Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
En tiedä onko tämmönen jo. Laitan omat lukemat. Keltä löytyypi miljoona kilometriä sisäänajettu auto?
Volvo V40 112t kilometriä ja hyvin kulkee edelleen.
Aika köröttelyä mahtaa olla nuo parisataa viimeistä kilsaa. Kai siihen nyt on vaihdettu jos jonkinmoista osaa?Lololol! Tunnen erään mustalaisen joka ajaa vanhalla dieselmersulla (ylläripylläri) ja mittariin on kertynyt 1.8 miljoonaa :lol2: Ja ei ole herran omaa kertomusta vaan itsekkin olen käynyt asian toteamassa:D 1000e veto on päällä että EI kestä 2 miljoonaan:D
Aika köröttelyä mahtaa olla nuo parisataa viimeistä kilsaa. Kai siihen nyt on vaihdettu jos jonkinmoista osaa?
9 999 999 asti
Lololol! Tunnen erään mustalaisen joka ajaa vanhalla dieselmersulla (ylläripylläri) ja mittariin on kertynyt 1.8 miljoonaa :lol2: Ja ei ole herran omaa kertomusta vaan itsekkin olen käynyt asian toteamassa:D 1000e veto on päällä että EI kestä 2 miljoonaan:D
Tuleehan siinä nyt saatana kilometrejä kun ajelee rajan yli Ruotsiin nostaan fattasta fyrkat, sitten taas takas tänne tekeen sama...joka kuukausi.Pakko sanoa mä en voi uskoa juttua. Siinä on nyt oltava joki virhe ellei äijä asu autossa ja aja yötäpäivää.. miljoona km vie käytännössä jo reilullakin ajamisella vuosia puhumattakaan 1,8 miljoonasta..
1,2 miljoonaa ?
Ei tuo nyt mahdotonta ole. 1.4 miljoonan olen nähnyt yhden ja 1.3 miljoonan autoja 3.
Yllättäen mersuja.