Pakkislaisten palautusjuomat

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itse tilasin juuri itse protskun ja malton erikeen kun ei tuntunut oikein itselle sopivaa valmista palkkaria olevan jossa ei olisi kreatiinia kun halusin jättää sen pois.
Bonuksena saa juurikin säädellä itse hiilarin ja protskun suhdetta oman mielen mukaan ja esim. kun nyt koitan ketoilla niin palkkarissa ei saisikaan olla sitä hiilaria.
Palkkarina siis massin protsku (nimeän en muista mutta joku ultrasuodatettu se oli ) ja pähkinäsuklaan makuisena, ei ole muuten kovin hääviä ainakaan maultaan....

Onko joku kokeillut laittaa kauraa palautusjuomaan ostin instant oatsia ja aattelin laittaa palkkariin mutta kannattaako sitä laittaa se 100g ohjeistuksen mukaan?

Verkkokauppa myy ainakin Selfin Recoveryä jossa ei ole kreatiinia. Protskua 45g + hiilaria 45g per 100g. Edullisesti saa 4kg pöntön.

Maratoninko juokset? Jos et niin et tarvi mitään palautusjuomia aerobisen jälkeen. Senkun syö normaalisti seuraavan aterian.

Nykyää ihmiset kuvittelee että tarvii proteiinia kun vie roskat tai imuroi ettei katabolia iske.

Josset yksinkertaisesti saa ruokaa lähi-aikoina aerobisen päätyttyä voi sen ravinnon toki nauttia nestemäisenä, mutta ite tykkään lenkin jälkeen(kin) mielummin syödä kiinteää normaalia ruokaa kuin läträtä noilla drinksuilla.

Palautusjuomana marketin maustamaton heraproteiini (1dl) ja siihen pari teelusikallista kaakaojuomajauhetta. Maultaan aivan ylivertainen verrattuna valmiiksi maustettuihin omasta mielestäni. Tämän sotkun juon kolmessa sekunnissa ja tekis mieli lisää, valmiiksi maustetut oli vähän sellaista väkisin juontia.
Treenin aikainen juoma on nyt hieman maltoa, EAA:ta ja sokerimehukattia. Aika laimeana pidän kaikkien suhteen ettei tule mitään ähkyä, sokerin takia tuota eniten tykkään hörpätä, kyllä se vaan välittömästi auttaa jaksamisessa, jos meinaa tulla uupumus kesken treenin.

Lidlin protskujauhetta mansikan makuisena kevytmaitoon ja banaani naamaan. Näin tällä köyhällä aloittelijalla joka ei vielä ole kiinnostunut hifistelystä tai tajuakkaan siitä mitään :rolleyes: Ainakin parempi kuin ei-mitään!

Missäs halvin mahdollinen palautusjuomajauhe? Fatnesstukulla liki 60€ 4kg:n säkki + lisätuote. Massilla joku tarjous 3x€, mutta tarjous päättynyt eikö tietoa mikä tuon säkin koko on. Tai sit oon puusilmä. Onko muita tarjousmestoja tiedossa, mitä lidlin palkkarit maksaaa.... kun itse perehtyä en jaksaaaa..

Missäs halvin mahdollinen palautusjuomajauhe? Fatnesstukulla liki 60€ 4kg:n säkki + lisätuote. Massilla joku tarjous 3x€, mutta tarjous päättynyt eikö tietoa mikä tuon säkin koko on. Tai sit oon puusilmä. Onko muita tarjousmestoja tiedossa, mitä lidlin palkkarit maksaaa.... kun itse perehtyä en jaksaaaa..

Hae googlesta limited edition Fitnesstukku koodi pakkotoisto15 ( ei viitsi suoraa nimeä mainostaa, koska kielletty ) ja valitse ensimmäinen, on hyvän makusta ja tulee vielä montaa erimakua ;)

Mut toi on maustettua heraa, hiilihydraatit uupuu. En katsonut tarkemmin muuta tuotevalikoimaa. Kyllähän nyt palkkarissa hiilarit pitää valmiina olla.. :)

Ostin verkkokauppa.comista 4kg tonkan Selfin Sport Recovery Milk Chocolatea. Aivan järisyttävän hyvänmakuista muihin testaamiini jauheisiin verrattuna, vaikka maku muistuttaakin enemmän piparkakkua kuin maitosuklaata.

Palautumisjuomana itsellä välillä Fastin Reco2 100 grammaa, eli 31 grammaa proteiinia ja 60 grammaa hiilaria. Siihen lisäksi kreatiinia 5 grammaa ja joskus L-Glutamiinia 5-10 grammaa, jos sitä on lisäravinnekaapissa. Käytän sitä epäsäännöllisesti. Jos itse sekoitan hiilarit ja proteiinit, niin Selfin tuotteista heraproteiinia noin 40-50 grammaa ja sitä hiilari-proteiinisekoitusta (joku recovery..?) 50 grammaa. Lisäksi vielä kreatiinia 5 grammaa ja L-Glutamiinia 5-10 grammaa. Silloin tulee siis palautumisjuomaan vähemmän hiilaria kun Fastin Reco2 valmiista tuotteesta ja suhteessa enemmän proteiinia. Treenin aikana juon vain vettä.

Palkkarina siis massin protsku (nimeän en muista mutta joku ultrasuodatettu se oli ) ja pähkinäsuklaan makuisena, ei ole muuten kovin hääviä ainakaan maultaan....

Mass Whey choc peanut? Mun mielestä ehkäpä parhaan makunen prodejauho ikinä! Tulee mausta mieleen Snickers, joka oli mun lempipatukka pienenä kun vielä söin suklaata :rolleyes: En sit tiä minkälaisiin makuihiin oot tottunu, jos näinkin laadukas maku jo tökkii??

(Ellei sitten kyseessä ollu uusi Mass Protein Blend, joka sisältää soijaa... Sitä en oo testannu, enkä testaa, koska soija.)

Mass recovery ja tähän sekaan skuupillinen creatiinia. Ainii ja fastin maltoa 0,5 skuupillista.
Yleenä iltapalaks ja lisäprodeksi fast heraa ja siihen sekaan syntha 6:ta
Palkkari 5:5 ja lisäprode 5/5 tietysti :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom