Pakkis-nettipelit pystyyn

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JN
  • Aloitettu Aloitettu
ace-oo- sanoi:
Pikaisella laskemisella olisi jo 13 tyyppiä messissä.

Riippuu todella paljon

1) pelistä
2) vaaditaanko nettipelaamiseen alkuperäinen
3) tahdista
4) ajankohdasta

Tuosta kun sitten katselee niin lista supistunee melkoisesti.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
inter sanoi:
Riippuu todella paljon

1) pelistä
2) vaaditaanko nettipelaamiseen alkuperäinen
3) tahdista
4) ajankohdasta

Tuosta kun sitten katselee niin lista supistunee melkoisesti.

Eli tässä on oikeastaan kaksi vaihtoehtoa:
NHL 06, tai sitten jokin räiskintä.

Moneltako löytyy änis06 koneelta?

Äniksessä voisi menetellä vaikka niin, että mikäli saadaan vaikka 6 tyyppiä mukaan, ja online league ei toimi, niin otetaan yksittäisiä matseja, sovitaan otteluohjelma, ja joku väsää pikaisesti excelillä taulokot yms. Ja tapaaminen jollain irc-kanavalla (ei mieluiten pakkiksen, kun ei vipit pääse)

Excelin laatija voisi olla vippi, niin voisi laittaa attachmenttinä taulokon vaikka tänne.

Ja räiskintäpelille on tullut melkoisesti ehdotuksia, niistä pitäisi valkata yksi, jolla saadaan homma käyntiin.

Ps. ja kukaan ei minua voita nhl:ssä :whip:

NHL06 löytyypi koneelta (siis jos on tarvetta asentaa)..Kauden olen vetänyt läpi joten sen verran pelikokemusta pelistä..
Parempi olen FIFA 06:ssa (paljon)..
Varmaankin kannattaa tehdä niin että pelataan yksittäiset ottelut ja tehdään ottelu-ohjelma valmiiksi kun saataisiin tietää ketkä pelaa..Voisin sitten asentaa sen NHL:n uudestaan koneelleni..
Ei tosin olisi aikaa harjoitella kun pelailen F.E.A.R:ia ja Serious Sam 2 :hyper:
Kovat pelit tulisi myös Manager peleistä esim. NHL Eastside Hockey Manager :rolleyes:

P.S FPS shoottereissa kukaan ei minua voita.. :D

Offtopic, mutta millä nikillä pelaatte tota True Combattia?
Mine olen Triumph[FIN], moikatkaa jos satutaan samalle servulle.

soikkeli sanoi:
Offtopic, mutta millä nikillä pelaatte tota True Combattia?
Mine olen Triumph[FIN], moikatkaa jos satutaan samalle servulle.
Olen samalla nickillä kuin täälläkin, lähinnä BC:tä pelaan.
Jos nähdään, niin olet jo kuollut ;)

No toi Wolfenstein ET on IMO aika paska peli. Juoksentelu on sellasta holtitonta juoksemista, aseet epärealistisia ja niin edelleen. Liian hätäinen jollakin tapaa ja taidoilla ei ole niin paljon tekemistä. Sähläystä.

Mental Pain sanoi:
Itseltäni löytyy NHL, Madden, FIFA + muita...

Mikä vuosimallin madden löytyy? Olis kiva joskus pelata sitä ihan oikeeta vastusta vastaan. Koneen jatkuva ownaaminen olkaa jo kyllästyttämään.

Kaikki noi on 06-versioita..
Nyt saisi joku pistää ilmoille suoran ehdotuksen pelistä..oli se sitten FPS tai urheilua.. :whip:
Kaikki menee, mutta varoitan että olen pahempi vastus FPS- shoottereissa kuin urheilussa.. :evil:
Tosin ensi viikolla olen maanantaista-tiistaihin poissa omalta koneeltani, mutta olisihan se mukava pelata kunnon pelejä pakkis-porukalla..

Ketkä ilmottautuu NHL06 turneeseen? Ja millä joukkueilla?
Koitetaan saada pelit käyntiin tässä läh. tulevaisuudessa.

Turneessa olisi 2x peli samaa tyyppiä vastaan, sitten playoffit kerrasta poikki?

Samoja joukkueita saa varmaankin olla

Montreal Canadiens on mun joukkue.

Kuka Vippi haluaa sitten työstää excel-taulukon, että voi laittaa attachmentina tänne..

Mä voisin ilmoittautua tohon Änäri-turnaukseen, joukkueena Ottawa Senators. Olen kyllä ihan paska tossa mutta so not :D

Poijjaat (ja miksei tytötkin :)) pelaamaan vaa Action Quake2:sta. ;)

Niin, pistetään nyt tähän. Eli Aq2 on nopeatempoinen FPS-peli. Toimii Quake2 demolla ja siitä on tehty jo asennuspaketteja ja sellassia, joten periaatteessa ilmanen.

Aq2:n scene on rakentanut itse itseään jo pidemmän aikaa, mm. oma portaali jne. Lyön vetoa jos tätä peliä osaa pelata, niin osaa kaikkia muitakin FPS-pelejä ;)

Eli jos innostusta löytyy niin voisin kontrolloida ja kertoa teille pelin asentelusta, asetuksista, hakea servoja, joilla voitte pelailla ja miksei matsejakin, jos sitten kiinnostaa. Itse tuskin alkaisin pelamaan, muutakun ehkä teitä vastaan :)

Pitää alkaa hakkaa änärii.. katotaa sitt jos uskaltaa osallistuu.. :)

Action Quake 2:nen,miksipäs ei. Joku tällanen kaikille mahdollinen räiskintä!

Ei muutaku jengiä kasaan, voin toimia managerina :)

Itse 7-vuoden kokemuksen omaavana ja maajoukkuerinkejä kierrettynä (omakehu) en viitti ainakaan muita klaaneja vastaan pelata (olen lojaali omalle klaanilleni :)), mutta avittaa voin kaikessa asiaan liittyvässä.

6-8 pelaajalla pääsee jo pitkälle.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom