Pakkislaisten palautusjuomat

Meta title: 💥🥤 Pakkislaisten palautusjuoma 💥

Meta description: Keskustelua täydellisestä palautusjuomasta: proteiinit, hiilarit, kreatiini ja lisukkeet maksimoimaan lihaskasvu ja treenistä palautuminen.

Tätä palautumisjuomaa sivuten...

Jos jätätte ottamatta palkkarin treenin jälkeen, niin huomaatteko jotain konkreettista eroa verrattuna siihen, että normaalisti ottaisitte sen palkkarin heti harjottelun jälkeen?

Ajattelin vaan, että oletteko mahdollisesti väsyneempiä, jos palkkari jää ottamatta tai jotain? Kokemusta tästä, jos palkkari jää ottamatta?;)

--Antti-- sanoi:
Tätä palautumisjuomaa sivuten...

Jos jätätte ottamatta palkkarin treenin jälkeen, niin huomaatteko jotain konkreettista eroa verrattuna siihen, että normaalisti ottaisitte sen palkkarin heti harjottelun jälkeen?

Ajattelin vaan, että oletteko mahdollisesti väsyneempiä, jos palkkari jää ottamatta tai jotain? Kokemusta tästä, jos palkkari jää ottamatta?;)

Eipä sitä eroa huomaa jos heti treenin jälkeen syö ruokaa. muuten on kyl virta vähissä

--Antti-- sanoi:
Kokemusta tästä, jos palkkari jää ottamatta?;)
Pelkkä ajatuskin pistää ihon kananlihalle. :itku:

No ei vainee, vähän vetämätön ja löysä olohan siitä tulee.

Moro,

Ensimmäinen viesti pakkotoistoon! :rock:

Mitäs mieltä tällaisesta palkkarista:
1dl/30g Fast Whey3
1dl/65g Fast Reco2
4dl rasvaton maito
yhteensä: 505kcal, prot 56g, hh 61g, r 2,7g

Kaapista löytyy tällä hetkellä Reco2:sta, Whey3:sta ja Hera80:sta...

Reco2:sta mä käytän, tarpeeksi alhainen laktoosipitoisuus ja hyvä maku.

_Julle_ sanoi:
Moro,

Ensimmäinen viesti pakkotoistoon! :rock:

Mitäs mieltä tällaisesta palkkarista:
1dl/30g Fast Whey3
1dl/65g Fast Reco2
4dl rasvaton maito
yhteensä: 505kcal, prot 56g, hh 61g, r 2,7g

Kaapista löytyy tällä hetkellä Reco2:sta, Whey3:sta ja Hera80:sta...
Maidon voit jättää pois, mutta ei ole mikään pakko.

Kuinka paljon maito hidastaa imeytymistä ?

edit:

searchailin tuolta ja löysinkin jotain. Enpä tee maitoon itte. :€

elikkä olis tällänen pikku kysymys ku tossa kutosen pitkällä matikalla laskin että annos reco2 eli 63 g sisältää 20g protskuu ja 38.5 g hiilareita ... aloin sitten laskeeen että paljonko pitäs laittaa maltoa ja heraa että tulis samanlainen sisältä ... laskujeni mukaan 27 g heraa ja 41 g maltoa ... mutta mitä oon täältä lukenu niin porukat laittais isompia annoksia ,elikkä onko mun matikka pettäny taas vai onko tossa annostelussa joku pikku kikka?

MiQulis sanoi:
elikkä olis tällänen pikku kysymys ku tossa kutosen pitkällä matikalla laskin että annos reco2 eli 63 g sisältää 20g protskuu ja 38.5 g hiilareita ... aloin sitten laskeeen että paljonko pitäs laittaa maltoa ja heraa että tulis samanlainen sisältä ... laskujeni mukaan 27 g heraa ja 41 g maltoa ... mutta mitä oon täältä lukenu niin porukat laittais isompia annoksia ,elikkä onko mun matikka pettäny taas vai onko tossa annostelussa joku pikku kikka?

Ei sun matikassa ole mitään vikaa. fast tuntuu vaan ilmottavan joillekkin tuotteille ihmeen pienet "suosituskoot". Mutuna veikkaan että liittyy varmaan johonkin lakisääteiseen juttuun enempi kuin todelliseen tarpeeseen..

Onko maidosta haittaa?

Mike sanoi:
Maidon voit jättää pois, mutta ei ole mikään pakko.

Onko tuosta maidosta jotain haittaa? Veteen sekoitettuna noi jauhot maistuu ihan vehkeelle, kun taas maitoon sekotettuna tulee Hesen pirtelöt mieleen :kuola:

Ei se maito vaikuta paljon paskaakaan siihen imeytymisnopeuteen. Et kasva kilotolkulla isommaksi vuodessa vaikka veteen sekoittelisitkin.

mä oon samma mieltä rafael30 kanssa maito ei vaikuta imeytymisnopeuteen, mun tapaukses joskus pierua pukkaa

Kyllähän se maito siihen imeytymisnopeuteen vaikuttaa, mutta onko sillä mitään merkitystä, onkin sitten jo ihan eri juttu. ;)

Itse varmaan sekoittaisin maitoon jos maha kestäisi isompia määriä laktoosia ja jos sen maidan saisi jotenkin järkevästi kylmänä sinne salille. Eli ihan käytännön syistä sekoitan itse veteen palkkarit, kehittymisen kannalta tolla tuskin mitään KÄYTÄNNÖN merkitystä on.

Onko valmis juoma vai itse tehty?

- Itse tehty

Minkä valmistajan juoma / aineosat(jos sekottelet itse)?

- SF Hera Turbo tai Fast Hera80 + Fast Malto6, kumpaakin siten että juomassa sekä proteiinia että hiilaria 35-40g. Näin bulkilla, dieetillä hiilareiden määrä puolitetaan

Proteiini-hiilarisuhde? Muut aineet?

- 1:1, ei muita ainesosia

Hinta/paino?

- Hera Turbo ~12e/900g // Hera80 ~14e/900g, Malto6 ~5e/kg

Toimivuus?

- Riittävä :)

30-40g Hera Flavour/100% Whey Protein-sekoitusta
40-50g halpismaltoa

Joskus lisään vielä 5-10g kreatiinimonohydraattia ja/tai suklaajauhetta.

Back
Ylös Bottom