Pakkislaisten palautusjuomat

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Miksi American Prowhey ei ole suosittua? tai näin olen ainakin käsittänyt, sehän on halpaa kuin mikä, mikä on syy siihen, että porukka mielummin käyttää esim Fastin Hera80, joka on lähes tuplasti kalliimpaa? Sama aine kyseessä kuitenkin?

Hera-malto suhteessa 2:1 + glutamiini

Miksi American Prowhey ei ole suosittua? tai näin olen ainakin käsittänyt, sehän on halpaa kuin mikä, mikä on syy siihen, että porukka mielummin käyttää esim Fastin Hera80, joka on lähes tuplasti kalliimpaa? Sama aine kyseessä kuitenkin?
Epäilisin syyksi sitä, että Fastia saa lähes mistä vain. Itse ostan juuri sitä perusheraa minkä halvimmalla saan. Ostaa isoja eriä, niin jaksaa ja kannattaa hakea kauempaakin.

Epäilisin syyksi sitä, että Fastia saa lähes mistä vain. Itse ostan juuri sitä perusheraa minkä halvimmalla saan. Ostaa isoja eriä, niin jaksaa ja kannattaa hakea kauempaakin.

Mutta saahan kyseistä tavaraa vaikkapa täältä, pakkikselta. Eli tavara on samaa, eikö? Vai onko näissä kahden sisällöissä jotain merkityksellistä eroa?

Whey 8100 + ja nyt vuorossa Energymax (1:1 tai 2:1). Välillä sotketaan mukaan teelusikallinen kreatiinia.

Sopevan neutraali maku kun en mistään äklömakeista tykkää.

1dl maustettu Hera80, 1dl Malto6. Joskus ollu Hera80:n tilalla Whey3 ja silloin tällöin kreakuurilla 5-10g kreatiinia. Ajattelin kokeilla seuraavaks Optimum Nutritionin 100% Wheytä ja siihen kyytipojaks maltoa, kreaa ja glutaa. Niin ja tietenkin veteen sekottelen palkkarini.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mutta saahan kyseistä tavaraa vaikkapa täältä, pakkikselta. Eli tavara on samaa, eikö? Vai onko näissä kahden sisällöissä jotain merkityksellistä eroa?

En saane vastausta tähän kysymykseeni, olisi tärkeää rahan säästämisen kannalta..? :D

Tällä hetkellä on n.80-100g(treenistä riippuen) UFS:n Phase 3. Päälle vielä vähän glutamiinia lisukkeeksi tai jotakin nopeaa protskua 1ruokalusikallinen.

Mullakin tällä hetkellä Phase 3 käytössä 1,5 desiä per annos. Tätä ennen massblast 2 dl, pieruhera 1dl per setti.

Vähän ohi topicin menee mutta..

Mikä ois sopiva määrä Muscle+:aa treenin jälkeen tämmöselle vajaa 70 kiloselle kaverille?

Kiitos jo etukäteen!

Heti treenin jälkeen:

-60 g WMS (Waxy Maize Starch)
-5 g leusiini
-3 g CEE (creatine ethyl ester)

Edellisestä ~20 min päästä:

-kaurahiutaleita 1,5 dl
-perusheraa 1,0 dl
-leusiinia 5 g
-omena (jos muistan "varastaa" ruokalasta)

No netistä nyt saa ostettua mitä tahansa. Monelle on vaan paljon näppärämpää napata ne herat mukaan vaikka sieltä Prismasta samalla kuin muutkin ostokset.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom