edellisenä tankkauspäivänä testattua. En ikinä heitä ruokaa roskiin mutta noi lähti parin puraisun jälkeen.
Ostin kans joskus kymmenen kipaletta kiristelyn tankkailuun makean himoissank ja aivan farssi. Söinköhän kolme. Maku aivan karsea.

Tosiaan roskiin lensi täälläkin.

Päätin joskus, et koitan tota Lannistumattoman Luken 50 munan haastetta. Tuli vaan mieleen, et onko toi vaarallista hommaa? Paskaa lentää varmaa 5 gallonaa, mut liittyykö tollaseen mitään oikeita vaaroja?

Mahalaukku voi revetä, jos sinne ahtaa liikaa kamaa. Näin ei kuitenkaan pääse käymään, ku luultavasti oksennat ennen sitä.

Moi Jesse! Oot mun idoli. En tiedä onko ehdotettu, mutta oot Varmasti netistä nähny michael phelps haasteen. Mun vaimo sanoi että pystyiskohän Jesse tohon, niin pakkohan mun oli tulla tänne sitä pyytämään. Elu koitappas tehdä se haaste kun ehdin niin pääset näyttämään mun vaimolle kuinka kova oot!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom