Pakkislaisten ruokahaasteet

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO

Oli ilmeisesti leikannut pois kohdan missä vissiin taco meni väärään kurkkuun ja kaikki suussa olevat tacot lattialle kuvassa vaan pöydältä kerätyt tacot.

Voitto järjestys varmaan olisi ollut sama about. Ehkä 1 sijan olisin noussut jos kaikki olisi punnittu ja ero kolmanteen oli ehkä 10-15 tacoa. Ihan jees tulos, kun muut olivat jo 3-7 vuotena osallistuneet kilpailuun. Ensi vuonna tod.näk tulen olemaan samassa kisassa.

Kobyn kanssa hengailen kolme päivää ja varmasti nousee tacojen määrä kymmenillä taas. Kuvasin kyllä itekkin syömiset ja parit haasteet on tullut reissussa tehtyä mm. Heart attack grillin 20 000 kalorin hampurilaisen vetäseen.

Liitteet

• received_10155084348747508.png
    received_10155084348747508.png
    1,6 MB · Katsottu: 593
"Oli ilmeisesti leikannut pois kohdan missä vissiin taco meni väärään kurkkuun ja kaikki suussa olevat tacot lattialle. Liitetyssä kuvassa vaan pöydältä kerätyt tacot, eli aika paljon meni porukalla ohi suun ."

View: https://www.youtube.com/watch?v=ZpaEfMsH_vY

Joku sitten oli ripuloinut laadun, mutta näillä mennään. Kävin myös 4 eri ruokahaastetta jenkeissä tekemässä, esim Heart attack grillin 20 000 kalorin hampurilaisen kävin syömässä. Kaikki on videolla, joten tiputtelen ne nettiin jahka tässä ehtii.

Tulokseen olen ihan tyytyväinen, ja seuraavana vuonna menee 80-90 tacoa varmasti. Enemmän spesifistä treeniä ennen kisaa ja mahalaukun kapasiteettia ehtii laajentamaan 1-2 litraa.

Eikös tää Sydänkohtaus Grille ollut se mesta, missä painamalla tietyn verran (ts. ihan v*tusti :D) sai syödä ilmaiseksi?

Miten ihmeessä noi on saanut mahdutettua 20 000 kaloria noin pieneen määrään? o_O
Onks ne uittaneet tuon koko burgerinkin siinä laardimeressä vai mitä häh? :D

Miten ihmeessä noi on saanut mahdutettua 20 000 kaloria noin pieneen määrään? o_O
Onks ne uittaneet tuon koko burgerinkin siinä laardimeressä vai mitä häh? :D

Koko burgeri sämpylöitä myöten rasvassa paistettu. Ainakin ennätyksen haltijana tuota markkinoi kuten edellistä missä oli 9800 kaloria. Edellinen hampurilainen taitaa Guinnessin ennätyslistalta löytyä

Todella vaikea uskoa silti että ois 20k tossa kun alkaa vähän laskeskelemaan. Väittäisin ns. USA-markkinoinniksi.

Oon joskus ihmetellyt kanssa, että ei nyt hyvänen aika yhdessä burgerissa voi olla kymppitonnia kaloreita saatika kahtakymmentä...

Tuon PBR-setin uskoisin saavani itsekin alas, mutta en kyllä välttämättä puoleen tuntiin. Oon meinaan ilman darraa vähän allerginen hirveelle määrälle rasvaa, ts. alkaa helposti tökkäisemään.

Oon joskus ihmetellyt kanssa, että ei nyt hyvänen aika yhdessä burgerissa voi olla kymppitonnia kaloreita saatika kahtakymmentä...

Tuon PBR-setin uskoisin saavani itsekin alas, mutta en kyllä välttämättä puoleen tuntiin. Oon meinaan ilman darraa vähän allerginen hirveelle määrälle rasvaa, ts. alkaa helposti tökkäisemään.

Suomesta vastaavan n. saman kokoinen haaste löytyy Lahdesta, Bus Burger pl. tuo pirtelö. Koostumus on vähän erilainen burgerissa tosin.

Todella huonosti Suomen haasteita missään on koottu tai jos on, niin ne on vanhentuneet pahasti. Aika hyvin itsellä tiedossa Suomesta löytyvät haasteet, niin voisin ne tähän ketjuun koota jaika pääsisi kiinnostuneet niitä kokeilemaan.

Kesällä varmaan siirryn tekemään kotona haasteita, ainakin Micheal Phelps ja Rocks cheat day challenge kiinnostaisi tehdä. Parempi ympäristö kuvata ja näissä haasteissa rupeaa jo olemaan haastetta itsellekkin.

Kovasti näkyy, että fitness puolen ihmiset ruokahaasteteita tekee, mutta kisoissa ei näy. Gringo Banditon kiertue alkoi uudestaan, Suomessa missä pääpalkintona jenkkireissu. Allekirjoittanut toki suunnittelee sen jälleen voittavan, mutta jos saisi haastajia. Kiinnostaisi kyllö muutenkin testata omaa kuntoa kisojen ulkopuolella kovin suomalaisia syömisestä vastaan

Mitä muuten ruokahaasteiden jälkeen kilpailijat tekee? Oksentaako vessassa tavarat pihalle vai alkaako sulattamaan mahassa?

Voiko ylensyömiseen kuolla?

Henkilökohtaisesti en oksenna, koska katoaa venytys vatsalaukusta ja adaptaatiota ei tule. Osa varmasti oksentaa.

Yhtään ammattikilpasyöjää ei ole ainakaan kuollut. Amatöörit erikseen jotka tunkee kerralla kaiken ruuan suuhunsa. Ylipainoon voi toki kuolla, mutta ylipainolla ja kilpasyömisellä ei ole mitään tekemistä keskenään. Suurinosa kilpasyöjistä kenen kanssa olen keskustellut olivat todella tarkkoja syömisestään ja terveydestään kilpailujen ulkopuolella. Väitän, että suurinosa kilpasyöjistä ovat huomattavasti terveempiä keskiverto kansalaisiin verrattuna.

Päivän ajan saman ruuan syöminen kuulostaa aika tappo meiningiltä mutta varmasti kesällä teen päivän pituisia haasteita

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom