Pakkislaisten keihäänheittokilpailut Raisiossa heinäkuussa 2010

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei oo mitään järkättyä ilta ohjelmaa, mutta eiköhän jokainen aikuinen mies sellaista lauantai illaksi keksi:D

Kilpailu aika on siis varma, jos sitä Mike kyselit, vai aioitko tosta 100m kiskaisijasta jutun tehdä??

Anyway, ei siellä ketään mikään mestari oo, joten jos hiukkaakaan kiinnostaa paljonko se keppi sitte virallisesti lentää, niin paikalle kokeilemaan.:rock::rock:

Katsotaan paljonko innostuneita saadaan paikalle, niin järjestän loppukesästä mahdollisesti P-Olympialaiset, jos Mike antaa siihen suostumuksensa.

Melkein voisi harkita. Mulla on tosi pitkä kesäloma, eikä mitään ohjelmaa koko kesänä, niin tuohan kävisi hyvin kesälomareissusta. Järjestyykö pitkänmatkalaisille majoitusta? Mä lähtisin täältä autolla, johon mahtuisi 3 kyytiläistä (hätätapauksessa 4, coupe kyseessä niin voi käydä takapenkki ahtaaksi :D). Eli välillä Hki-Raisio saa hypätä akselille. Kiinnostuneita?

En oo ikinä heittänyt keihästä :rolleyes:

Mukana kun peräpukama!

Boogie pitäis saada messiin kanss. Eiks ukko oo erikoistunut jos jonkinlaisen tavaran viskelyyn? :D

Kimppakyydin järjestäminen täältä pk-seudulta ois kyllä kova. Se on eri asia miten sen vaan saa järkättyä.

Jos kimppakyyti stadista järjestyy, niin olen mukana!

Oon kerran heittänyt sellasta superlon-ohjusta :D Millä ilmeisesti lapset treenailee keihäänheittoa.
Toivottavasti ei tuu keihästettyä ketään, tuskin se mihinkään lentää kumminkaan.

No mä ilmottauduin kyydittäjäksi Helsingistä. Sitten sopisi alkaa järjestellä kimppamajoitusta, eikai jaksa illalla kotiin ajella?

Jos kiinnostaa tulla akselille, niin tarhatyyli(a)gmail.com kautta tavoittaa.

Jees mukana ollaan myös! Kaukomatkalaisille suosittelen majapaikaksi omppuhotellia, joka on hyvällä pelipaikalla (Turussa) ja pilkkahintainen.

Tekis mieli osallistua, jos olen Raisiossa käymässä tuohon aikaan. Pituuskeihäänheittoon musta ei ole mutta kaksi kaunista keihäsvolttia sain viimeksi tehtyä, kun kyseistä lajia kokeilin. Olisko mahdollista ottaa joku kuviokeihäänheittosarja mukaan?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom