Pakkislaisten ruokahaasteet

^ Katselin itse asiassa eilen uusintana Matt Stonien 25 big mäkkiä haasteen ja ihan sattumalta ( :whistle: )tuli mieleen, että paljonkohan Jesse mahtaisi kyetä popsimaan.
Mulla on tässä vaiheessa vahva aavistus, että sä oot jo kovempi mättäjä kuin Partapotso, joka nielaisi 17 kpl ja jos pitäisi jotain villiä veikkausta heittää, niin sanoisin, että palttirallaa 20 menis. Mahdollisesti jopa pari ylikin tuon määrän.:ruoska:

Jessehän veti tuon Mäkkärin menun syödessään juurikin 17 burgeria. Tiedä sitten minkä kokoisia olivat keskimäärin, kun menussa on monen kokoista. Mutta aikaahan siinä taisi mennä yli kaksi tuntia, että varmaankin olisi 17 Big Macissa haastetta, jos esim. alle tuntiin yrittäisi vetää.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jessehän veti tuon Mäkkärin menun syödessään juurikin 17 burgeria. Tiedä sitten minkä kokoisia olivat keskimäärin, kun menussa on monen kokoista. Mutta aikaahan siinä taisi mennä yli kaksi tuntia, että varmaankin olisi 17 Big Macissa haastetta, jos esim. alle tuntiin yrittäisi vetää.

No katos vain. Olen näköjään onnistunut tuon missaamaan. My bad (n)

1h 40min taisi mennä, tosin selittelynä se että edellisenä päivänä tein tuon 3kg berliininmunkkihaasteen. Itse veikkaisin että siinä 17 +-1 menisi tällä hetkellä alle tuntiin, tosin kaikki on tarinaa ennen kuin tekkee.

Tuo Stonien 25 on ihan jäätävä, jotain 6kg taitaa olla Big Maccejä siinä

Ollaan sitä ehkä päästy pro-tasolla jo mutta kyllä sitä Carmen, Takeru, Chestnut yms. on vielä matkaa

En itse näitä ruokajuttuja seuraa sen kummemmin vaikkakin nää Myworin videot ja satunnaisesti Matt Stonien videoita tulee kateltuakkin. Jos mun pitäis kommentoida minkälaiset haasteet mun kaltaista ns kasuaalikäyttäjää kiinnostaa ni ne on juuri noita kuinka monta juusto/bicmac hampurilaista menee kerralla tai sit mahdollisimman ison kalorimäärn syöminen. Jos olen katsonu Myworilta videon missä se esim 5k kaloria kerralla ja seuraavassa videossa ois haaste jossa on esim 4,5k kcal ni en jaksa sitä välttämättä katsoa eli progressiivisuus noissa kalorimäärissä vois olla hyvä idea

En itse näitä ruokajuttuja seuraa sen kummemmin vaikkakin nää Myworin videot ja satunnaisesti Matt Stonien videoita tulee kateltuakkin. Jos mun pitäis kommentoida minkälaiset haasteet mun kaltaista ns kasuaalikäyttäjää kiinnostaa ni ne on juuri noita kuinka monta juusto/bicmac hampurilaista menee kerralla tai sit mahdollisimman ison kalorimäärn syöminen. Jos olen katsonu Myworilta videon missä se esim 5k kaloria kerralla ja seuraavassa videossa ois haaste jossa on esim 4,5k kcal ni en jaksa sitä välttämättä katsoa eli progressiivisuus noissa kalorimäärissä vois olla hyvä idea

Juu toki jos samaa ravintoa syödään niim pitää olla "isompi" tai paljon nopeampi seuraava, mutta se kalorimäärä mitä Xmäärästä Xruokaa saa vaihtelee todella paljon. Käytännössä pitäisi syödä silloin samaa ruokaa joka videolla.

Tällä hetkellä itselle tosin tulee pari sataa haastepyyntöä videoihin. Näistä sitten napsin sopivia ja videot ovat edes vähän erilaisia keskenään vs jos aina olisi maksimimäärä kaloreita tavoitteena.

Tosiaan videoiden ruokien pitää olla sellaisia, että katsoja voi samaistua siihen.

Esimerkiksi toi cola haaste ei ollut kummoinen kalorimäärältään tai määrällisesti, mutta todella haastava ja hauska. Matt Stonie taisi toisella yrityksellä vasta onnistua ja Furious Pete kahdesti yrittänyt ja failannut sekä moni muukin yrittänyt.

Furious Pete tosin ei yrityksiensä aikana enää panostanut kilpasyömiseen.

@Mywor Miten kova setti toi Darron Eatsin 2 gallonaa maitoa aikaan 2:25 on sun mielestä? Näin maallikolle tuntuu aika hullulta.

Onhan se ihan saatanan kova. Itsellä menee on 5l vettä mennyt 2min 30sek joten tuohon 7.6l on matkaa vielä.

Maallikolle 1 gallona tunnissa on haaste. (1 Gallon of Milk Challenge on siis ihan oikea juttu)

Tänään tuli käväistyä kokeilemassa Lahdessa Bus Burgerin Challenger-Ateriaa. Jos asut Lahden lähellä, tai ajat ohi, niin suosittelen poikkeamaan. On kyllä hyvät safkat ja vähän erilainen miljöö, kuin normigrillillä.

Uuuuu, kerranki oltiin paikalla kun jotain suurta tapahtui!
Kovat kunnioitukset, safkat on kyl hyviä..

Uuuuu, kerranki oltiin paikalla kun jotain suurta tapahtui!
Kovat kunnioitukset, safkat on kyl hyviä..
Kiitos :)
Oli ensimmäinen kerta, kun tein tuommoisen ihmisten ilmoilla. Pari ensimmäistä minuuttia vähän mietin, että kuinkahan idiootilta sitä näyttää muiden silmissä, kun aikuinen mies koko naama kastikkeessa tunkee ruokaa suuhunsa :)

Noniin, Mies vastaan ruoka -tyypin eli Ville Helmisen tulos 13 roiskaria rikottu. Sehän söi toisella videolla 20 grillimakkaraa. Olisiko siinä haaste rikottavaksi jossain vaiheessa? Grillimakkara on kuitenkin sen verran perinteinen suomalainen ruoka, että olisihan se Suomen kovimman syöjän syytä laittaa kunnon ennätys niiden syömisessä. Olisi hyvin samaa sarjaa roiskeläppäpitsan syömisen kanssa. Suolaista makkaranpaskaa kun ahtaa naamariin lähemmäs 30 kappaletta, niin maku lienee melko järkyttävä, eli siinä saattaa maku pistää stopin syömiselle ennen vatsan täyttymistä. Olisi hyvin kiinnostava haaste. Siinähän voisi vielä syödä eri makuisia grillimakkaroita, juusto, pekoni, aurajuusto jne. Kaupan hyllyllä riittää valinnanvaraa makkaroiden suhteen. Toki ne loppupeleissä maistuvat kaikki samalle skeidalle.

Toinen idea haasteiden suhteen, niin jos joulun lähestyessä syöt jotain jouluruokia. Esim. jonkun viiden kilon joulukinkun vedät yhdeltä istumalta, tai riisipuuroa nii paljon kuin menee. Tai sitten joulutorttuja ahdat menemään. Niiden syömisessä (mämmin lisäksi) taisi Mietaalla olla joku ennätys. Rikot sen niin kukaties pääset Iltalehteen.

Viimeksi muokattu:
No niin. Tuli eilen tehtyä Lannistumaton Luke-elokuvassa nähty, viidenkymmenen keitetyn kananmunan haaste.
Yllättävän kova haastehan tuo olikin. Odotin parempaa aikaa. Litran kun saa lisää kapasiteettia niin aika paranee kymmeneen minuuttiin. Se litra kyllä vaatii paljon treeniä...

View: https://youtu.be/8PW4C4jYe-M

Kova rypistys:) Lensikö laatta jälkikäteen? Tuo loppu vaikutti siltä, että näin saattoi käydä..

Kova rypistys:) Lensikö laatta jälkikäteen? Tuo loppu vaikutti siltä, että näin saattoi käydä..
Oli kyllä kovin rypistys tähän mennessä. Vaikka Burger Kingi-homma silloin feilasi, niin siinä en kyllä saanut vedettyä yhtä rajoille. Ei tullut laattaa, mutta kyllä sitä sai pidätellä tosissaan...

No niin. Tuli eilen tehtyä Lannistumaton Luke-elokuvassa nähty, viidenkymmenen keitetyn kananmunan haaste.
Yllättävän kova haastehan tuo olikin. Odotin parempaa aikaa. Litran kun saa lisää kapasiteettia niin aika paranee kymmeneen minuuttiin. Se litra kyllä vaatii paljon treeniä...

View: https://youtu.be/8PW4C4jYe-M

Esikatselukuvan ilme on paljon puhuva. Miesparka :LOL:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom