Pakkislaisten palautusjuomat

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Tilasin minttusuklaata myös, aivan järkyttävää kuraa. Meinaa laatta lentää kun sitä vetää. Vois koittaa parantaa makua lisäämällä kaakaojauhetta... Mut onneks on tää vanilja, nomnom :)

Kyllä sen minttusuklaankin ihan mielellään joi imo :P MUTTA toi vanilja.. ahh. Sitä vois juua ton ämpärillisen kerralla :D

Miten nämä palautusjuomat voisi korvata? Mulla ei ole niihin varaa ja salin jälkeen en juo kuin vettä, joka poistaa janon mutta jättää nälän.

punaistamaitoa litra naamaan, 640kcal - protskua 32g - hiilareita 48g - rasvaa 35g + kalsiumia ja B12&d-vitumiinejä. Sitä en tiedä miten mahtaa imeytyä ja kuinka nopeeta mutta tuossa on valion maidon pitoisuudet litraan nähden.

Viimeksi tuli ostettu EBN:ltä heraisolaattia, maltoa ja kreatiinia ja sekoiteltua niistä itselle sopiva palkkari. Pirun hyvän makuinen palkkari tuli tuosta cafe latte mausta, varmaan parhaan makuinen mitä itse olen maistanut.

Itse ostin tuossa taannoin kokeiluksi semmoista protskua kun Proteinfabrikken Whey Tech Vanilla ja sit semmoisen Carbo Fuel purkin tuolta Fitnesstukku koodi pakkotoisto15-shop nimisestä kaupasta.
Ainakin tuo Whey Tech on aivan tajuttoman hyvää, maistuu ihan vanilja jäätelölle. Omasta mielestä maistuu paremmalta veteen kun maitoon, joka sinäänsä on aika erikoinen juttu.
Ton Carbo Fuelin ostin maustamattomana. Sekoitan sitten niitä sillee 60-40 ja laitan vielä päälle Kre-Alkalyn nimistä kreatiinia mitä ostin silloin samalla. Toimii ja potkii ainakin meikäläisellä oikein hyvin.
Carbo Fuelin selosteessa mainitaan mm. että sopii sellaisenaan palautumis juomaksi, eli tarkoitus olisi että tankkaisi ainoastaan hiilareita heti treenin jälkeen, mitäs mieltä täällä ollaan siitä ideasta?
Jos ymmärsin oikein niin hiilarit ensin, sit himaan ja vasta sitten protskut perään....mietteitä?

^jos noista pitäisi valita, niin sitten tuo mass recovery, kun omaan makuun paremmassa suhteessa nuo proteiinit ja hiilarit..

Mutta miksi et tilaisi tuosta ufs storesta tuota lähes ilmasta whey minttusuklaata ( banneri ylhäällä ) ja siihen maltoa kaveriksi.
Itse tuota suosittelisin.

Joo pitää kattoo jos tilais sieltä ku on niin pirun kalliita noi fastin tuotteet.

Kysytääs vielä
Tai mitä mieltä olette noista Evolution tuotteista?

^jos noista pitäisi valita, niin sitten tuo mass recovery, kun omaan makuun paremmassa suhteessa nuo proteiinit ja hiilarit..

Mutta miksi et tilaisi tuosta ufs storesta tuota lähes ilmasta whey minttusuklaata ( banneri ylhäällä ) ja siihen maltoa kaveriksi.
Itse tuota suosittelisin.

Eipä tuo UFS:n minttusuklaa tuollakaan hinnalla kovin järkevä ostos ole. Aika kuraa kyllä jos on pystytty 100g:n änkeen 11g hiilaria. Massin Wheykin jopa laadukkaampaa ja kilohinta 4 euroa edullisempi.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tilasin minttusuklaata myös, aivan järkyttävää kuraa. Meinaa laatta lentää kun sitä vetää. Vois koittaa parantaa makua lisäämällä kaakaojauhetta... Mut onneks on tää vanilja, nomnom

Joo vanilja on kylä huibestia, mutta tuli tuon fastin shakerin mukana näytepussi sitä minttusuklaata (20g), pistin sitten sen ja lisäksi 20g vaniljaa ni tuli kyl aiva mahtavaa! :9

MASS RECOVERY 5kg/50e

Annoskoko 100 g
Energia 378,1 kcal
Rasva 2,9 g
Hiilihydraatit 48 g
Proteiini 40 g
Kreatiinimonohydraatti 5 g
L-glutamiini 7,25 g
L-leusiini 4,25 g

Tollast aattelin kokeilla, ainakin halpaa on

Tälläi aloitteleva vasta, rahaa taskurahan verran, käyttää seuraavaa;

250g maitorahkaa
1dl maitoo
1tl kreaa
3 raakaa kananmunaa.

Treenin jälkeen vedän.. : O

Ei herassa ole noin paljoa glutamiinia. Se on glutamiinihappoa ja glutamiinia.

onko Bulksupplementsdirect ton paikan prodeissa mitään valittamista??? Entäpä Mannisen jauhot? Epäilen että jälkimmäisen jauhoista ei löydy sinulla haukkumista mutta kerroppa eka paikan möhnistä mielipide ;).

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom