Pakkikselta kadonneet nimimerkit

Missäs marde on?
Profiilin mukaan viimeksi hiiviskellyt täällä 18.6.

Edit. Kirjoituksia en ole ainakaan bongannut mistään.
Edit2. Aiemmin varsin aktiivisesti vastaili eri ketjuissa

Elkääpä hätäilkö. Tässä on ollu vähän treenimotivaatio hakusessa ja aika kortilla ku moottoripyörähommia alotellu, korttia ajellu ja pyörää ostatellu ja sitten ajeltu vain ja sen semmosta. Työreissua ja provinssia mahtuu myös viime viikkoihin. Kyllä minä täällä pyörin ja varmasti kohta treenitkin alkaa kulkemaan niin pakkiskin sitten kiinnostaa taas enemmän.

Missä on vilper_i ?
Näköjään liikuskelee täällä aktiivisesti, mutta kirjoituksia ei näy missään?

Ennen ainakin ravinto-osiossa huuteli yhtä sun toista :)

hellurei, hengisä oon ja reenaan. en jaksa enää lukea juurikaan tätä foorumia enkä muitakaan puntti foorumeita.

hellurei, hengisä oon ja reenaan. en jaksa enää lukea juurikaan tätä foorumia enkä muitakaan puntti foorumeita.
Voimailupuolelta kannattais lueskella niitä painonnostoon liittyviä ketjuja,niissä ei oikeastaan lainkaan esiinny sitä vitun riitelyä ja kinastelua.

Poser ja Eugen olisi kiva saada takaisin. Eikös Poser ollut se wnb julkkis joka oli siinä nettirealityssä? Ja Eugenin jutut oli sopivan häiriintyneitä.

Wnb julkkis is back! :D Haha!

En minä koskaan oikein kunnolla mihinkään ole kadonnutkaan, välillä tullut käytyä lueskelemassa.
Kunhan tässä taas pääsee kunnolla treenin makuun niin enköhän taas täälläkin päätäni auo.
Ketä asia kiinnostaa, niin selästä leikattiin pari vuotta sitten välilevypullistuma ja kunhan työkiireet hellittää nyt syksyllä niin treenit alkaa taas. Ja onhan Poser jo pari kertaa käynyt Mayor´silla treenailemassa ja tuttuja moikkaamassa.

I´ll be back! :rock:

Suositut

Back
Ylös Bottom