Pakkislaisten palautusjuomat

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Ennen käytin mansikanmakuista American Pro Wheytä, mutta nyt kun tutustuin hyvän tarjouksen myötä Fastin toffeenmakuiseen Hera80:een, niin se oli menoa kertaheitolla!

Jumalten juomaa :kuola:

Ainakin maitoon tehtynä, mutta vedenkin kanssa paljon parempaa kuin Pro Whey.

Tilasin Fitnesstukusta Star Nutritionin Whey-80, Carbo Flex (100% maltoo) ja kreatiinia. Niitä sekottelen suunnileen näin:
reilu 1dl Whey
vajaa dl maltoo
½ tl kreatiinia
jonkun verran maitoo ja loput vettä.

Hyvän makusta pirtelöö tulee; itellä toi whey-80 vaniljan makuista ja ainakin se on nannaa :kuola:
Lisäks otan pelkkää whey-80 1-2 annosta päivässä sekotettuna maitoon.
Oisko jotai kommentoitavaa näihin?

Tilasin Fitnesstukusta Star Nutritionin Whey-80, Carbo Flex (100% maltoo) ja kreatiinia. Niitä sekottelen suunnileen näin:
reilu 1dl Whey
vajaa dl maltoo
½ tl kreatiinia
jonkun verran maitoo ja loput vettä.

Hyvän makusta pirtelöö tulee; itellä toi whey-80 vaniljan makuista ja ainakin se on nannaa :kuola:
Lisäks otan pelkkää whey-80 1-2 annosta päivässä sekotettuna maitoon.
Oisko jotai kommentoitavaa näihin?

Laita kreaa vaan kokonainen tl :) ja osta seuraavaks minttusuklaa se on nannaa. :)

Noin desin verran sekä Whey3:sta että Malto6:sta. Silloin tällöin toisella paikkakunnalla treenatessa joku geneerinen kaupasta saatava valmispalkkari.

Scamyel

alkoi kiinnostaa:
Mitä hyödyttää ottaa maltoa ennen ja jälkeen treenin?

• Pari tuntia ennen reeniä UFS Whey ja joku banaani, kertokaan muuten jos tämä on täysin väärin. En ole ihan varma itse mitä reeniä ennen kannattaisi vetää. Yleensä heräämisestä on vain pari tuntia reeniin.
  • ~40 min ennen reeniä UFS L-Arginine.
  • Heti reenin jälkeen UFS Whey + Malto + UFS L-Glutamine.
  • Illalla sama kuin edellinen mutta ilman L-Glutamiinia.
Määrät noissa ei ole tarkkoja, mutta aika reippaita annoksia.

Käytän maustamattomia, nii en ossaa sanoa.

Ittellä oli ufs whey2 ja maku oli mansikka ja maistu ihan niinku vanhentuneelle banaanille ja kun sitä haisto ni tuli melkein kylmät väreet ja ei sekottunu kunnolla mulla oli ainakin näin. Ja vaahtoo tuli yhdestä annoksesta aina 1-2cm päälle ja se alko ärsyttää :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
UFS maustamattomina vaan, jos tarvii maustaa niin olen huomannut että Fun Lightin punaiset tiivisteet runsaissa määrin peittää todella hienosti ja maistuu jopa hyvältä.

Itse maustamattomana itse vedän, paitsi L-Arginiini on kyllä pakko vetää pelkän 1+9 tiivisteen kanssa kun sen verran voimakas maku siinä on :hyvä:

Tulipa tuossa alkuviikosta tilattua:

Mass whey 80 4 kg
Mass malto 5 kg

yhteishintaan ~70 e. Näistä sitten sekottelen tarpeiden mukaan 1:1 punttiin ja sitten vähän hiilarivoittosempaa aerobiseen. Hinta ei ainakaan ollut paha ja maku nyt laimea, mutta eihän näitä sen maun takia juoda...

Mass whey 80 4 kg
Mass malto 5 kg

yhteishintaan ~70 e.

Melko edullista:wtf:

Itse vedin pari ämpärillistä Massin recoverya (vanillan ja choko mintin) ja molempiin olin
helkkarin tyytyväinen maun, hinnan sekä laadun suhteen =)

Nyt pari viikkoa sekoitellu ite kaapista löytivistä pussukoista:
1dl fastin suklaanmakuista heraa
1dl fastin maltoo
1tl leaderin L-glutamiinia
1tl leaderin L-leusiinia
1rkl kaakaojauhetta
Ja toistaiseksi hyvin on toiminut jälkimmäinenkin :)

Tilasin minttusuklaata myös, aivan järkyttävää kuraa. Meinaa laatta lentää kun sitä vetää. Vois koittaa parantaa makua lisäämällä kaakaojauhetta... Mut onneks on tää vanilja, nomnom :)

noin 1 dl fastin hera 80 tai soijjaa.
noin 0,5 dl ufs maltoa
vajaa teelusikallinen kreatiinia
vajaa teelusikallinen tauriinia
4 rkl kaakaujauhetta.

mä kyllästyin omiin sekotuksiin ja oon hetken aikaa vetänyt tota mansikan makusta fastin muscle+ :aa, toiminut tod. hyvin ja maistuu ihan mansikkapirtelölle...
aattelin tosin seuraavaks testata tota fastin HT-R mössöä...
jos jollain kokemuksia niin mielipiteitä otetaan vastaan...

Miten nämä palautusjuomat voisi korvata? Mulla ei ole niihin varaa ja salin jälkeen en juo kuin vettä, joka poistaa janon mutta jättää nälän.

Miten nämä palautusjuomat voisi korvata? Mulla ei ole niihin varaa ja salin jälkeen en juo kuin vettä, joka poistaa janon mutta jättää nälän.
Syö kunnon ateria tunti-pari ennen salille menoa ja toinen mahdollisimman pian treenin jälkeen. Kokonaisuus ratkasee ja palautusjuoma on loppupeleissä aika mitätön osa sitä kokonaisuutta.

Jos itte sekoitat niin ei tuo kalliiksi tule, soijja maksaa muistaakseni noin 7 euroa ja funlight mehu mössö 2 e.
Alle kympillä saat periaattessa jo toimivan kombon ja toi riittää melko pitkäksi aikaa. :)

Yksi vaihtoehto on sitten syödä vaikka kotona joku itse tehty versio, esim vehnä leseitä, marjoja, mysliä, rahkaa ja maitoa blenderiin ja nestemmäiseksi.

E: hidas

jos ei oo varaa palkkariin niin ei ole varaa myöskään syödä kunnon ateriaa ennen ja jälkeen salia, puhumattakaan tasapainoisesta ja monipuolisesta ruokavaliosta noin yleisesti...paitsi tietysti jos vielä asut himassa ja ruoasta ei tarvi maksaa, mulla ainakin lisäravinteiden osuus kuukausittaisesta "ruokalaskusta" on melkoisen pieni...ruoka maksaa suomessa aivan liikaa...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom