Pakkiksen virallinen tennis tredi!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mik99
  • Aloitettu Aloitettu
Hienoa....Tsonga - Djokovic .... Kumpi vie ?? Anybody ?? Oma veikkaus jotenkin kääntyy tonne Tsongaan.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jahas, Djokovic näytti että mestari on voitettavissa grand slameissä myös kovalla kentällä. Federer kaatui suoraan kolmessa erässä 7-5, 6-3, 7-6. Yllätyksellinen turnaus todellakin. En kyllä usko että Tsonga pystyy enää Djokoa yllättämään, mutta sunnuntaina sen näkee.

Itse en tuotakaan ottelua nähnyt mutta kuulemma Djokovic pelasi lähes täydellistä tennistä ja Federer selkeästi oman tasonsa alapuolella. Siltä näyttävät numerotkin.

Edit. Oon kyllä aivan tajuttoman hidas.

Edit2. Niin siis jos olisin vedonlyöntiin taipuvainen laittaisin rahani likoon Sharapovan ja Djokovicin puolesta. Kenen luo mä voin tulla kattoon finaaleja? :D

Vasta kolmannessa erässä Federer sai pelinsä tasolleen. Väitän että jos tuo tie-breakki olisi mennyt Rogerille niin koko peli olisi kääntynyt. Kuitenkin kaikki tunnustus Djokovicille joka ei ole hävinnyt erääkään koko turnauksessa. Toivottavasti Tsongalla riittää sijoittamattomana pelaajana vielä nälkää finaaliin. Jos molemmat pelaavat sunnuntaina parastansa niin kyllä voi odottaa mahtavaa matsia.
Toivottavasti Ivanovic vie naisissa. Miten hemmetissä juuri Serbiasta nousee näin kovia tenniksen pelaajia? Jankovic,Ivanovic,Tipsarevic,Djokovic,Federervic,Nadalvic....

Onnea Maria Sharapova.Olit kyllä parempi finaalissa. 7-5, 6-3
:kippis1:
Edit : Ei hävittyäkään erää, koko turnauksessa.Voitosta ei epäselvää, oikeaan osoitteeseen meni.

Tsonga 6-4 1.erä .Ollut kutina tästä.Jäädään seuraamaan.

Nyt alkaa Tsongan selkäranka hiljalleen katkeamaan. Ei varmaankaan tule enää viidettä erää.

Nyt alkaa Tsongan selkäranka hiljalleen katkeamaan. Ei varmaankaan tule enää viidettä erää.
E tullukkaan.. Djokovic vei.:kippis1:

Ei herättänyt tuo finaali mitään isoja fiiliksiä. Tsonga voitti ekan erän pitkälti Djokovicin kämmenvirheiden ansiosta ja uskoin koko ajan että Djoko vie kunhan saa pelinsä edes jonkinlaiseen kuntoon. Upea turnaus silti ranskalaiselta, ei ole missään nimessä tarkoitus väheksyä.

Jostain kuulin että Federer keskittyy Pekingin olympialaisiin. Äkkiä vaihtuu ATP-listan kärkipaikka ellei Federer lisää pelaamista pienemmissä turnauksissa.

En nyt varsinaisesti mikään fani ole mutta kyllä tuo eilinen väkisinkin pisti silmään. Toki mestarillakin on joskus huono päivä joten en tekisi vielä mitään jyrkkiä johtopäätöksiä tästä Dubain ensimmäisen kierroksen tappiosta, mutta mielenkiinnolla seuraan mahdollista valtikan vaihtumista.

Käsittääkseni olympialaisten piti olla myös Federerin päätavoite tällä kaudella, mutta jos ATP-listan ykkössijan säilyttäminen kiinnostaa pitää tosiaan pelata (ja voittaa) paljon muutenkin. Nadal on enää 400 pisteen päässä ja Djokovic tulee lujaa takaa.

Onko täällä Federerin faneja? Sattuiko kukaan laittamaan merkille eilistä tappiota Murrayta vastaan? Pikkasen rupeaa huolestuttamaan tämä alavire. Onkohan mestari tipahtamassa kelkasta? :(

http://plaza.fi/stadion/palloilu/tennis/uutiset/roger-federer-tipahti-ensimmaisella-kierroksella

Kai sitä faniksi voi tunnustautua. Juu kyllä, Fedelle ominainen magiikka on ollut kateissa viimeaikoina. Mistä sitten mahtaa johtua? Liekö nälkä tyydytetty kun lähes kaikki on jo saavutettu. Itse hän totesi luoneensa hirviön nimeltä Roger Federer jolta kannattajat ei epäonnistumisia/tappioita hyväksy. Eiköhän hän Pekingissä viimeistään palaa tasolleen. Ja onhan tuossa nuo Ranskan avoimetkin jotka varmaan kiinnostaisi voittaa.

Rafael Nadal sitten pieksi Roger Federerin suht puhtaasti Ranskan avointen finaalissa:
6-1, 6-3, 6-0.

LOISTAVA Wimbledonin finaali ja NADAL ansaitsi voittonsa.
edit : On tullut muutama tennispeli katsottua ja tämä menee tuonne Borg - McEnroe klassikoiden kategoriaan.

Mä taas oon sitä mieltä että tuollaisen nousun jälkeen Federer olis ansainnut voiton, mutta ei voi mitään. Oli kyllä trilleri! Onneks ens vuonna saadaan jo tarvittaessa katto keskuskentän päälle.

Hieno esitys Kontiselta, vaikka finaalissa eivät rahkeet ihan riittäneetkään. Tykkäsin kovasti katella Henkan serve&volley -peliä.

Edit. Jos sattuu käymään niin että Jarkko ei voita olympiakultaa niin toivon että Federer voittaa :D

Tykkäsin seurailla jossai vaiheessa, mutta tää laji alkaa jo nyt kärsiä samasta oireyhtymästä kuin formula ykköset. Jatkuvasti 1-2 pelaajaa jotka voittavat kaikki kisat. Tarttis vähän uutta verta ko. peli.

Tykkäsin seurailla jossai vaiheessa, mutta tää laji alkaa jo nyt kärsiä samasta oireyhtymästä kuin formula ykköset. Jatkuvasti 1-2 pelaajaa jotka voittavat kaikki kisat. Tarttis vähän uutta verta ko. peli.

Samoilla linjoilla Wendyn kanssa. Harmi vain kun itse matsia pystyi vain seuraamaan tilastojen mukaan Wimbledonin kotisivuilta. Jännittävää siltikin.

mhki: Mä uskon ja toivon, että Djokovic tulee vielä laittamaan kampoihin kovastikkin kyseisille kavereille tulevaisuudessa. Tosin Federeriä fanitan siltikin. :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom