Pakkiksen MMA-Grandprix. Tulokset ja keskustelu

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
passooko tähän tulla kesken kaiken mukaan?

Mikelle sen verran että tonne toi Zimpanssi käytti mun nickkiä omassa vastauksessa eli kun mun pisteitä laskette nii mun veikkaukset sit eikä Zimpanssin

Mikelle sen verran että tonne toi Zimpanssi käytti mun nickkiä omassa vastauksessa eli kun mun pisteitä laskette nii mun veikkaukset sit eikä Zimpanssin

Lainaus:
Kun #osallistuja=Mike on kerran käytetty (per threadi), sen jälkeen muita #osallistuja=Mike vastauksia ei lueta.

Säännöt on kyllä selkeät, mutta siitä huolimatta olisikohan mahdollista saada armoa (ja yksi puuttuva piste) kun kirjoitin 175 ketjuun vahingossa "main_lopeutus"? Saakelin lukihärö...

jos nyt nillittämään ruvetaan niin mulla ois kans nimimerkissä kirjoitusvirhe, Teespee kun pitäisi olla teespee... ei pisteitä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Multa puuttuu yhteispisteistä ufc175 pisteet.
jos nyt nillittämään ruvetaan niin mulla ois kans nimimerkissä kirjoitusvirhe, Teespee kun pitäisi olla teespee... ei pisteitä.

Juuri näitä tilanteita varten on seuraava sääntö laadittu:
Mike sanoi:

-Jos osallistuit edelliseen arvausketjuun käytä aina täysin samaa forumnickkiä joka arvausketjussa

Parin viikon päästä ois suhteellisen kovat panokset matsissa Lawler vs Brown FOXin kortilla. Co-mainina kaiketi Rumble Johnson-Pikku Nog.

Oisko tuo kortti mitään?

Edit. Jimbo Slice yllä samoilla mietteillä.

Voisi ottaa noi isot Fox-kortit ihan pysyvästi mukaan GP:hen. Ovat yhtä isoja tapahtumia kuin PPV-kortit ja kahdessa ekassa kierroksessa oli imo liian pitkä väli.

Taitaa seuraava GP olla vasta Elokuun 30p UFC177

Suositut

Back
Ylös Bottom