pakkis krääsää.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Viitsu
  • Aloitettu Aloitettu
Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Tampio sanoi:
Entä salilaukut?

Itse voisin kanssa tuollaisen hankkia, koska tarve uudelle salilaukulle olisi. Ei sitten mitään käsilaukun kokosta :rolleyes: . Sellainen mihin mahtuu hyvin kaikenmaailman kimpsut ja kampsut ja senkin jälkeen jää vielä vähän hajurakoo. :D

Se pyyhe ois kova juttu! Varsinkin sellanen hikipyyhe mitä fastilla ja gaspilla on. Olisi halvempi tehdä jne. Tuskin toista sheikkeriä tarvitaan mutta toki voi ottaa tuossa sheikki linjassa saman ku paidoissa että aina silloin tällöin uus malli.

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Salikassi olis varma ostos! Nykyinen on vanha, kulunu ja todella ruma. Vetoketjut rikki joten saa hakaneulia käyttää, ei jumah. Kun kuitenkin oon jo pitemmän aikaa harkinnut uuden kassin ostoa niin miksei sitten Pakkiksen kassia? Pyyhe ja wristbandit ois kans todella jees!

Sukulaku sanoi:
Kyllä maalin luulisi pysyvän. Niinkuin noissa pyyhkeissä.

Painatukset on liian lyhytaikaisia. Brodeeraus ainoa oikea vaihtoehto, se kestää. Iso logo nostaa tietenkin hintaa, mutta voihan se olla pienempikin.

En tiedä onko aiemmin ehdotettu, mutta mulle ainakin ois käyttöä sellaiselle mustalle pakkotoisto -treenikassille, olkahihnalla varustettu ofcourse. Siinä sais pakkis hyvää pr:ää, ku kadulla viuhuis kassit ja saleilla tietty :)

L0b0 sanoi:
En tiedä onko aiemmin ehdotettu, mutta mulle ainakin ois käyttöä sellaiselle mustalle pakkotoisto -treenikassille, olkahihnalla varustettu ofcourse. Siinä sais pakkis hyvää pr:ää, ku kadulla viuhuis kassit ja saleilla tietty :)
Luitko varmasti tän threadin :)
Tampio sanoi:
Entä salilaukut?
Mike sanoi:
Juu, viritteillä.

Ja nythän se on valmis! Raavaanmiehen Teenikassi :lol2:

Pakkis treenihanskat

(treeni)pyyhkeitä ei tosiaan ole koskaan liikaa. Mutta mielummin sellainen ohuempi ja 'normaalikokoinen' tänne, ne kun kuivuvat nopeammin ja vievät vähemmän tilaa täpötäydestä treenisäkistä.

Aikasemminki ollu vissi puhetta pakkis tanktopista? myös pakkis-treenipaidalle ja pyyhkeelle ois käyttöä. ei haittaa vaikka maksais hiukka enempi jos siis on myös laadukas.

hafanafa sanoi:
Aikasemminki ollu vissi puhetta pakkis tanktopista? myös pakkis-treenipaidalle ja pyyhkeelle ois käyttöä. ei haittaa vaikka maksais hiukka enempi jos siis on myös laadukas.
pakkis tanktop ois helvetin kova sana :rock:

Hape sanoi:
pakkis tanktop ois helvetin kova sana :rock:

Olis ollut kova sana joskus 80-luvulla. Aikana jolloin myös vitun juntit vyölaukut oli muotia.
Ehkä nyt olisi muodikkaampi ja aikaan sopivampi teettää hihattomia ihon myötäisiä t-paitoja.

Kuuraparta sanoi:
Pyyhe & Ihon myötänen pakkispaita

Olis muuten aika varmat ostokset :)

Back
Ylös Bottom