SUPERCARB 1kg -40%

pakkis krääsää.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Viitsu
  • Aloitettu Aloitettu
IsoDino sanoi:
Olis ollut kova sana joskus 80-luvulla. Aikana jolloin myös vitun juntit vyölaukut oli muotia.
Ehkä nyt olisi muodikkaampi ja aikaan sopivampi teettää hihattomia ihon myötäisiä t-paitoja.
ihan treenipaidaksi ajattelin tota tanktoppia :rolleyes: kiree hihaton t-paita on yks paskimmista treenipaidoista mitä voi olla.susta en tiiä isodino mut mun persettä ei ainakaa kutita se kuinka muodikkaasti ja aikansa mukaisesti salille pukeudutaan.treenaamaan mä sinne menen ja silloin käytännöllisyys menee muodikkuuden edelle.. ;)

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
IsoDino sanoi:
Olis ollut kova sana joskus 80-luvulla. Aikana jolloin myös vitun juntit vyölaukut oli muotia.
Ehkä nyt olisi muodikkaampi ja aikaan sopivampi teettää hihattomia ihon myötäisiä t-paitoja.

:worship: :worship: :rock:

Vähän aihetta sivuten, tosin t-paidan hihoilla mutta lyhyillä sellaisilla:

http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=31765&page=3

Hape wrote:"ihan treenipaidaksi ajattelin tota tanktoppia kiree hihaton t-paita on yks paskimmista treenipaidoista mitä voi olla.susta en tiiä isodino mut mun persettä ei ainakaa kutita se kuinka muodikkaasti ja aikansa mukaisesti salille pukeudutaan.treenaamaan mä sinne menen ja silloin käytännöllisyys menee muodikkuuden edelle.. "!

:lol2: :lol2:
Katsopa Hape uudelleen miestä...

IsoDino sanoi:
Kelpaisi minullekkin. Nimenomaan lyhyillä hihoilla tai hihattomana, mutta mallia ihonmyötäinen.

M koko tällaiselle 180cm 86kg "puuhelmipojalle" on todella napakka, mallía "kortsu", mutta hengittävänä, toisin kuin pelkästään lycrasta tehdyt.

Onkos Mike treenikassien hankinta missä vaiheessa??

Täälläpäin olisi kova tarve uudelle veskalle ja tietenkin ykkösvaihtoehto olisi
Pakkis - kamaa :thumbs: jos sellainen vaan olisi saatavillla, eli osaatko heittää yhtään
aikataulua milloin veskoja voisi olla saatavilla???

IsoDino sanoi:
Hmm... No mulla on kyllä tanktopit ollu ihan ihon myötäisiä. Koko s ja m käytössä h&m:n valikoimista noissa. Hintaakin vain 5 euroa kappale.

Reilun kokoinen kahvimuki logolla.

noita hiirimattoja ei välttämättä kauheesti menis, tai en tiiä. mutta pakkis sheikkerin taidan jossain vaiheessa tilata :) treenikassin kans tarviisin kun on hihat palanu siwan muovariin ja kassiin sais samalla koulukamatkin.

Miten olisi, jos paitoihin saisi lisäksi oman painatuksen, esim. oman nimimerkkinsä. Sitten ainakin tietäisi, kuka vastaan tulee, jos kävelisi Pakkotoiston paidassa. Tuskin tuollaisten painatusten tekeminen paljon hintaa nostaisi, toimitusajat tietysti pitenisivät ja työtähän siinä olisi enemmän.

eccu sanoi:
Miten olisi, jos paitoihin saisi lisäksi oman painatuksen, esim. oman nimimerkkinsä. Sitten ainakin tietäisi, kuka vastaan tulee, jos kävelisi Pakkotoiston paidassa. Tuskin tuollaisten painatusten tekeminen paljon hintaa nostaisi, toimitusajat tietysti pitenisivät ja työtähän siinä olisi enemmän.

Täällä taisi olla joskus mainintaa, että hinta nousisi aika paljon kun joutuvat tekemään nimelle oman sapluunan jne jne.

out of nowhere; pakkis-vetoremmit!
eiks,eiks?
eiks?

...no ei sit...

Pakkis-treenihanskat olis kovat.
Sellaset mustat, joissa olis niissä tarrakiinnitys-tsydeemeissä Pakkislogo. :kuola:
Olis kyllä pakko-ostos, jos sellaiset joskus tulis myyntiin.

Tampio sanoi:
Mites olisi Pakkis-lippa?

Kannattaisiko sitä kurkata vaikka kaupan puolelle: Lippis

lippis.jpg

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Tampio sanoi:
En tarkoita lippalakkia, vaan lippaa. Tän tyylistä (huono kuva, en löytänyt parempaa):

Tommoset lipat on ihan gay-juttu. Ellei se ole samanlainen kuin Depillä Fear and loathingissa :rock:

Back
Ylös Bottom