Pakkislaisten palautusjuomat

Meta title: 💥🥤 Pakkislaisten palautusjuoma 💥

Meta description: Keskustelua täydellisestä palautusjuomasta: proteiinit, hiilarit, kreatiini ja lisukkeet maksimoimaan lihaskasvu ja treenistä palautuminen.

Itellä:
1.5dl Mass Blastia (vanilja)
0.5dl Fast Heraa (maustamatonta)
ja sitte Krea 5-10g.
Ja vielä 5dl maitoa kaadetaan pakkis sheikkeriin ja on NAMIA!

--Jani-- sanoi:
Itellä:
1.5dl Mass Blastia (vanilja)
0.5dl Fast Heraa (maustamatonta)
ja sitte Krea 5-10g.
Ja vielä 5dl maitoa kaadetaan pakkis sheikkeriin ja on NAMIA!
palkkari veteen:whip:

Ite olen poistanu kaiken kreatiinin palkkarista, koska jossain joku vihjaili, kreatiinin lisäävän insuliini resistanssia. Eli piti piiruuttaan alkaa kokeilemaan. Mulla kaiken puolin hyvin toiminu seuraavanlainen resepti:

1 dl Maustettua heraa
1 dl maltoa
10 g glutamiinia

Merkkiä en laita, koska se ei ole Fast. Eli ihan peruslataus on mun mielestä paras palkkari.

Mitä siihen insuliini resistansiin tulee, niin kuukaudessa verensokeri mittarin keskiarvo on tippunu 2 mmol/L.

Piti ostaa eka Mass Blast (vanilja) :kuola: Viime viikolla, joten siitä on palkkari tehty

Mass blast 50g
Glutamiini 5 - 10g
Hera80 30g

Sitten kun kreatiini tauko ohi, niin lisäksi 5 -10 g kreatiinia

kaakamo sanoi:
Merkkiä en laita, koska se ei ole Fast. Eli ihan peruslataus on mun mielestä paras palkkari.
kyllä tietääkseni merkin saa laittaa vaikka se ei olekaan fast.
siis eikö kaikista tuotteista saa keskustella, mutta muita kauppoja ei saa mainostaa (linkkejä yms.)?

palmu sanoi:
siis eikö kaikista tuotteista saa keskustella, mutta muita kauppoja ei saa mainostaa (linkkejä yms.)?
Linkit ovat kiellettyjä ja toki linkityskiellon kiertäminen.

Eli mainostaminen on kiellettyä, tapahtui se sitten miten vain.

palmu sanoi:
Tietääkseni keskustella saa, kunhan ei mene mainostamiseksi. Linkittää ei saa muihin kauppoihin tahi tuotteisiin.

Itse käytän Boost4you:n After Trainingia 50g, johon lisään 30g Boos4you:n Hydrolysaattia, 5g glutamiinia ja 5g kreatiinia. Sit vielä 5g BCAA-tabuja, 1g C-vitamiinia ja B-vitamiinatabletti..

Edit: Hidas.. Miten sä mike ehdit joka paikkaan? :eek:

maltoa ja heraa :D 50g maltoa,30g heraa,tosin huomisesta lähtien luvut on toisin päin :D
Masskakkosta oli vielä vähän aikaan sitten,mutta sit se loppu :(
ja CreaStackkia ennen treeniä

1. glutamiini 5g, hydrolysoitua prot. 20g, kaakaojauhetta 2tl, 500mg c-vita.
15-30min
2. 1,5dl mass blast, 15g kreatiinia.

1,5h, ruokaa..jne :)

NGV sanoi:
Oho ootkos ketogeenisellä vai low-carb dietillä, kun maltoa noin vähän?:confused:

Eipä sitä välttämättä heti treenin jälkeen enmpää tartte kunhan sitten ottaa niitä hiilareita sillä ruualla minkä syö treenin jälkeen. Ite en oikein tykkää ottaa yli 40g maltoa palkkarissa, mulle tulee ainakin huono olo ja sitten menee piiiiitkään ennenkun pystyy ottamaan mitään ruokaa vastaan.

Ennen oli phase3, nyt htr suklaa. Ihan ok sekoittuu tämä mutta maistuu aika kummalliselle ja vaahdottuu ainakin mixerissä kovin:(

Back
Ylös Bottom