pakkis krääsää.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Viitsu
  • Aloitettu Aloitettu
Pakkis treenihousut mustana sellaset mitkä sopii hyvin ton T-paidan & hupparin kanssa.
Pakkotoisto.com housun lahkeisiin ja iso P takapuoleen :D

ilman tuota P:tä takapuolessa noi housut ois :rock:

Pakkotoisto kahvimukeista tuli malli kaupalle. Hintaa mukille tulisi 9,95€. Se on tommoinen tyylikäs mattamusta muki. Kylkeen P logo. Saamme myös tank topista mallin lähiaikoina.

Pakkotoisto laukut lähtivät prodeeraukseen. Hintaa laukulle tulee noin 36,00€.

G-Man sanoi:
Eix näit vois teettää itekki jossai painomestas?! Olis itel ennen ketään muut!!! :rock:
Toki jos haluat, maksaa vain aikalailla kun noissa on aina aloituskustannukset. Esim 1 muki tulisi maksamaan yli 50€. En sitten tiedä miten laillista on jonkun yrityksen logoja painella ite mihin sattuu.

Joku on varmaan tätä jo ehdottanut, mutta miten olisi pakkis-collegepaita? Onhan tuola kaupassa jo huppari, mutta itse pitäisin ainakin mieluummin tavallista pitkähihaista paitaa ilman huppua. Tuollainen vaikka samanlaisella painatuksella kuin t-paita niin :kuola: .

Ainiin... kaveri käski ehdottaa hellehattua pakkislogolla :)

M-Nutrition OsmoPure 1 kg -35%
Minkälainen kokoluokitus noissa nykyisissä pakkis t-paidoissa on? Muuten tilaisin, mutten haluaisi liian löysää, enkä liian pientä. L-koko olisi varmaan melko varma ratkaisu 180cm pitkälle 80 kiloiselle? Kun joskus sattuu L koko olemaan liian pieni, ja taas XL aivan liian iso, eli onko nuo ns. ihan normaaleja kokoluokituksiltaan?

Minä olen varmaan suht saman pituinen ja painoinen kuin sinä. Minulle on ainakin sopiva tuo L-koko.

ZeiZei sanoi:
voi perhana kun tuli hyvä mielikuva tuosta paidasta. Semmonen, jossa tosiaan on aika leveä kaula-aukko (rintalihakset/epäkkäät näkyy osaksi), hieman kyynärpäiden yli menevät löysät hihat ja suht pitkä myös. Musta tuommoinen pakkislogolla tai/ja urlilla olisi jotain uskomattoman tyylikästä :hyper:

Gaspilla taitaa olla just ton mallinen paita Gasp Rough Edge Tee

Tollanen ois kyllä upee... :rock: sen jälkeen ei tarviiskaan ku hankkia lihaksia...

Loistava Ehdotus !

:david: ....Sillä se tuli minun mieleeni.

Pakkotoistohan myy Pakkotoista lippiksiä, sheikkereitä ( joita Bondikin käyttää..) kahvikuppeja ja vaatteita.... Mitä seuraavaksi ?

Minulla on ehdotus ! " Pakkotoisto hikirannenauha " :hyper:

Ainakin minä sellaisen ostaisin, tuli vain mieleen kun tässä kaappia tongin, hikinauha mielessä, ja enkä sellaista sitten koskaan löytänyt. Enkä kyllä mitään Niken merkkii ranteessani hamuu pitää :curs:

No jaa...

IMO on aika turha ottaa myyntiin mitään "ihmeellisiä" tuotteita joilla ei kuitenkaan ole niin paljon menekkiä jotta ne kannattaisi. Eri asia on esim. juuri t-paidat joita uskon pakkotoiston myyneen eniten pakkotoisto -tuotteista...? Todennäköisesti jollain hiirimatolla tai hikinauhalla ei ole ostajia juurikaan...

Noissa erikoisissa tuotteissa on se ongelma, että ne eivät maksa paljoa, mutta niitä pitää ottaa aikamoisia määriä että aloituskustannukset saadaan kuriin. Jokaiseen uuteen tuotteeseen pitää tehdä prodeeraus/painatus ja se maksaa aina yksittäistä tuotetta kohden liikaa. 500 hikinauhaa voisi jäädä äkkiä varastoon lojumaan.

Pakkotoisto paidoista ajattelin että tehtäisiin erilaisia versioita. Olenkin suunnitellut kisaa, missä käyttäjät saavat itse suunnitella uuden Pakkotoisto-paidan. Voittaja valitaan äänestyksellä ja paidat laitetaan tuotantoon. Voittaja saa toki itselleen paidan ja jonkun muun palkinnon.

Kuuraparta sanoi:
Pakkis treenihousut mustana sellaset mitkä sopii hyvin ton T-paidan & hupparin kanssa.
Pakkotoisto.com housun lahkeisiin

Tommoset housut rokkais todellakin :rock: :rock:

Edit: Pyyhe ois myös üüber cool

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom