Musta Pakkiksen moderointi on kohdallaan. Se joskus harmittaa kun threadejen aihe lähtee ihan muuhun aiheeseen missä se alun perin oli. Eli threadin otsikon aiheessa olisi hyvä pitäytyä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Juuri näin. Ei varmaankaan ole kenenkään edun mukaista tehdä Pakkiksesta mitään tuomioistuinta, vaan juuri näillä pienillä muutoksilla (nimen pakollinen laittaminen, etc.) antaa parempi keskusteluympäristö sitä haluaville.ironchef sanoi:Mä en luultavasti ole ainoa joka tsekkailee aina noita public profileita tuolta nimimerkin takaa. On jotenki kivempaa kun tietää juttelijoista edes iän. Ja tottakai se lisää uskottavuutta.
Elcaco sanoi:Olen myös huomannut sen, että kun joku yrittää ihan asiallisestikin kysyä jotain ihan oikeasti mielenkiinoista, homma menee joko täysin asian sivuun, tai väittelyksi. Hyvä esimerkki tästä oli Miken aloittama thread, jossa hän kyseli Pakkiksen "pareista".
Omskakas sanoi:Eräällä foorumilla oli sääntö, jonka mukaan täytyi olla tietty määrä viestejä "asiafoorumeilta" ennen kuin pääsi kirjoittamaan "off-topic" -foorumeille. Jos olisi mahdollista muokata profiiliasetuksia siten, että off-topic -foorumeille kirjoitellakseen täytyisi olla vähintään vaikkapa 50 viestiä, niin trollailu ainakin yleisellä puolella vähentyisi. Toisaalta, tämä saattasi lisätä "asiapuolen" turhia viestejä jonkin verran.
Niin, täällä enemmistö on sentään yli 12 v.Golianth sanoi:Hyvä taso täällä vielä on. 1st post uh...
Verrattuna esim. MuroBBS:sään.
Kyllä me joka kerta tapauskohtaisesti katsomme kuka häröilee, mitä vähemmän posteja, sitä herkempi on sormi.SniffDaddy sanoi:Sanoisin, että lievä opptopääk voipi olla ajoittain ihan hyvästä - rajansa toki kaikella. Muutenkin moderointi voisi olla enemmän tapauskohtaista vs. jokin absoluuttinen kiveen kirjoitetttu malli.
Esim. Pertti P. rekisteröitynyt viime viikolla. Alkaa häröillä totaalisesti -> goodbye, Pertti.
Sitten vanhemmilla jäsenillä ja paljon postanneilla saattaa joskus kuohahtaa yli, mutta eiköhän semmoisiin tapauksiin kävisi vähän höllempi linja?
Eiköhän joku tommonen systeemi ole ihan sanomattakin jo käytössä?
Mike sanoi:Kyllä me joka kerta tapauskohtaisesti katsomme kuka häröilee, mitä vähemmän posteja, sitä herkempi on sormi.
Eikös se kannattaisi katsoa siitä, kuinka kauan on ollut rekisteröitynä? Tietysti raja jossain. Jos on enemmän posteja, saa pölhöillä enemmän? Posteja saa nopeasti, kun pudottaa joka topicciin "joo, oon samaa mieltä".Mike sanoi:Kyllä me joka kerta tapauskohtaisesti katsomme kuka häröilee, mitä vähemmän posteja, sitä herkempi on sormi.
Paingod sanoi:Eikös se kannattaisi katsoa siitä, kuinka kauan on ollut rekisteröitynä? Tietysti raja jossain. Jos on enemmän posteja, saa pölhöillä enemmän? Posteja saa nopeasti, kun pudottaa joka topicciin "joo, oon samaa mieltä".