Pakkislaisten ajokilometrit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja hookoo
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
50
En tiedä onko tämmönen jo. Laitan omat lukemat. Keltä löytyypi miljoona kilometriä sisäänajettu auto?

Volvo V40 112t kilometriä ja hyvin kulkee edelleen.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Tällä hetkellä Nissan Primera -97 ja 202 tkm ajettu. On sen verran hyvin auto palvellut, että katsellaan josko siihen miljoonaan tällä vielä pääsisi. :kuola:

Lololol! Tunnen erään mustalaisen joka ajaa vanhalla dieselmersulla (ylläripylläri) ja mittariin on kertynyt 1.8 miljoonaa :lol2: Ja ei ole herran omaa kertomusta vaan itsekkin olen käynyt asian toteamassa:D 1000e veto on päällä että EI kestä 2 miljoonaan:D

Lololol! Tunnen erään mustalaisen joka ajaa vanhalla dieselmersulla (ylläripylläri) ja mittariin on kertynyt 1.8 miljoonaa :lol2: Ja ei ole herran omaa kertomusta vaan itsekkin olen käynyt asian toteamassa:D 1000e veto on päällä että EI kestä 2 miljoonaan:D
Aika köröttelyä mahtaa olla nuo parisataa viimeistä kilsaa. Kai siihen nyt on vaihdettu jos jonkinmoista osaa?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

isältä pojalle ja pojalta pojanpojalle mallia oleva auto :lol2:

On siinä ainakin istumista 18t tuntia 100km/h vauhdilla.. Realistisena voisi siis pistää että autossa on istuttu käytännössä 25t tuntia ellei jopa enemmän, eihän se oo ku 3 vuotta yhtämittaista istumista autossa !!

Saab 99 -84.
372 000 kilsaa.

Pakko sanoa mä en voi uskoa juttua. Siinä on nyt oltava joki virhe ellei äijä asu autossa ja aja yötäpäivää.. miljoona km vie käytännössä jo reilullakin ajamisella vuosia puhumattakaan 1,8 miljoonasta..

1,2 miljoonaa ?

Pakko sanoa mä en voi uskoa juttua. Siinä on nyt oltava joki virhe ellei äijä asu autossa ja aja yötäpäivää.. miljoona km vie käytännössä jo reilullakin ajamisella vuosia puhumattakaan 1,8 miljoonasta..

1,2 miljoonaa ?
Tuleehan siinä nyt saatana kilometrejä kun ajelee rajan yli Ruotsiin nostaan fattasta fyrkat, sitten taas takas tänne tekeen sama...joka kuukausi.
Kyl siinä matkaa kertyy.

Ei tuo nyt mahdotonta ole. 1.4 miljoonan olen nähnyt yhden ja 1.3 miljoonan autoja 3.
Yllättäen mersuja.

Ei en minä sitä väitä, onhan noita miljoonakerholaisia. Mutta kun laskeskelin huvikseni niin pääsin mukaviin yhtälöihin. Itse en ainakaan moiseen pysty. Asiaa tietysti auttaa pirusti jos auto on ollut vaikka taksikäytössä 3-4 ensimmäistä vuotta.

miljoonan kerho vaatii esimerkiksi:
200km päivittäin ajoa lähes 14 vuotta.. oli pyhä, joulu tai krapula. Sairaslomia ei sitte pidellä. :lol2:

Zone-sarja -42%
Juu, meikäläisen vaatimattomalla 30 000km/vuosi ajolla 1.8miljoonaa vaatis 'vain' 60v ajot ;)

Hmmm.. tollanen biili pitäis saada, mikä kestäis loppuiän :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom