Mywor
VIP
Eilen tuo ja tänään heti perään 18 saatanan isoa laskiaispullaa.. Vähän pelotti suorittaa :D Onneksi meni kuitenkin hyvin.
Tosin nyt kyllä taukoa näistä isommista haasteista n. viikko
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuon pystyisi ehkä aivan maailman huiput vetämään. Kapasiteetti olisi oltava reippaasti yli 10 litraa, että nuo menisi. Taitaisi olla Jessellekin toistaiseksi aivan liian iso setti. Mutta varsin hyvä tavoite varmaan nimenomaan kapasiteettia ajatellen, kun vielä kotikulmilla tarjolla.Torikeitaalla ois toi torikeiju aika mielenkiintoinen haaste. Rovaniemellä siis. 2kg kebabbia 2kg ranuja 1kg salaatti ja 3l limsaa.
Joo ihan tolkutonta tollanen. Halutaan hakee huomioo jollain vitun isolla ruokaläjällä, joka hinnotellaan päin vittua. Kai ton aina sillon tällön joku sankari kännissä ostaa. Ei jatkoonMelkoinen kate grillillä kun 150e hintaan myyvät, lol.
Jesse: Teetkö Pandan liköörikonvehtihaasteen, jos lähetän niitä sulle muutaman pussillisen? Voisin näin yksityishenkilönä sponssata sun toimintaa sen verran, ja kiinnostaisi erityisesti nähdä olot kun niitä vetää kunnon kasan, ja nouseeko päähän ollenkaan. Eli videolla olisi mukava nähdä myös fiilikset esim. 30-60 min ahtamisen jälkeen. Sanoit aikaisemmin, että alkoholihaasteita et lähtökohtaisesti tee, mutta liköörikonvehteja voisit kuitenkin mahdollisesti kokeilla? Eli, otatko haasteen vastaan? Väitän että keräisi paljon katsojia tuo haaste.
Alkoholia noissa on loppujen lopuksi aika vähän: 2,8%, eli ykköskaljan vahvuista tavaraa. 1,5kg:ssa olisi siis noin kolmen keskioluen verran alkoholia. Tokihan sekin jonkin verran tuntuu, kun äkkiä vetää naamariin. 1,5-2 kilon syönnin jälkeinen olotila olisi kyllä näkemisen arvoinen, kun yhdistää konvehdeista saadut sokeriöverit ja nousuhumalan.Tää olis kyllä huikee. Montakohan promillea tosta tulee vereen jos esim. 1,5 kiloa vetäsee.
No kyllä se Siilinpesä sen sponssaa, kun syöt 45 minuutin sisällä. Eli ilmainen on lätty, jos yksin jaksat aikarajan puitteissa syödä.Mä kyl oljenkortena (ja naisena) vetäisin sukupizzan jos joku sponssais :D ja lihaksi kävis äyriäiset ! Varmana tulis ylös heti sen jälkeen mutta sehän ei oo kiellettyä vaikkei nyt arvostettuakaan piireissä.
No kyllä se Siilinpesä sen sponssaa, kun syöt 45 minuutin sisällä. Eli ilmainen on lätty, jos yksin jaksat aikarajan puitteissa syödä.
Joo siis ei mitään kiirettä, kunhan laitoin tuosta uuden viestin kun ajattelin että ilmeisesti mennyt ohi. Mutta juu, laitappa postitustiedot villevvvirta@gmail.com, niin lähetän sinulle Kärkkäiseltä Pandan liköörikonvehteja 6x250g, eli 1,5kg. Vai paljonko uskot, että noita maksimissaan uppoaa? Laitanko varmuuden vuoksi 2kg? Ideanahan olisi, että vedät niitä niin paljon kuin uppoaa, eli konvehteja olisi hyvä olla edessä varmuudella riittävä määrä. Vähän lässähtää homma, jos konvehdit loppuu ennen kapasiteetin täyttymistä.@Agustin sori, aika kiireisenä elämä pitää joten en niin aktiivinen ole ehtinyt olemaan pakkotoistolla tai muutenkaan vastailemaan viesteihin. Pringles haasteenkin suoritin ja editoin keskiyöllä, kun tulin reissusta vaikka 8 piti kerätä luennolle.
Niin kyllä mulle toki suklaa kelpaa ja niistää haasteen teen jahka ehtii. Pariksi viikoksi olen jo haasteet "valinnut", mutta sitten kyllä.
Mä siis tosiaan käyn koulussa,töissä ja treenaan voimailuakin omasta mielestä tosissaan sekä kilpasyömistä tietenkin. Koulun osalta tää kevät on normaalia rankempi, kun olen parissa projektissa mukana. Yritän kanssa saada sellaiset paperit, että maisteriksi pääsisi joskus itsensä Jyväskylässä lukemaan. Youtube videot sitten tulee tehtyä fiilispohjalta.
Haluan vaan siis tuoda ilmi edelleen sen, että en mä mitään haasteita mulkkuuttani jätä tekemättä. Oikeasti mulle tulee haaste ehdotuksia yksityisviesteinä kymmeniä päivässä ja siihen YouTube kommentit päälle. Pyrin myös vastaamaan kaikkiin viesteihin, mutta aika pirun vaikeaa se on nykyisessä elämäntilanteessa.
Viikonloppuna kuvaan yhden haasteen, kun tämän viikon tentit on saatu pois alta.
Kyllä minäkin voin tuon Siilenpesän pizzan kustantaa jos sen 45min sisään syöt videolle :D Maailmalla yleensä tuon kokoiset pizzat on kahden henkilön haasteita. Viime vuonna teki itsellä todella tiukkaa, nyt varmasti olisi hekpompi. Kyllä se todella raju haaste on.
Kyllä minäkin voin tuon Siilenpesän pizzan kustantaa jos sen 45min sisään syöt videolle :D Maailmalla yleensä tuon kokoiset pizzat on kahden henkilön haasteita. Viime vuonna teki itsellä todella tiukkaa, nyt varmasti olisi hekpompi. Kyllä se todella raju haaste on.
Oliks tää mulle? Tuliski joku videoimaan :D
Juu No jollain tavalla todistaa. Kyllä se n. 6l kapasiteetin vaatii nimittäin. Lähinnä mietin, että jos se ilman "treeniä" menee niin on kyllä hurja luonnonlahjaakkuus.
Ainakin @Wannabe Athlete on myös käynyt kokeilemassa kyseistä haastetta ja varmaan osaa kompata ettei ihan helpoimmasta päästä ruokahaasteista.
Kyl mä koittasin jos a) joku todistaisi b) ei tarvis vetää kaikkea sitä vettä c) lihaksi kävis just vaikka katkaravut d) ei lynkattais jos ja kun se päätyis samantien pönttöön e) ei lynkattais jos jollain ihmeen tavalla ei onnistuis! Luotto on kova pieneen itseeni :D (Oho mikä vaatimuslista tuli)