inkku
Amatsoni
Muuttakaapa tännepäi nii voidaan vetää reenejä yhessä! :D
Sinne jumalan selän taakse?! :D No ei vaiskaan.. Opintojen perässä kai tässä on seuraavaksi muutettava..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Muuttakaapa tännepäi nii voidaan vetää reenejä yhessä! :D

No äläs nyt! Täällähän on hyvä opiskella! ;)
- - - Updated - - -
Kalliita treenejä tulee jos Jyväskylään mennää! :D Toisaalta veli asuu siellä, että joskus vois olla ihan mahdollistaki.![]()

No äläs nyt! Täällähän on hyvä opiskella! ;)
Näitä pyhiinvaelluksia oon miettiny itekkin tekeväni. Vielä kun olisi rahaa matkustaa vaikka jenkkilään ja kierrellä sielläkin..Joo vähän kalliiksi taitaa tulla, jos sinne lähtee pelkän treenin takia ja mulla ei siellä oikein mitään olekaan :D Lahdessa asuu kyllä yks sukulainen, et sinne on mahdollisuus joskus tullakin... Ja joskus vois tehä pyhiinvaelluksen Meijerille treenaamaa![]()

Hö. Mites sulla ei ole minkäänmoista treeni/kuva päivyriä täällä?Ei oo miun alaa siellä. :P

Näitä pyhiinvaelluksia oon miettiny itekkin tekeväni. Vielä kun olisi rahaa matkustaa vaikka jenkkilään ja kierrellä sielläkin..![]()

Hö. Mites sulla ei ole minkäänmoista treeni/kuva päivyriä täällä?![]()
Tavoitteena lavalle mitä luultavimmin 2014.![]()
olettaen että olet body fitness nuoriin menossa!2014 minäkin ja samassa lajissaolettaen että olet body fitness nuoriin menossa!
Jes, siellä nähdään! ;)2014 minäkin ja samassa lajissaolettaen että olet body fitness nuoriin menossa!
Kyllä!Jes, siellä nähdään! ;)

Cool! Se olis tosi hienoa jos pääsis!
Siks, että se on gym-spacen puolella. :D
Aijaa, samalla nimimerkilläkö? 
Niinpä, ehkä joskus..Aijaa, samalla nimimerkilläkö?
![]()
Niinpä, ehkä joskus..Aijaa, samalla nimimerkilläkö?
![]()
Onks sul Jay Jay tota pakkiksen päivyriä?Missäpäin maailmaa treenaat? Ihan mielenkiinnosta vaan kyselen![]()

Aijaa, samalla nimimerkilläkö?![]()

Mietin samaa että millä nimimerkillä inkku on gym-spacessa ;)

Ostahan vipit! Ei maksa juuri mitään.
Nyt on jäänyt merkitsemättä treenit nettiin, mutta kännykässä kaikki ylhäällä. Pitää varmaan aloittaa taas tänne merkkaaminen. 

Apua, kohtahan tässä identiteetti paljastuu! :wtf: Kirjotatko ite minnekkään?![]()

Jahas, inkkua alko ujostuttamaan!![]()
Ei viittis koko pakkiskansalle itteänsä paljastaa! :DMulla on pakkiksessa treenipäivyri ja kuvaketju.Ostahan vipit! Ei maksa juuri mitään.
Nyt on jäänyt merkitsemättä treenit nettiin, mutta kännykässä kaikki ylhäällä. Pitää varmaan aloittaa taas tänne merkkaaminen.
- - - Updated - - -
Jahas, inkkua alko ujostuttamaan!![]()
Joo vois ostaa ne vipit vaa, et pääsee chattii ja kattoo muitten kuvii. Treenit menee kuitenkin sinne mun blogii, et niit en jaksa kamalan moneen paikkaan merkata :D Inkku, mun identiteetti on sentään paljastunu kaikil, jotka käy kattomas sitä mun blogii, ku se on oikeel nimel ja taidan kertoo sielki, et mis treenaan. Koht joku varmaa tuleeki nappaamaan mut sali/koulumatkal.
Joo vois ostaa ne vipit vaa, et pääsee chattii ja kattoo muitten kuvii. Treenit menee kuitenkin sinne mun blogii, et niit en jaksa kamalan moneen paikkaan merkata :D Inkku, mun identiteetti on sentään paljastunu kaikil, jotka käy kattomas sitä mun blogii, ku se on oikeel nimel ja taidan kertoo sielki, et mis treenaan. Koht joku varmaa tuleeki nappaamaan mut sali/koulumatkal.