Ok. Seuraava GP-kortti 24.5 Barao-Dildosaha-kortti?
Joo, ainakin näin Mike tuossa aikasemmin ilmoitteli.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ok. Seuraava GP-kortti 24.5 Barao-Dildosaha-kortti?
Olen miettinyt kertoimien lisäämistä ja tuota voidaan miettiä ensi-kisassa. Mitä tulee sääntöjen dissaamiseen, lue postauskseni ylempää 11.05Imo todella tylsä peli ilman mitään kertoimia.
Selvennätkös tätä?Esim.miksi kukaan veikkaisi Hendoa voittajaksi Cormieria vastaan, kun siitä ei hyödy yhtään enempää sen mennessä oikein, kuin jos veikkaisi toisinpäin
Itseasiassa eivät ole kaikki veikanneet Barao/Cormieria voittajaksi.Eli tämänkertaisessa eventissä jokainen raapustaa sinne lappuun Baraon ja Cormierin, jolloin kaikki saa tai on saamatta samat pisteet ja ainoastaan lopuista pisteistä syntyy hieman hajontaa,
Selvennätkös tätä?
Itseasiassa eivät ole kaikki veikanneet Barao/Cormieria voittajaksi.
Tähänastiset tulokset kertovat muuta, arvaukset ovat menneet noin 50/50 paitsi tämänkertainen matchuppi oli poikkeus. Ja ainahan voi pelata ennakkosuosikilla, mutta se ei nyt hirveästiEli miksi kukaan veikkaisi koskaan ottelijaa, joka tiedetään yleisesti altavastaajaksi. Tulee tylsän yhteneviä veikkauksia ilman kertoimia.
Toki palautetta saa esittää ja jos uusi GP:t pyörähtää liikkeelle tämän jälkeen niin voidaan lisätä kertoimia jne että saadaan hommasta mielenkiintoisempi (tosin foorumin ylläpito/mike..jne näistä päättää, en minä)Ps.En itse ole osallistunut kisaan enkä tule tämän enempää tätä ketjua häiriköimään. Pelailkaa niin kuin parhaaksi näette.
Tähänastiset tulokset kertovat muuta, arvaukset ovat menneet noin 50/50 paitsi tämänkertainen matchuppi oli poikkeus. Ja ainahan voi pelata ennakkosuosikilla, mutta se ei nyt hirveästi
sinun mahdollisuuksia nosta voittaa gp:tä varsinkin koska yllätyksiä sattuu.
Eli kai UFC174 on seuraavana.Aloitetaan seuraavasta kortista ja otetaan siihen mukaan ei-numerokortti. Sitten jatketaan numerokorteilla.
Eli kai UFC174 on seuraavana.
Eiks tätä veikatakkaan?