Pakkiksen Virallinen Rannethread

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ranne oli 18,5
Forkku 30
Hauis 34

en omista mittanauhaa joten kietasin teippiä esim ranteen ympärille, merkkasin kohan ja levitin sen pöydälle josta mittasin :D

ranne 17cm
forkku 29cm
hauis 35cm

Periaatteessa aika normaalimitoissa, mutta armottomat siimathan nää on mun pituselle kaverille.

E: Miten siitä mavetangosta muuten kannattaa ottaa kiinni, kun mulla ei oikeen tunnu forkuissa ennen kun alkaa jo sitten tanko tippumaan ja pitää vaihtaa ristiotteeseen? Tarttis saada forkut kasvamaan :D

Esim skullcrusherit taas sitten saa forkut aivan tuleen ja kokoajan tekisi mieli levittää kyynerpäitä ja muuttaa liike kapea penkki tyyliseksi.

Ranne: 16cm
Forkku: 32cm
Hauis: 38cm

Aikamoista. Ranteen ja forkun suhde 1:2. Onneksi on ohuet nivelet.

Forkkuja en reenaile erikseen ja remmejä en käytä missään liikkeissä.

miten mittaus tehdään ns. "oikeaoppisesti" ranne, forkku, hauis ? onko hauis esim. jännittyneenä ja ranne mitataan käsi auki vai kiinni? Jos tää nyt on sitten "virallinen rannethreadi" ni kai jollain on tänne joku mittaussysteemi :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Poihjoisvirta sanoi, että joku on huomannut, että nivelten paksuus korreloi "natumaksimin" kanssa. Mitä isommat nivelet, sitä enemmän lihasmassaa pystyy hankkimaan. Absoluuttisia totuuksia ei ole, tämä on vain suuntaa antavaa ja huomattu todeksi. Eli ranne tulee mitata nivelen kohdalta.

Oma ranne 19cm, keskiarvo taitaa olla 17,5cm.... muistaakseni

Poihjoisvirta sanoi, että joku on huomannut, että nivelten paksuus korreloi "natumaksimin" kanssa. Mitä isommat nivelet, sitä enemmän lihasmassaa pystyy hankkimaan. Absoluuttisia totuuksia ei ole, tämä on vain suuntaa antavaa ja huomattu todeksi. Eli ranne tulee mitata nivelen kohdalta.

Oma ranne paksuni sentin 18cm:iin kun mittasin nivelen kohdalta.

Mikä tietysti tarkottaa sitä että forkuissa ei ole lihaa juuri lainkaan. :hyper:

Ekaa kertaa tuli mittailtua (hyvästä syystä...). Kylmänä mitattu toki

Ranne 18.5 cm
Forkku 30.5 cm suorana
Hauis 33.5 cm

Ei prkl pitäisköhän alkaa lisään hauiskääntöö reeniin, vaikka oon päättäny, että RHP linjalle ei lähdetä alkuunkaan :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom