Pakkiksen junnuosasto

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja J..
  • Aloitettu Aloitettu
Status
Viestiketju on suljettu.
Suomessa "ylimielisyydeksi" kutsutaan vain itsevarmuutta, ja se on ominaisuus jota olen tietoisesti pyrkinyt kehittämään ja harmiksesi pyrin kehittämään jatkossakin. Itsevarmat ja itsetietoiset ihmiset menestyvät elämässä, ja inspriroivat muitakin ihmisiä yrittämään ja onnistumaan. Minusta Suomen ummehtunut, kateuden ja katkeruuden täyttämä sosiaalinen ilmapiiri on häpeä ja pyrin omalla esimerkilläni rakentamaan siitä vähitellen ystävällisempää, avoimempaa ja positiivisempaa. Tämä on mielestäni aivan eri asia kuin ylimielisyys. :)

Julkaisen mielelläni käynnissä olevan välidieetin jälkeen. Toistaiseksi en ole ollut kunnossa, jossa olisin saanut itsestäni kaiken irti enkä siksi mielelläni julkaise vanhoja kuvia. Kehitys on muutenkin ollut kisojen jälkeen niin huomattavaa, etteivät ne anna enää minkäänlaista kuvaa nykytilanteesta.

Kuvia odotellessa! :) Mites, jännittikö vitusti mennä lavalle? Vai ajattelitko että sinne vain muiden sekaan? :D

Tuo on varmaan useimmin kysytty kysymys! Jännittämään alkoi vasta juuri ennen kisatilannetta. Tuijotimme backstagella sarjan voittajan kanssa toisiamme vihaisesti ja luulin jo hetken murtaneeni hänet henkisesti! ;) Valitettavasti hän vain sitten mursi minut fyysisesti... Itse lavalla sitten unohtui muutamat posejutut aivan täydellisesti, vaikka kuvittelin ettei itselläni kisahuuma aiheuttaisi sitä. Suosittelen harjottelemaan poseerausta tunnollisesti, sillä se tekee lajistamme viihdyttävää katsella ja on kenties sen tärkein osa-alue. Kun asiat ovat juurtuneet tarpeeksi hyvin päänahkaan itse kisatilanteessa ei tarvitse enää ajatella mitään, vaan kaikki hoituu kuin itsestään ja voi keskittyä nauttimaan itsensä toteuttamisesta.

Tiedän tarkasti omat rajani ja puutteeni, ja jatkuva tavoitteeni on tietenkin ylittää ne. Jos tähtäät kilpailuihin, niin asennevamma ja itsensä vähättely kannattaa jättää samantien. Itse olen valmis kaatumaan tuhat kertaa, nousemaan ylös ja yrittämään vielä kerran lisää, koska olen päättänyt niin. Tulen saamaan mitä haluan. En saanut ensimmäisissä kisoissa enkä välttämättä seuraavissakaan, mutta lopulta se on vain ajan kysymys.

Asenne kohdallaan ainakin :) mutta noin sen pitääkin mennä ja niin kun jo sanoit niin suomessa ylimielistä on jo pelkkä itsevarmuuskin. Katos se on niin että jos jotkut ei nöyristele turhia ja ole anteeks että olen olemassa asenteella niin heti on itseensä täynnä oleva kusipää ;)

Ajattelinkin jo, että mihin toi David on jäänyt, mutta tulihan se sieltäkin :) Tuo on kyllä totta, että nöyristely on turhaa suurimmassa osassa elämäntilanteista, mutta jotenkin suomalaisuuteen kuuluu olla nöyrä ja vähemmän itsevarma. Jenkeissä ihmiset sitten ovat ihan päin vastaisia ja kysyttäessä heidän hyviä puoliaan esim. työhaastattelussa, alkaa porukka ladella kaikki vähänkin mainitsemisen arvoiset asiat. Mutta tämä vähän off topicia ehkä. Tietty se itsevarmuus näkyy sieltä lavaltakin sitten tulevaisuudessa ;)

Nokun mä oon niin ujo..:david:

Noeikai. Tuli eilen naureskeltua itselle peilin edessä, hommahan meni ihan perseilyksi:D Onko muilla aikeissa kisata muualla kuin lavalla pullistellen? :)

Nokun mä oon niin ujo..:david:

Noeikai. Tuli eilen naureskeltua itselle peilin edessä, hommahan meni ihan perseilyksi:D Onko muilla aikeissa kisata muualla kuin lavalla pullistellen? :)

Ei näillä mun tuloksilla viitti mihinkään voimanostokisoihin lähteä ja nyt en ole sellainen pessimistinen suomalainen vaan realisti. Toi posettaminen peilin edessä on täälläkin vähän paha, kun ainoa kokovartalopeili on eteisessä ja porukat alkavat jotain häiritä, kun yrittää vähän pidempään siinä posetella kalsareissa...

Onko muilla aikeissa kisata muualla kuin lavalla pullistellen? :)

Tuloksien perusteella mikä jottei, mutta en viitti yliliikkuvine nivelineni ruveta kikkailemaan.. :jahas:

Toi posettaminen peilin edessä on täälläkin vähän paha, kun ainoa kokovartalopeili on eteisessä ja porukat alkavat jotain häiritä, kun yrittää vähän pidempään siinä posetella kalsareissa...

Mitä sitten? Meillä ainoa kokovartalopeili on nähtävissä sohvalta ja vanhemmat siinä istuskelee samalla kun posettelen.. :) Ovat tottuneet jo siihen aika hyvin. :D

Niitä poseja kannattaa harjoitella ensiksi katsomalla peilistä ja myöhemmin ilman peiliä suoraan kameralle. Jos harjoittelee pelkästään peilin avulla on kusessa lavalla.

Niitä poseja kannattaa harjoitella ensiksi katsomalla peilistä ja myöhemmin ilman peiliä suoraan kameralle. Jos harjoittelee pelkästään peilin avulla on kusessa lavalla.

Kiitos vinkistä :)

Onko muilla aikeissa kisata muualla kuin lavalla pullistellen? :)

No oon niin heikko ettei ainakaan voimailu lajeissa tule kisattua, mutta sit kun oon kisannut ekan kerran ajattelin ruveta taas potkunyrkkeilijäksi kun siinä oon kuitenkin melkosen hyvä. Eli mitä luultavammin jossain kamppailulajeissa :)

ps. en kyllä kamppailulajeihin vaihda ennen kun olen voittanut body fitness kisat ;) häviämistä vihaan eniten joten jos nyt ekalla kerralle ei tule voittoa niin tavottelen sitä niin kauan kunnes voitan!

Jos kaikilla urheilijoilla olisi sama asenne kuin Vastizzella niin Suomessakin nähtäisiin maailmanmestareita ja menestyjiä.

Ja nämä kisat yleensä ratkaistaan kireydellä, ratkaisevaa on miltä lihat näyttää eikä mitä siellä on todellisuudessa.

Kiinnostais tietää että paljonko teillä juniori cbb kilpailijoilla on esim hanskan ja reiden paksuus, kylmänä mitattuna ja jalka suorana?
Niin saa vähä suuntaa että kuinka paljos sitä ollaan jälessä :D
Muitakin mittoja toki voi laittaa

Kiinnostais tietää että paljonko teillä juniori cbb kilpailijoilla on esim hanskan ja reiden paksuus, kylmänä mitattuna ja jalka suorana?
Niin saa vähä suuntaa että kuinka paljos sitä ollaan jälessä :D
Muitakin mittoja toki voi laittaa

Hanska oikea 38cm, vasen 38.1cm
Rinnanympärys 105cm
Reiskat molemmat 53cm
Pohkeet 35cm
Forkut 31cm

Itellä pituus 173-5, ja paino oli aamulla 69.5 ;)

Muut kehon mitat pidän omana tietonani!!!! :david:

Miten toi rinnanympärys ja reiden mitat vaikuttaa niin pieniltä? mittasitko rinnanympäryksen kainalon alta latsit levitettynä ja reidet jalka suorana siitä paksuimmasta kohasta elikkä melkeempä iha juuresta?

Edit. Siis tarkotus ei ollut mollata tai mitään vaan ihmetellä tuota suhdetta esim hanskoihin.

Täällä on hanska 38,5, reidet 64 ja rinnan ympärys 112 ja tuskin bodylavalle ikkää noustaan, tai mistäpä sitä kukaan osaa sanoa.

Edit2. ja pituutta 187 ja aamupaino 88-89

46cm ja 66cm, pohkeet 43cm, forkut 37cm. Lavalla 2cm noista pois.

Jos kaikilla urheilijoilla olisi sama asenne kuin Vastizzella niin Suomessakin nähtäisiin maailmanmestareita ja menestyjiä.

Ja nämä kisat yleensä ratkaistaan kireydellä, ratkaisevaa on miltä lihat näyttää eikä mitä siellä on todellisuudessa.

Vastizzella on ego kuin Iso-Ahnuldilla..!

P.S. Menestystä tulee tää jätkä tekeen..! :puntti:

Itsellä myös käyny kisaaminen mielessä, mutta saa nähä... Omaksi iloksihan tässä podaillaan! :)

Ikää 18v. 167cm ja painoa 88kg. Eli lievää offia tässä vietellään, josko vaikka lihaakin tarttus vähä mukaan.

Viime viikolla InBody näytti rasva% olevan 18. Joten ei nyt kumminkaan ihan mitään overiläskejä. Näillä rasvoilla hanska 43cm, reisi 67cm, pohje 43cm ja rinnanympärys 117cm. Kulmiltään mitattuna.

Siinä on Pakkiksen junnuosastolle. Itsehän kisasin -09 junnuissa, harmittavasti nostivat melko myöhään ton junnu ikärajan 23:n, olis tuolla kunnolla kai finaaleihin päässy junnuissa? Sillä edesllivuonna olis saanu vielä kisata junnuissa.

http://tuttisoturi.gym-space.fi/2012/09/03/6-days-out/?id=433

Miten toi rinnanympärys ja reiden mitat vaikuttaa niin pieniltä? mittasitko rinnanympäryksen kainalon alta latsit levitettynä ja reidet jalka suorana siitä paksuimmasta kohasta elikkä melkeempä iha juuresta?

Edit. Siis tarkotus ei ollut mollata tai mitään vaan ihmetellä tuota suhdetta esim hanskoihin.

Täällä on hanska 38,5, reidet 64 ja rinnan ympärys 112 ja tuskin bodylavalle ikkää noustaan, tai mistäpä sitä kukaan osaa sanoa.

Edit2. ja pituutta 187 ja aamupaino 88-89

Reidet mitattu keskeltä jalka suorana, pitääkö se tyvestä mitata ? Ja rinta nännien kohdasta ympäri vain.

- - - Updated - - -

Siinä on Pakkiksen junnuosastolle. Itsehän kisasin -09 junnuissa, harmittavasti nostivat melko myöhään ton junnu ikärajan 23:n, olis tuolla kunnolla kai finaaleihin päässy junnuissa? Sillä edesllivuonna olis saanu vielä kisata junnuissa.

http://tuttisoturi.gym-space.fi/2012/09/03/6-days-out/?id=433

Kyllä tuolla kunnolla olisit hyvin pärjännyt, on kireys sitä luokkaa että tekemistä riittää että tuohon kuntoon pääsen :D Ootko rasvoja mitannut kisakireydessä?

Status
Viestiketju on suljettu.
Back
Ylös Bottom