Pakkikselta kadonneet nimimerkit

Onks joku jo kysynyt missä tää Neutraali on? Muistan, että se jäbä oli joka ketjussa jauhamassa jostain jotain ja koskaan kukaan ei sen kuvia nähnyt missään.
olihan siellä kuvatredissä muutama kuva. olisitko kaivannut kenties naamakuvia vai jotain alastonkuvia? aika moni palstalainen mut on nähnyt eli ei mun tarvi sulle tai muillekkaan sen kummemmin itseeni esitellä täällä. sää voit omaa lärviä ja ruhoa esitellä just nii paljo ku haluut jos siitä jotain tyydytystä saat.

Pakkis on nykyään aika pitkälti yleisforum, joten ei enää pelkästään punttiforumi.
niinhän se on. ihan rehellisyyden nimissä on sanottava että sen takia en lue ku menee hermot kaikenlaiseen vänkäämiseen. osaa tuoda omat asiat tekstin muodossa niin huonosti esiin. live elämässä keskustelu on jotenki paljon helpompaa mulle. hyvinhän mekin sillon livenä juttuun tultiin :). ei ainakaan tarvinu inttää mistään :D

Ei lähelläkään lihasperunaa. Lihasperuna on ihan uniikki tapaus tossa suhteessa.
Eiku aattelin vaan, kun lihasperunallehan siitä sen kirjoitusasusta toisaalla valitettiin, ja sitten tuli DaVidum, joka kirjoittaa ihan päinvastaisesti, eli välilyöntejä iskee vähän turhankin innokkaasti...

Ei sillä, että asialla mitään väliä olisi, kunhan spekuloin. Iski vaan noi kirjoitusasut silmään.

En mä lihasperuna oo :D sillähän on videoita youtubessa kun se hammerkääntöjä vääntää ja nostaa 100kg pesukoneita...

olihan siellä kuvatredissä muutama kuva. olisitko kaivannut kenties naamakuvia vai jotain alastonkuvia? aika moni palstalainen mut on nähnyt eli ei mun tarvi sulle tai muillekkaan sen kummemmin itseeni esitellä täällä. sää voit omaa lärviä ja ruhoa esitellä just nii paljo ku haluut jos siitä jotain tyydytystä saat.

Heh, katohan, Neutris tuli takas ja otti heti herneet nenään! :D

Tervetuloa!

ps, neutraali, et nää mun kuvia ennenkuin ostat taas ne VIP:t , wink wink ;)

Heh, katohan, Neutris tuli takas ja otti heti herneet nenään! :D

Tervetuloa!

ps, neutraali, et nää mun kuvia ennenkuin ostat taas ne VIP:t , wink wink ;)

Kaikkia, etenkin Neutrista, varmasti kiinnostaa sun kuvat ihan vitusti, wink wink ;)

ps, neutraali, et nää mun kuvia ennenkuin ostat taas ne VIP:t
no eiköhän susta löydy joku perse pystyssä ja pikkarit jalassa otettua video matskua tuubista jostain kolmen sepän patsaalta tai jostain stokkan liukuportaista pullistelujen kera kuvattuna ruuhkasimpaan aikaan eli ei ainakaan sen takia kannata vippejä hommailla.... tosin en lähde ettimään ilmaiseksi tuubistakaan.

no eiköhän susta löydy joku perse pystyssä ja pikkarit jalassa otettua video matskua tuubista jostain kolmen sepän patsaalta tai jostain stokkan liukuportaista pullistelujen kera kuvattuna ruuhkasimpaan aikaan eli ei ainakaan sen takia kannata vippejä hommailla.... tosin en lähde ettimään ilmaiseksi tuubistakaan.
:D ei saatana

Meitsi ainakin mirraa vaan, Neutriksesta en tiiä. Hienoa keskustelua :D

Back
Ylös Bottom