SUPERCARB 1kg -40%

pakkis krääsää.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Viitsu
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
45
Jos Mike meinaat kehittää lisää pakkis aiheista krääsää, niin miten olis:
Pakkis-pyyhe
pakkis-salihanskat
pakkis-remmit
pakkis-vyö
ymm. lisään ehdotuksia sit ku ajatus taas leikkaa.
Ehdotelkaa muutkin, jos mieleen jotain mukavaa juolahtaa. :)

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Pakkis-hiirimatto
Pakkis-pc
Pakkis-omakotitalo
Pakkis-hyvipuisto
Pakkis-tonnikala
Pakkis-sountrack

Oisko noi pop?

Joo mä kans aattelin et musta pyyhe (jättikoko) ja iso pakkis-logo, ja ehkä se Tompan keksimä kärpäsestä härkäseks- teksti. Joten nyt Mike äkkiä tilaus menemään ja mulle eka kpl. :hyper:

viitala sanoi:
Toi tonnikala meni must kyl vähän yli jo.
Juu, mutta huvipuisto ja omakotitalohan sen sijaan on ihan okei. :rolleyes:

PS: Ja ainakin tosta pyyhkeen tulemisestahan on jo aiemmin ollut juttua.

Näitäkin threadeja taitaa olla täällä jo muutama...

Kuitenkin pakkis-pyyhe ja pakkis-salikassi olis ihan jees.

Mike sanoi:
Kohta tulee nollatoleranssi pelleilyynkin, alkaa meinaan menemään jokatoinen ihan asiallinen tredi vituiksi.

Ihan sama kävi mielessä kun tämän jonkunaikaa sitten luin. Huumori huumoria, mutta tollanen menee jo vähän yli...ainakin mun huumorintajusta.

Ratu sanoi:
Pakkis-kahvikuppi?

Ei vaan Pakkismuki. Muki on tuotteena täysin riskitön. Kaikki suomalaiset rakastaa mukeja. Me ollaan mukikansaa. Logo vaan siihen kylkeen. Eikä edes ole mitään "krääsää" vaan oikeasti fiksu ja tarpeellinen tuote. Eikä maksa paljon duunata.

Jep mukia juuri tarkoitinkin, en mitään pientä desin kahvikuppia. Tyykkään juoda kahvini mukista ja iso musta muki pakkislogolla olisi tyylikäs lisä astiakaappiin. Pakkismuki olisi varmasti suosittu tuote.

attachment.php

Liitteet

• muki.gif
    muki.gif
    9,7 KB · Katsottu: 2 176
Ratu sanoi:
Jep mukia juuri tarkoitinkin, en mitään pientä desin kahvikuppia.

No mä jo ihmettelinkin, että eihän äijät nykypäivänä juo kupista :D Toi on tosi staili toi idea, just tollasta mäkin ajattelin.

Juu, takaisin aiheeseen. Elikkäs sellanen iso musta pakkispyyhe logolla olis kyllä varmasti kaupaksi menevä tuote. Ja tollanen muki olisi kanssa kyllä aika hyvä idea, jos jotain ei-treenaamiseen liittyviä kamoja siis halutaan markkinoille tuoda. Jos jotain vielä pitäisi ehdottaa, niin se pakkiksen oma tank top, josta jo kyllä oma tredinsä on olemassa menisi varmaankin kaupaksi kuin kuumille kiville.

Pyyhkeet ois jees, ihan kunnollinen isompi pyyhe, sekä sellainen pienempi salinpuolelle hikipyyhkeeksi. Eivätkä kai? olisi kovin kalliitakaan toteuttaa.

Myös tuo muki ois kyllä jees homma.

Back
Ylös Bottom