Pakkislaisten ruokahaasteet

Ei varmasti kykaan lynkkaisi, sillä 99.99% ei siinä haasteessa onnistu. Vettä menee pakosti lopussa jonkun verran kun rupeaa olemaan. Lihatäytteitä piti muistaakseni olla kaksi. Kyllähän ne tarjoilijat siellä todistaa suorituksen ja siitä heidän facebook sivuille ovat laittaneet yleensä onnistumisen sattuesaa.

Kokeilemaan vaan!

Kyl mä koitan jos joku sponssaa. Pelkään vaan lynkkausta jo siksi ettei piireissä katota hyvällä kun säntää vessaan jälkeenpäin...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kyl mä koittasin jos a) joku todistaisi b) ei tarvis vetää kaikkea sitä vettä c) lihaksi kävis just vaikka katkaravut d) ei lynkattais jos ja kun se päätyis samantien pönttöön e) ei lynkattais jos jollain ihmeen tavalla ei onnistuis! Luotto on kova pieneen itseeni :D (Oho mikä vaatimuslista tuli)

Siis ootko sä treenannut kapasiteettias, vai vakavissas aattelet et menis ”kylmiltään”? Mäkin laitan pari kymppiä tuleen jos todistat mun olleen väärässä.

Kyl mä koittasin jos a) joku todistaisi b) ei tarvis vetää kaikkea sitä vettä c) lihaksi kävis just vaikka katkaravut d) ei lynkattais jos ja kun se päätyis samantien pönttöön e) ei lynkattais jos jollain ihmeen tavalla ei onnistuis! Luotto on kova pieneen itseeni :D (Oho mikä vaatimuslista tuli)
Luottoa löytyy mutta silti keksit melko monta ehtoa sille, että käyt edes kokeilemassa. Tuollainen sukupitsa ei todellakaan ole sellainen ruokahaaste, joka käydää noin niin kuin tahdonvoimalla vetämässä pötsiin, ja sitten ehkä oksennetaan jälkikäteen. Jos haluat kokeilla rajojasi syömisessä, niin käy vaikka ihan normipitseriassa syömässä kaksi pitsaa. Jos uppoaa, niin syö seuraavalla kerralla kolme. Jos sekin uppoaa ja jää vielä tilaa, niin mars Siilinpesään sukupitsan kimppuun. Se on viiden tavallisen pitsan kokoinen.

Syömähommissa kuvitelmat eivät usein vastaa todellisuutta, ennen kuin itse konkreettisesti kokeilee paljonko se napa vetää. Suuri osa oman elämänsä suursyömäreistä ei pysty syömään lähellekään edes puolta siitä, mitä oikeat kilpasyöjät. Oikea kilpasyöminen on laji, mitä pitää treenata siinä missä mitä tahansa ominaisuutta. Siilinpesän sukupitsaa ei käytännössä kukaan pystymetsästä kiskaise, se oon ihan selvä juttu.

Jos haluat kuitenkin kokeilla tuota sukupitsan syömistä, niin ota kaveri mukaan kuvaaman kännykkäkameralla, ei se sen kummempaa varustautumista näin alkuun vaadi. Ei sinua kukaan ainakaan täällä teilaa, vaikka menisi kuinka vihkoon. Aina kuitenkin katsoa syömishaasteita, oniistui tai ei.

Ainakin @Wannabe Athlete on myös käynyt kokeilemassa kyseistä haastetta ja varmaan osaa kompata ettei ihan helpoimmasta päästä ruokahaasteista.

Joo eihän se mikään iisi ole. Vaikka itselläkin aika kova ruokahalu on niin se reilu neljännes pizzaa jäi vielä. Tuossa kohdin alkaa tulemaan pikkuhiljaa kapasiteetin rajat vastaan kun ei erityisemmin ole harjoitellut. Itse en tuohon mitään paastoja kyllä edes ottanut vaan olin syönyt jo pari kertaa samana päivänä.

Vähän harkinnassa itselläkin pitäisikö keväämmällä ottaa huvikseen videoille joitain haasteita, mutta haudutellaan nyt vähän vielä. Tarviisi varmaan hiukan treeniä ettei nyt suorastaan nolaisi itseään. :ROFLMAO:

Siis ootko sä treenannut kapasiteettias, vai vakavissas aattelet et menis ”kylmiltään”? Mäkin laitan pari kymppiä tuleen jos todistat mun olleen väärässä.

Mä käyn usein buffissa ja vedän itteni turpeeksi. Samoin kiloja ruokaa oon vetänyt kotona. Että ei ois helppoa ja ylös tulis mutta uskon oikeasti että alas menis.

Luottoa löytyy mutta silti keksit melko monta ehtoa sille, että käyt edes kokeilemassa. Tuollainen sukupitsa ei todellakaan ole sellainen ruokahaaste, joka käydää noin niin kuin tahdonvoimalla vetämässä pötsiin, ja sitten ehkä oksennetaan jälkikäteen. Jos haluat kokeilla rajojasi syömisessä, niin käy vaikka ihan normipitseriassa syömässä kaksi pitsaa. Jos uppoaa, niin syö seuraavalla kerralla kolme. Jos sekin uppoaa ja jää vielä tilaa, niin mars Siilinpesään sukupitsan kimppuun. Se on viiden tavallisen pitsan kokoinen....

Kun kattoo tuon nimimerkin posteja, niin aika vahvasti trollilta vaikuttaa. Tai tällainen tunne ainakin mulla on ollut melkein alusta alkaen.

Mä käyn usein buffissa ja vedän itteni turpeeksi. Samoin kiloja ruokaa oon vetänyt kotona. Että ei ois helppoa ja ylös tulis mutta uskon oikeasti että alas menis.

Ja sepä kertookin paljon sun syömiskapasiteetista, että syöt ittesi ähkyksi jossain raflassa :LOL:
Puhumattakaan tästä "kiloittain ruokaa" määritelmästä. Yleensä ne tyypit, jotka ovat tällaista täällä väittäneet, ovat 99.99% tapauksista vain luulleet OIKEASTI syövänsä paljon, mutta todellisuus on jotain aivan päinvastaista.

Eiköhän toi sun trollailu vois jo riittää.

Ja sepä kertookin paljon sun syömiskapasiteetista, että syöt ittesi ähkyksi jossain raflassa :LOL:
Puhumattakaan tästä "kiloittain ruokaa" määritelmästä. Yleensä ne tyypit, jotka ovat tällaista täällä väittäneet, ovat 99.99% tapauksista vain luulleet OIKEASTI syövänsä paljon, mutta todellisuus on jotain aivan päinvastaista.

Eiköhän toi sun trollailu vois jo riittää.
Tai sitten vaan nuori henkilö, joka on vähän innostunut mättöhaasteista, ja luulee itsekin syövänsä vaikka hevosen kun oikein nälkä yllättää. Meinasin itsekin vastata vähän kärkkäämmin aluksi, mutta ajattelin sitten yrittää vähän rakentavammin antaa näkökulmaa. Kieltämättä tuo viestittely vähän koomista on ollut: "Kyl mä ton söisin ku joku sponssais => sponssaaja ilmoitautuu => no siis kylhän mä söisin ku joku tulis kuvaamaan, ja ei tarttis niin paljoo vettä juada, ja siis sais vaa äyriäisii syädä, ja jos oisin ihan varma että onnistuu...jos siis ei jollain ihmeen kaupalla onnistuiskaa.. ja ja ja...:david:

Oikeasti tyypit lupaan koittaa jos joku sen mulle kustantaa ja tulee vaikka messiin :LOL::ROFLMAO: Kiva heti tulla trollileimatuksi kun ei puhu bodariäijäkieltä ja on vegetaristi...

Oikeasti tyypit lupaan koittaa jos joku sen mulle kustantaa ja tulee vaikka messiin :LOL::ROFLMAO: Kiva heti tulla trollileimatuksi kun ei puhu bodariäijäkieltä ja on vegetaristi...
Ei tässä mistään "bodariäijäkielestä" ole kyse. Itse en ainakaan näe sellaista juuri kenenkään osalta tässä ketjussa. Kyse on siitä, että sä jauhat nyt tota samaa usemman viestin osalta. "Joo, kyl mä jaksan varmaan, tulkaa joku maksaa mulle pitsa hei."

Miksi kukaan maksaisi tuon pitsan sinulle etukäteen? Myworille sponssaillaan noita juttuja, kun on Suomen kovin kilpasyöjä, ja pitää suosittua youtube-kanavaa asian tiimoilta. Sinä olet tuntematon nimimerkki, jolle kelpaisi ilmainen sukupitsa. Eiköhän aika moni tuota kokeilisi, jos ilmaiseksi tarjottaisiin. Sulle on jo luvattu maksaa pitsa, jos sen onnistuneesti onnistut syömään. Eli sen verran pitäisi omaa riskiä ottaa. Mene kokeilemaan, ja laita video tänne, tai lopeta asiasta jauhaminen.

Miksi kukaan maksaisi tuon pitsan sinulle etukäteen? Myworille sponssaillaan noita juttuja, kun on Suomen kovin kilpasyöjä, ja pitää suosittua youtube-kanavaa asian tiimoilta. Sinä olet tuntematon nimimerkki, jolle kelpaisi ilmainen sukupitsa. Eiköhän aika moni tuota kokeilisi, jos ilmaiseksi tarjottaisiin. Sulle on jo luvattu maksaa pitsa, jos sen onnistuneesti onnistut syömään. Eli sen verran pitäisi omaa riskiä ottaa. Mene kokeilemaan, ja laita video tänne, tai lopeta asiasta jauhaminen.

Mun on vaikea ymmärtää, että joku oli valmis menemään jopa niinkin pitkälle, että kustantaisi mokoman pitsan netissä nimettömänä esiintyvälle tuiki tuntemattomalle kerskailijalle.
Ihan turha tuota tapausta on enempää ruokkia. Jos hän oikeasti on NIIN KOVA SYÖMÄRI kuin väittää (mitä epäilen ERITTÄIN SUURESTI), niin eiköhän me tulla kuulemaan hänestä ihan tässä kohtapuoliin.

Eipä se Jessekään tällaista itsekeskeistä show'ta täällä pitänyt, vaan pikku hiljaa ajan myötä rakensi sen reputaation mikä hänelle tänä päivänä on. Ei hänellekään mitään pitsoja osteltu ja punaisia mattoja levitelty.

Kuten jo sanoin ihan turha ruokkia trollia enempää.

Mun on vaikea ymmärtää, että joku oli valmis menemään jopa niinkin pitkälle, että kustantaisi mokoman pitsan netissä nimettömänä esiintyvälle tuiki tuntemattomalle kerskailijalle.
Ihan turha tuota tapausta on enempää ruokkia. Jos hän oikeasti on NIIN KOVA SYÖMÄRI kuin väittää (mitä epäilen ERITTÄIN SUURESTI), niin eiköhän me tulla kuulemaan hänestä ihan tässä kohtapuoliin.

Eipä se Jessekään tällaista itsekeskeistä show'ta täällä pitänyt, vaan pikku hiljaa ajan myötä rakensi sen reputaation mikä hänelle tänä päivänä on. Ei hänellekään mitään pitsoja osteltu ja punaisia mattoja levitelty.

Kuten jo sanoin ihan turha ruokkia trollia enempää.

En. Ole. Trolli.

Minulla ei ole mitään intoa kilpailla kenenkään kanssa suursyömäriydessä vaan yksinkertaisesti uskon että se pizza menisi ja en tajua mikä teillä on ongelmana. En kersku vaan samoin faktan ja myönsin senkin etten voi 100% varmuudella sitä vetää enkä siksi itse(kkään) laita siihen viittäkybää nyt. Menee maku koko palstasta uutena käyttäjänä.

En. Ole. Trolli.

Minulla ei ole mitään intoa kilpailla kenenkään kanssa suursyömäriydessä vaan yksinkertaisesti uskon että se pizza menisi ja en tajua mikä teillä on ongelmana. En kersku vaan samoin faktan ja myönsin senkin etten voi 100% varmuudella sitä vetää enkä siksi itse(kkään) laita siihen viittäkybää nyt. Menee maku koko palstasta uutena käyttäjänä.

Ootko sä edes nähnyt, minkä kokoinen se pitsa on. Tiedoksi, että se on "vähän" isompi kuin joku Saarioisen väsynyt roiskeläppä.
Käy syömässä se ja tuu sitten uudestaan huuteleen tänne. Tai hei, ei sun tartte, eiköhän Iltalehti pidä siitä huolen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom