Jos rinnalle perustaisit "Mässytys ASMR" -kanavan?
Hello guys, today I'm munching four pizzas...
ajattelin samaa!! aasiasta saisi jonossa tilaajia
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jos rinnalle perustaisit "Mässytys ASMR" -kanavan?
Hello guys, today I'm munching four pizzas...
Nääh, ei ole pystytty todistamaan. Eikä tässäkään tapauksessa mitään oireita tullutPuhuvat sellaisesta kiistellystä asiasta kuin mansikkakuume. Mahtoikohan tuo määrä aiheuttaa oireita?
Paras oli tosiaan kuitenkin tuo tapittava koira. Onko joku tietty rotu kyseessä?
Kokeilin huvikseen cheattipäivänä miten lähtee pystymetsästä tuo Hesen koko menu. Eihän se ilman treeniä uponnut yhdeltä istumalta. Toki vähän harmittaa, että luovutin turhan helposti. Toki vatsa oli suht täynnä, mutta varmaan olisi ainakin toisen jäljellä olevista burgereista pystynyt tunkemaan alas. Alkoi vaan 10. burgerin kohdalla jo maistua aika puulta. 50 minuuttiin kuitenkin 2,2 kg ruokaa ja 6000 kcal, on se enemmän kuin aiemmin olen kertaistumalta mussuttanut.
Video on aika tylsä kun en todellakaan ole pahemmin noita editoinut, mutta hupia saa söpöistä kotieläimistä jos tuosta nyt jaksaa vilkuilla.
katso liitettä 149370 katso liitettä 149371
Jäbässä olis selkeästi potentiaalia mättöhommiin tämän ja sukupitsahaasteen perusteella. Kun Mika lopetti, niin sähän voisit lähteä Jessen jalanjäljille toiseksi suomalaiseksi ”ammattisyöjäksi.”
Jessehän on muutenkin kaipaillut lisää porukkaa tuohon skeneen.
Kokeilin huvikseen cheattipäivänä miten lähtee pystymetsästä tuo Hesen koko menu. Eihän se ilman treeniä uponnut yhdeltä istumalta. Toki vähän harmittaa, että luovutin turhan helposti. Toki vatsa oli suht täynnä, mutta varmaan olisi ainakin toisen jäljellä olevista burgereista pystynyt tunkemaan alas. Alkoi vaan 10. burgerin kohdalla jo maistua aika puulta. 50 minuuttiin kuitenkin 2,2 kg ruokaa ja 6000 kcal, on se enemmän kuin aiemmin olen kertaistumalta mussuttanut.
Video on aika tylsä kun en todellakaan ole pahemmin noita editoinut, mutta hupia saa söpöistä kotieläimistä jos tuosta nyt jaksaa vilkuilla.
"Nälkä ja tuntuu hyvältä idealta" kuvaa aika hyvin mun olotiloja kanssa ennen ruokahaasteita