Pakkiksen junnuosasto

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja J..
  • Aloitettu Aloitettu
Status
Viestiketju on suljettu.
Muuttakaapa tännepäi nii voidaan vetää reenejä yhessä! :D

Sinne jumalan selän taakse?! :D No ei vaiskaan.. Opintojen perässä kai tässä on seuraavaksi muutettava..

No äläs nyt! Täällähän on hyvä opiskella! ;)

- - - Updated - - -

Kalliita treenejä tulee jos Jyväskylään mennää! :D Toisaalta veli asuu siellä, että joskus vois olla ihan mahdollistaki. :)

No äläs nyt! Täällähän on hyvä opiskella! ;)

- - - Updated - - -

Kalliita treenejä tulee jos Jyväskylään mennää! :D Toisaalta veli asuu siellä, että joskus vois olla ihan mahdollistaki. :)

Joo vähän kalliiksi taitaa tulla, jos sinne lähtee pelkän treenin takia ja mulla ei siellä oikein mitään olekaan :D Lahdessa asuu kyllä yks sukulainen, et sinne on mahdollisuus joskus tullakin... Ja joskus vois tehä pyhiinvaelluksen Meijerille treenaamaa :)

Joo vähän kalliiksi taitaa tulla, jos sinne lähtee pelkän treenin takia ja mulla ei siellä oikein mitään olekaan :D Lahdessa asuu kyllä yks sukulainen, et sinne on mahdollisuus joskus tullakin... Ja joskus vois tehä pyhiinvaelluksen Meijerille treenaamaa :)
Näitä pyhiinvaelluksia oon miettiny itekkin tekeväni. Vielä kun olisi rahaa matkustaa vaikka jenkkilään ja kierrellä sielläkin.. :)

Ei oo miun alaa siellä. :P
Hö. Mites sulla ei ole minkäänmoista treeni/kuva päivyriä täällä? :)

2014 minäkin ja samassa lajissa :) olettaen että olet body fitness nuoriin menossa!

Hyvä, että uusiakin ilmottautuu :D Ja tollanen jenkkien kiertomatka ois just siisti, mut ei taida riittää varat sellaseen.

Cool! Se olis tosi hienoa jos pääsis! :)

Siks, että se on gym-spacen puolella. :D

Niinpä, ehkä joskus.. :) Aijaa, samalla nimimerkilläkö? :)

Mulla on pakkiksessa treenipäivyri ja kuvaketju. :) Ostahan vipit! Ei maksa juuri mitään. :) Nyt on jäänyt merkitsemättä treenit nettiin, mutta kännykässä kaikki ylhäällä. Pitää varmaan aloittaa taas tänne merkkaaminen. :)

- - - Updated - - -

Jahas, inkkua alko ujostuttamaan! :nolo:

Apua, kohtahan tässä identiteetti paljastuu! :wtf: Kirjotatko ite minnekkään? :)

Dont panic en ole mikään sherlock joten tuskin saan ikinä selville kuka sieltä olet :D Ite en kirjota minnekään mutta oon ajatellut että gym-spaceen rupeisin kirjottaan jossain vaiheessa. :)

Mulla on pakkiksessa treenipäivyri ja kuvaketju. :) Ostahan vipit! Ei maksa juuri mitään. :) Nyt on jäänyt merkitsemättä treenit nettiin, mutta kännykässä kaikki ylhäällä. Pitää varmaan aloittaa taas tänne merkkaaminen. :)

- - - Updated - - -

Jahas, inkkua alko ujostuttamaan! :nolo:

Joo vois ostaa ne vipit vaa, et pääsee chattii ja kattoo muitten kuvii. Treenit menee kuitenkin sinne mun blogii, et niit en jaksa kamalan moneen paikkaan merkata :D Inkku, mun identiteetti on sentään paljastunu kaikil, jotka käy kattomas sitä mun blogii, ku se on oikeel nimel ja taidan kertoo sielki, et mis treenaan. Koht joku varmaa tuleeki nappaamaan mut sali/koulumatkal.

Joo vois ostaa ne vipit vaa, et pääsee chattii ja kattoo muitten kuvii. Treenit menee kuitenkin sinne mun blogii, et niit en jaksa kamalan moneen paikkaan merkata :D Inkku, mun identiteetti on sentään paljastunu kaikil, jotka käy kattomas sitä mun blogii, ku se on oikeel nimel ja taidan kertoo sielki, et mis treenaan. Koht joku varmaa tuleeki nappaamaan mut sali/koulumatkal.

No heko heko! :D Ja kyllä minä tiiän "kuka" sinä olet. :D Mutta silti. Voin mie vaikka privassa linkin antaa. Jos kukaan ei pure..

oli pakko käydä stalkaamassa :D

Status
Viestiketju on suljettu.
Back
Ylös Bottom