Pakkis-miitinki?

Oletteko arvoisat käyttäjäveljet ja -siskot järjestäneet mitään yhteisiä iltamia? Olisi pirun mukava nähdä minkälaisten mikkihiirien ;) kanssa sitä tulee väännettyä peistä! Ei vaan olisi helvetin hauskaa jossakin tavata HC-rojuttelijoiden, voimailijoiden ja kaltaiseni on-off salispedejen kesken. Mielipiteitä, kokemuksia?

SÖÖRTSIä en käyttänyt, sori jos jotakin löytyy.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kulttuuritalon bodyskaboissa oli vähän vajaa vuos sitten jonkin näköstä miitinkiä. Sitten oli risteily. Kyllähän sitä innokkaita osallistujia olis, kun vaan järjestäjiä löytyis. Mimmit on tavannu pariinkin otteeseen (?). VIP-puolella on ollu enempi sälää näistä miittihommeleista.

Joku risteily voisi olla asiallinen juttu, bodykisat kiinnostaa harvemmin tavallisia tallaajia (?) toki samahan se on missä kinkereissä hyvällä porukalla kaadetaan..

Hmmmäääh, mää tarkotin enämpi sellasta reipasta JUOMINKIreissua.. Mut te kaikki muut ootte tietty niin armottomia reenaajia ettei sellainen sovi..

tulen miittiin kun olen paistismaisessa kunnossa (175cm/135kg/10%rasvaa). sitä ennen en uskalla :rolleyes:

Originally posted by bb23
olit vaan niin kännissä ettet muista että mä olin selvinpäin :offtopic:

mäpä olinkin selvinpäin koko retken (esitin vain humalaista muistellakseni miten hauskaa se oli teinivuosina), ja muistan kyllä että biibii ei sylkenyt ensimmäiseenkään pullonsuuhun eikä saaviin mitä eteen vaan kannettiin... niin että häpeätkös valehteluasi, juopunut sika! <- rangaistukseksi kymmenen kierrosta crossipyörällä monttua ympäri ajamatta mihinkään lankaan. :rolleyes:

p.s. on sulla kyllä uskomaton tuuri... :offtopic:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom