Pakkis-nettipelit pystyyn

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JN
  • Aloitettu Aloitettu

JN

.
Kaupunki
Tampere
Eli olisiko kiinnostuneita johonkin nettipeliskabaan Pc:llä kotisohvalta käsin.
Esimerkiksi nhl 06:ssa jokin turnee yms.
Peliehdotuksia otetaan vastaan..

Pelien varmuuskopiolla pelaaminenkin onnistuisi battle-lan -ohjelman avulla (ohjelma, joka huijaa konetta luulemaan, että ollaan lähiverkossa) , mutta se taas vaatisi LAN (eli lähiverkkotuen) itse peliltä.

Ohjelman idea on, että ennen pelin käynnistämistä kaikki käynnistää battlelanin, yksi on serveri, muut syöttää sen ip:n ja joinaa. Peli käyntiin, valikosta LAN, ja skaba voi alkaa. :rock:

]Lataa Battlelan tästä

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onko kellään kokemusta nhl 06:n online season jutusta, että miten se käytännössä toimii, ja montako ihmistä pystyy osallistumaan?

Tjaa, urheilupelit eivät nappaa, mutta Battlelanista sanoisin sen verran, ettei se toimi aina. Esimerksiksi Raven Shieldissä oli täysin mahdotonta saada aikaan peliä sen kautta. Vaihtoehtoinen ohjelma olisi Hamachi. Näkyy olevan suomenkielinenkin versio saatavilla...

Nettipelit ois ihan mukava ajatus..
Itseltäni löytyy NHL, Madden, FIFA + muita..Olishan noita mukava mättää netissä kunnon vastuksen kanssa..
Tänään sain juuri äsken imutettua F.E.A.R :n ja yritän selvittää toimiiko siinä nettipelit :hyper:
Pitäis vaan yhteistuumin miettiä mitä peliä pelattaisiin..Esim. Trackmania Sunrise olisi ainakin mielenkiintoinen vaihtoehto..Tai naksuttelut ala Age Of Empires 3..
Sekä auto- että urheilu-peleissä olisi "kausi" luenteinen pelisysteemi todella mahtavaa..Pakkis-pudotuspelit NHL 06 eli Tappara voittaa..
Tarpeeksi osanottajia ja selvät otteluaikataulut ja tarpeeksi pelikierroksia (esim. jokainen pelaaja pelaa 2 kertaa vastakkain+playoffit)

Countteria vaan. Suurimmalta osalta se löytyy, peliliittymiltään aika kehittynyt, ei pitäisi olla ongelmia siellä ja muutenkin peruspeli. Jos pitäisi käydä joukkueita johonkin NHL:ään kasaamaan, niin saattaa tulla vain ongelmia, koska ongelmia tulee aina tällaisiä järjestettäessä. :)
CS:ssä joku houstaa servun ja porukat menee sitten paikalle, eikä haittaa vaikka jonkun tietokoneessa ei homma toimisikaan kun se sota ei ole yhdestä jannusta kiinni ;)

NHl 2006 löytyis ainakin mun koneelta, tosin joku ohjain pitäis vielä hommata että olisi jotain saumoja ihmispelaajaa vastaan :)

Mike sanoi:
Mä annan teidän harjoitella änäriä ennenkuin astun areenalle.
Noh noh ;)

Oon tänävuonna parempi, kuin mitä olin 05:ssa. Ja siinäkään ei voittajaa saatu selville. ;)

Toi on kyllä hyvä idea. Oon mukana ainaskin...

SeLektA sanoi:
Countteria, pitäskö tehä joku pakkis-nolife kannu Qnettiin mihin tulis kaikki halukkaat ja sopis siellä matsit?

Semmonen on jo. Tosin kukaan ei jaksanut ajaa hommaa siitä etiäppäin.. Kävin tosin Deatin kanssa publia ounailemassa, mutta ei siitä muuta konkreettista tainnut oikein syntyä?

Mike sanoi:
Jos kauheasti halukkaita on, niin voisin kysellä saiskos rahaa vastaan peliservua ISP:ltä. Otetaan sitten joku kuukausimaksu jengiltä, niin saadaan rahoitettua se.
Uaz, Tuo olisi kova homma! Missä hinnoissa pyöritään?

Ei taida ollan änikselle mitään dedicated serveriä, eli pitääkö ihmisen aina käynnistää uusi peli?

Tässä olisi yksi pelivaihtoehto. Ilmainen 3d-präiskintä, aivan ykköslaatua, ja hakkaa Gunther-striken mennen tullen.
http://truecombat.com/intro.php

Peliscreenshotteja
tcetest-target.jpg

002.jpg

inter sanoi:
Wolfenstein ET - ilmainen, koukuttava, loistava.

Vapiskaa.
Tuo edellä mainitsemani Truecombat perustuu ET:n koodiin, ja on myöskin ilmainen. Plussaa lisäksi on, että pelaajia ei tarvitse olla niin paljoa kunnon pelien syntymiseen. Enemmän counterstrike tyylinen, esim muutama osuma riittää.

Pyranha sanoi:
No AA tietysti :rock:
yeps! mielummin ku joku CS paska..
Mut sitt pitäsis alkaa harjottelee ku ei oo vuotee pelaillu.. :/

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom