Pakkiksen MMA-Grandprix. Tulokset ja keskustelu

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Edellisestä en ole saanut tuloksia.
En ole laskenut tuloksia UFC177 koska "Se ei ole mukana nyt sitten tässä eventissä." kommentin perusteella ymmärsin että
koko eventtiä ei lasketa mukaan.

Mutta ilmoitelkaa miten haluatte, pisteet 177 voidaan edelleen laskea kunhan sen gp threadi on tallessa.

voisko UFC 179 varten avata jo aikasemmin tai hyvissä ajoin grandprix ketjun?

Aldo vs. Mendes II
Teixeira vs. Davis

Tuli tuossa mieleen kun GP on noin puolessavälissä ja nykytahdilla GP päättyy maalis-huhtikuussa riippuen miten MMA-GP threadeja laitetaan pystyyn, niin mahdollista jatkoa varten (virallinen tai epävirallinen),
olisiko porukalla toiveita/kommentteja miten parantaa GP:tä jatkossa? Pääpointti on että homma käydään foorumilla, on helppo osallistua ja myös kiinnostava. Jos ei aivan uusiksi vedetä, niin seuraavia itse olen miettinyt:

-Ottelujen voittajien osalta pisteitä tulee per oikeiden vedonlyönti kohteiden mukaan esim unibetiltä ...esim UFC179 Aldo tuo 1.5p, kun taas Mendes 2.7p
-Sama koskee myös ottelun erää/lopetusta (muistaakseni jossain vedonlyönti sivulla nämäkin on valittavissa)...tai sitten korvataan lopetus/erä että pitää arvata vain maincardin voittajat.
-Kaikki kortit mukaan, mutta vähintään 2vk välein eli peräkkäisiä UFC vkl eventtejä ei tule. Tämä siksi koska nro kortit väli on yleensä 1kk+.

Tuli tuossa mieleen kun GP on noin puolessavälissä ja nykytahdilla GP päättyy maalis-huhtikuussa riippuen miten MMA-GP threadeja laitetaan pystyyn, niin mahdollista jatkoa varten (virallinen tai epävirallinen),
olisiko porukalla toiveita/kommentteja miten parantaa GP:tä jatkossa? Pääpointti on että homma käydään foorumilla, on helppo osallistua ja myös kiinnostava. Jos ei aivan uusiksi vedetä, niin seuraavia itse olen miettinyt:

-Ottelujen voittajien osalta pisteitä tulee per oikeiden vedonlyönti kohteiden mukaan esim unibetiltä ...esim UFC179 Aldo tuo 1.5p, kun taas Mendes 2.7p
-Sama koskee myös ottelun erää/lopetusta (muistaakseni jossain vedonlyönti sivulla nämäkin on valittavissa)...tai sitten korvataan lopetus/erä että pitää arvata vain maincardin voittajat.
-Kaikki kortit mukaan, mutta vähintään 2vk välein eli peräkkäisiä UFC vkl eventtejä ei tule. Tämä siksi koska nro kortit väli on yleensä 1kk+.

Nämä kaksi ehdotusta kuulostavat ainakin hyviltä! Varsinkin olisi mukava saada säännöllisesti näitä veikkauksia eikä vain PPV-kortista. Oli sitten kisassa palkintoa tai ei.

Jos ei veikkaa matsin voittajaa oikein, niin pisteitä ei pitäisi saada oikein arvatusta erästä tai lopetustavasta.

eli: voittaja veikattu väärin: automaattisesti 0 pistettä kyseisestä matsista.

Suositut

Back
Ylös Bottom