Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pahoittelen tyhmää kysymystäni heti alkuun, mut osaatko jotenkin kuvailla miltä tuo kuorrutus maistuu? Itse en ole ikinä, en IKINÄ maistanut sitä, koska syön kinkkua vaan kotona vanhempien luona ja äiti paistaa.. Eikä tietenkään kuorruta, koska ei itse pidä siitä. Jäänkö mä jostain hyvästä paitsi? Onko mun siis rynnättävä lähikauppaan hakemaan joku pikkupotka ja paistettava + kuorrutettava se..?akki sanoi:Mulla on joku fetissi tuota kinkun kuorrutusta kohtaan
Huppe sanoi:RASVAA EI SAA KAATAA VIEMÄRIIN!!!!
Se kovettuu jäähtyessään ja putkimies on tilattava paikalle...
akki sanoi:Hiukkasen , mut mulla joulufiilis alkaa siitä kun saa aamulla herätä yöllä paistetun kinkun tuoksuun. Pari kertaa on joutunu menemään pelkästään tämän takia porukoille yöksi päivää aikaisemmin
Itse kuorrutan kinkun sinapin ja hunajan seoksella, ja on hyvää siis parastafish sanoi:Voi voi, jäät paljosta paitsi. Vaikka eihän se ole kuin sinappia ja korppujauhoja - variaatioita löytynee
MerZi sanoi:Pahoittelen tyhmää kysymystäni heti alkuun, mut osaatko jotenkin kuvailla miltä tuo kuorrutus maistuu? Itse en ole ikinä, en IKINÄ maistanut sitä, koska syön kinkkua vaan kotona vanhempien luona ja äiti paistaa.. Eikä tietenkään kuorruta, koska ei itse pidä siitä. Jäänkö mä jostain hyvästä paitsi? Onko mun siis rynnättävä lähikauppaan hakemaan joku pikkupotka ja paistettava + kuorrutettava se..?
Kuorrutus on parasta koko kinkussa, ensi kerralla kuorrutan kinkun useaan kertaan ja syön aina rapeat kuoret. Kuori ei ole enää rapeaa vuorokauden jälkeen.akki sanoi:Tuo on muuten paha kysymys En oikeesti osaa edes kuvailla mille se maistuu, mutta kuten joku sanoikin, että vaikka se on vain sinappia ja korppujauhoja niin jotain tajuttoman hyvää siitä tulee kun sen yhdistää kinkkuun ja käyttää hetken uunissa
Sanoppas äidillesi että kuorruttaa sulle tänä jouluna vaikka osan kinkusta ;)
tomppa82 sanoi:Kuorrutin sen omalla sinappi, chilikastike, tabasco, soija, ym. sekoituksella.
Huppe sanoi:Kun kinkku on paistettu, sen annetaan jäähtyä noin 3-4h jonka jälkeen nahka, verkko sekä halutessasi läski poistetaan ja pinta sivellään sinapilla.
Eleonoora sanoi:Ja mä postaan jo kolmannen postin tänne tunnin sisällä..
Ei kukaan osais sanoa, että mitä helvettiä mä teen, kun se kinkku on hieman turvonnut ja ottaa nyt uunin yläosaan kiinni? Kinkku on paistopussissa, mutta sulaako se nyt sit tässä tulevien tuntien aikana. Miten ihmeessä yx kuuden kilon köntti ei mahdu meidän uuniin, kun toiset vetää uuneihinsa yli kymmenkiloisiakin. :curs:
Mitähän tästäkin vielä seuraa..
Eleonoora sanoi:Ei kukaan osais sanoa, että mitä helvettiä mä teen, kun se kinkku on hieman turvonnut ja ottaa nyt uunin yläosaan kiinni? Kinkku on paistopussissa, mutta sulaako se nyt sit tässä tulevien tuntien aikana.
: