Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Epäilisin syyksi sitä, että Fastia saa lähes mistä vain. Itse ostan juuri sitä perusheraa minkä halvimmalla saan. Ostaa isoja eriä, niin jaksaa ja kannattaa hakea kauempaakin.Miksi American Prowhey ei ole suosittua? tai näin olen ainakin käsittänyt, sehän on halpaa kuin mikä, mikä on syy siihen, että porukka mielummin käyttää esim Fastin Hera80, joka on lähes tuplasti kalliimpaa? Sama aine kyseessä kuitenkin?
Epäilisin syyksi sitä, että Fastia saa lähes mistä vain. Itse ostan juuri sitä perusheraa minkä halvimmalla saan. Ostaa isoja eriä, niin jaksaa ja kannattaa hakea kauempaakin.
Mutta saahan kyseistä tavaraa vaikkapa täältä, pakkikselta. Eli tavara on samaa, eikö? Vai onko näissä kahden sisällöissä jotain merkityksellistä eroa?
En saane vastausta tähän kysymykseeni, olisi tärkeää rahan säästämisen kannalta..? :D
No netistä nyt saa ostettua mitä tahansa. Monelle on vaan paljon näppärämpää napata ne herat mukaan vaikka sieltä Prismasta samalla kuin muutkin ostokset.Mutta saahan kyseistä tavaraa vaikkapa täältä, pakkikselta. Eli tavara on samaa, eikö? Vai onko näissä kahden sisällöissä jotain merkityksellistä eroa?