Pakkislaisten keihäänheittokilpailut Raisiossa heinäkuussa 2010

Moro vaan kaikki pakkotoistolaiset.

Oon tässä suunnitellut otsikonmukaista kilpailutoimintaa Raisioon:rock:.

Kilpailut jarjestettäisiin Raision Kerttulan urheilukentällä, heinäkuussa. Tarkka-aika ilmoitetaan viikon kuluessa.(arvio heinäkuun 3.pvä lauantai klo.16)

Meikäläiseltä löytyy IAAF:n hyväksymät 800gr ja 600gr keihäs sekä mitta, lisäksi tarvittaisiin nippu aiheesta innostuneita miehiä ja naisia, joilla on halua kilpailla itseään ja toisiaan vastaan. Kilpailun kesto 6.kierrosta.

Kilpailut järjestetään mikäli halukkaita kepin nakkaajia löytyy enemmän kuin 10hlö.

Osallistumis maksu 2e, jolla kustannetaan voittajalle saunaoluet, (alle 18v. limukori) Pääpalkintoa tärkeämpäähän on saada haltuunsa Varsinais-suomen kovimman Pakkiskepin-nakkaajan titteli.

Nyt kaikki halukkaat viestiä tulemaan niin saadaan kisat pystyyn. :rock::rock:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tämä ois muuten ihan mielenkiintoinen juttu! Vaikka keihäänheitto ei monelle ole tuttu ja isoimmille äijllle räjähtävyys ei ole ihan parasta niin silti olisi hieno saada iso porukka ja katsoa miten amatöörinä keppi lentää. Totahan voisi dokumentoidakkin jotenkin.

Jep, katotaan löytyykö täältä innokkaita heittäjiä.

Keihäs on mielenkiintoinen laji, päältäpäin on kenestäkään vaikea sanoa kuka on kova heittämään, ja kiinnostaahan jokaista se oma tuloskin. Voi sitten Esson baarissa paikallisille Veijoille elvistellä, että ei ole Pitkämäkeä perässä kuin 45m.:)

Siisti tää homma! Muistaakseni treenipäivyreissä ainakin pari tyyppiä on keihästä välillä heitellyt ja onhan täällä se keihäänheitto-ketjukin, niin yllättävän paljon pitäis löytyä noita ihan harrastelijoitakin, toivottavasti moni osallistuis. :)

Muutoksia kilpailupaikkaan.

Olen alustavasti varannut meille Kilpailupaikan Turun Paavo Nurmi-stadionilta 3.7 (eihän kunnon sikaniskat missään takapajulanperämetsä-kentällä heittele)
Kellonaika hieman vielä auki Maratoninjärjestelyjen takia,mutta klo.16 olisi tarkoitus kisailla.

Lisäinfoa maanantaina!!

Tällaset on kyllä kovia ideoita! :rock:
Ton stadionin varauskalenterin mukaan TUL ois varannu kentän just marathonin takia 11.00-19.30, mut kyllähän se heittely kannattaa alottaa klo 16 niin voi olla vielä yleisöäkin paikalla..:D

Joo, se on varattu suihkujen takia. Soittelin infoon ja ne kertoi että kenttä olis ihan normaalissa käytössä, suihkutilat varattu maratoonilaisille. Asia selviää maanantaina.

VIRALLINEN TIEDOITE:

Kilpailupaikka: Raision Kerttulan urheilukenttä

Kilpailuaika: 3.7 lauantai klo. 16:00

Osallistumismaksu: 2e (menee palkintoon)

Vähimmäis osallistuja määrä: 10 hlö

NYT SITOVIA ILMOITTAUTUMISIA TULEMAAN, PALSTALLE TAI MULLE PRIVAVIESTINÄ.

Oon mukana. Lupaan että keppi lentää poikittain yli 55metriin. Maksakaa satatonnia niin menee yli 100metriä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom