Paitoja?

Originally posted by Nitsku

.Jos he olisivat eristäytyneet kuten ensimmäisen maailmansodan jälkeen Stalin olisi saanut Euroopan valtaansa. Sodan väsyttämistä ja raunioittamista Euroopan valtioista ei olisi ollut puna-armeijalle vastusta (esim. Radzinski: Stalin 1995). Ilmeisesti Marshall-apu, Nato ja sen sellaiset olivat sinusta ihan turhanpäiväisiä asioita ?

Kerran tässä nyt jossitellaan niin JOS jenkit ei olisi tukenut Stalinia niin kenties venäjälläkin olis jotain muutakin kuin rapistuneita/räjähteleviä ydinvoimaloita ja palestiinalaiset eläisivät omassa valtiossaan eikä missään piikkilanka leireissä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jahas, halusit sitten nussia pilkkua oikein kunnolla ?

Liittoutuneiden sotarikosten uhreina kuoli huomattavasti vähemmän väkeä kuin natsien vastaavien tekosten. Lisäksi liittoutuneiden toimet voi vielä jossain määrin sijoittaa "normaalin" sodankäynnin puitteisiin (sodassa kun kuolee ihmisiä ja kukas sen II maailmansodan taas aloittikaan...?), mitä taas natsien leirit sun muut eivät olleet.

Yleensä pommikoneilla, luodeilla ja ohjuksilla on kohteena ihmisiä, joilla on tiettyjä aatteita. Jos tuollaisella nollatason argumentilla yrittää jotain todistella, niin heikolla pohjalla liikut.

Toki olen ymmärtänyt että jormasi seisoisi terhakasti, jos nyt eläisimme siinä tuhatvuotisessa valtakunnassa, mutta onneksi niin ei käynyt.

Ihan nyt asiaa sivuten. Olin jenkeissä tossa joku aika sitten ja kuulin sieltä että jenkeillä(liittoutuneet???) oli oma keskitysleiri Japanilaisia varten Parker nimisissä pikkukaupungissa Arizonassa jossa oli 40000 vankia.....ja tätä ei edes opeteta kouluissa siellä.

En tiedä montako heistä Tappettiin vai tapettiinko heitä mutta kuitenkin eli kyllä niitä luurankoja löytyy muidenkin maiden
kaapeista

öytä ei ku öitä

Herrat pikkunatsit ovat näköjään kovinkin katkeria siitä kun Hitler ei voittanut ? Vai purkaako siellä vanha pioneeri kiukkuansa ?

Ikävä kyllä asia on niin että jenkit pelastivat Euroopan. Jos he olisivat eristäytyneet kuten ensimmäisen maailmansodan jälkeen Stalin olisi saanut Euroopan valtaansa. Sodan väsyttämistä ja raunioittamista Euroopan valtioista ei olisi ollut puna-armeijalle vastusta (esim. Radzinski: Stalin 1995). Ilmeisesti Marshall-apu, Nato ja sen sellaiset olivat sinusta ihan turhanpäiväisiä asioita ?

Edellä mainittu ei tietenkään poista sitä tosiasiaa että
jenkit ainakin tänä päivänä ovat ylimielisiä mulkkuja ulkopolitiikkansa suhteen. Itse asiassa myös sisäpolitiikkansa.

Mitenköhän tuosta mun kirjoituksesta sait natsin tekeleen?Natsi en siis ole ja se "pikku" olet valitettavasti sinä.

Neukut nyt vaan oli raakoja,et sä siitä mihinkään pääse.

Ilman muuta rautaesiripun länsipuoli oli parempi kuin se itä.Mutta se ei tarkoita,että jenkit ovat pelastajia.Oman edun röyhkeä tavoittelu on ameriikkalaisten ainoa motiivi.
Väittivät ne Vietnamissakin olevansa jotain pelastajia,vaikka niitä vaan kyrsi kommunistien puuhat.
Niitten touhu on ollut aina tota.

Muistaakseni Suomi kieltäytyi vastaanottamasta Marshall-apua.Muuten kyllä fiksu veto jenkeiltä tarjota apua.
Nato nyt on vaan Nato.Turha laitos tänä päivänä(ei olis pitänyt mennä Serbialaisia kiusaamaan) ja jenkit pysykööt pilttuussaan.Eurooppa duunatkoon itse omat sotilasjoukkonsa,ei siinä Natoa tarvita.

P.S. Vois toi natsittelu loppua tai kohta on "silmä kuin tulehtunut perseenreikä":evil:

Originally posted by Jarek
Mitenköhän tuosta mun kirjoituksesta sait natsin tekeleen?Natsi en siis ole ja se "pikku" olet valitettavasti sinä.

Neukut nyt vaan oli raakoja,et sä siitä mihinkään pääse.

Ilman muuta rautaesiripun länsipuoli oli parempi kuin se itä.Mutta se ei tarkoita,että jenkit ovat pelastajia.Oman edun röyhkeä tavoittelu on ameriikkalaisten ainoa motiivi.
Väittivät ne Vietnamissakin olevansa jotain pelastajia,vaikka niitä vaan kyrsi kommunistien puuhat.
Niitten touhu on ollut aina tota.

Muistaakseni Suomi kieltäytyi vastaanottamasta Marshall-apua.Muuten kyllä fiksu veto jenkeiltä tarjota apua.
Nato nyt on vaan Nato.Turha laitos tänä päivänä(ei olis pitänyt mennä Serbialaisia kiusaamaan) ja jenkit pysykööt pilttuussaan.Eurooppa duunatkoon itse omat sotilasjoukkonsa,ei siinä Natoa tarvita.

P.S. Vois toi natsittelu loppua tai kohta on "silmä kuin tulehtunut perseenreikä":evil:

En minä koskaan neukuista muuta väittänytkään. Jos luet noita aiempia postauksiani tästä threadista, niin sanoin jo heti alussa että Stalin on ylivoimaisesti verisempi diktaattori kuin Hitler.

Ihmettelin vaan tuota pilkunrassaamista liittoutuneiden sotarikoksista (joita tapahtui, en sitäkään kiellä), siitä kun alkoi saada käsityksen että joistain postaajista olisi ollut parempi jos jompi kumpi em. viiksiniekoista olisi voittanut sodan.

Jenkeistä vielä sen verran, että totta kai jokainen kansakunta ajaa omaa etuaan. Toisessa maailmansodassa tapahtumat menivät kuitenkin sillä lailla, että jenkit pääsivät aika sopivaan rakoon esittämään sitä pelastajan rooliaan. Ja Euroopan jälkihoidon he taitoivat paljon paremmin kuin Irakissa (tähän pitää vielä mainita mm. Berliinin ilmasilta).

Kannattaa kuitenkin muistaa, että toista maailmansotaa oli sodittu jo n. 2 vuotta ennen kuin jenkit tulivat mukaan. Yhdysvalloissa käytiin aika raivoisa sisäpoliittinen taistelu ennen kuin maa päätti liittyä sotaan. Osa vastustajista oli sitä mieltä että antaa eurooppalaisten selvittää omat riitansa, osa taas sympatiseerasi Hitleriä. Esimerkiksi Chaplinin Diktaattoria paheksuttiin avoimesti kun pelättiin sen huonontavan suhteita Saksaan. Eli mitenkään supersankarimaisesti jenkit eivät tulleet Eurooppaan.

Siitäkin olen samaa mieltä, että Nato nykyisellään on turha laitos ja melkoisen kyvytön jäsenmaiden sisäisten erimielisyyksien takia.

Toivottavasti tämä selvensi asiaa.

[Keräiletkö kuitteja vai oletko verotarkastaja ? Onko isokin kokelma ?
Noh, tulosvedon voittokuitti tuosta pöydältä löytyy.En ole verotarkastaja, mutta olen mieleltäni ajautumassa siihen pisteeseen, että työnnän polttopullon perseeseesi ja heitän sinut kebabin ikkunasta sisään.Toivottavasti se säälittävä veronkierto joskus loppuu ja ne lähtevät takaisin siihen banaaniveneeseen.

Ehkä kannattaisi ensin tehdä omassa elämässään jotain edes vähän merkittävää (käydä edes joku koulu loppuun) ja vasta sen jälkeen arvostella muita ?
Tai ehkä ei...Mistä sitä tietää vaikka olisin ylioppilas-fitness-blondi, jonka mitat löytyy threadista aikaisemmin.
Olen kylläkin ala-asteen käynyt loppuun.

Miksi nuo seksuaalirikolliset sinua niin kiinnostavat ? Oletko katkera kun et itse saa piparia ? Ehkä tuo white power-juttu ei ole parasta mahdollista iskuläppää ?
Ei ainoastaan seksuaalirikokset, vaan rikokset ylipäätänsä esim.veronkierto, ryöstöt ja huumeiden käyttäminen.Hieman katkera tosiaan olen.Yleensä iskemisen aloitan: käytsä täällä useinkin?1? 'läpällä'

Riittääkö ?
Ei.

Säilytä Suomi suomalaisena.

En minä koskaan neukuista muuta väittänytkään. Jos luet noita aiempia postauksiani tästä threadista, niin sanoin jo heti alussa että Stalin on ylivoimaisesti verisempi diktaattori kuin Hitler.

Ihmettelin vaan tuota pilkunrassaamista liittoutuneiden sotarikoksista (joita tapahtui, en sitäkään kiellä), siitä kun alkoi saada käsityksen että joistain postaajista olisi ollut parempi jos jompi kumpi em. viiksiniekoista olisi voittanut sodan.

Eikös toinen näistä viiksiniekoita eli stalin voittanut sodan???:david:
Minä taas puolestaan ihmettelen tuota pilkunrassaamista Saksan sota rikoksista vaikka muut oli vähintäänkin yhtä pahoja.Minun mielestäni olisi ollut parempi että akseli valtiot (siis me) olisimme voittaneet sodan.

On muuten tosi mielenkiintoinen ajatusleikki että Saksa liittolaisineen olisi voittanut Toisen maailmansodan. Ilman mitään sympatioita natsismia kohtaan voisin todeta, että ainakin Itä-Euroopan olot olisivat todennäköisesti paremmat kuin mitä ne nyt ovat, Neukkulan jäljiltä. Ja minkälaista historiaa ja kenen keskitysleireistä ja raakalaismaisista erikoisjoukoista kerroittaisiinkaan kouluissa?

Lopuksi, suosittelen tutustumaan jos vastaava ajatusleikki kiehtoo: www.puolue.cjb.net

Suomea ei olisi jos saksa ei olisi ollut apuna suomelle.
(en tarkoittanut että mitenkään ihanoin natseja mutta niin asia vain oli)

mutta semmosta piti kysyä että onko se paita firma luotettava että tuleeko sieltä tilaukset perille?

Re: Re: Paitoja?

Originally posted by Helie
:offtopic: tuli vaan mieleen, miksi sun nickin lopussa on "heil" ? varmaan sattumaa, mut kuiteskin..

Oh hoh, onpas juttu karannut käsistä?? Nakkasin saitin esille, kun täällä joskus oli jotain löpinää t-paidoista ja painatuksista. Tuo "heil" minun nicissä tulee minun sukunimen ja etunimen ensimmäisistä kirjaimista, liekkö sitten sattumaa, vai onko vanhemmillani ollut kiero huumorintaju??

:arvi:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom